חיפוש
חיפוש

כאב ראש, כאב בטן, רגישות, הם השפה של הגוף להביע קושי:

מתחנן לחזור למצב בריאות, מתחנן לקבל ריפויהגוף מתחנן להחלים:

הוא מדבר איתנו  דרך אלרגיה, חרדה, דלקת

מהו הקשר בין נורית הבלמים ברכב שלי לבין הבריאות שלי?

אזהרהנורית הבלם ברכב נדלקה?

לא נורא,

מיד ננתק אותה והיא תפסיק להפריע כך.

בכלל אני שונאת נוריות שנדלקות לי בזמן נסיעה. הן מפריעות לי, מסיטות את תשומת ליבי,  ואינני יכולה להקשיב בנינוחות למוסיקה.

אני מתעלםהדבר הטוב ביותר הוא לבקש במוסך שינתקו את כל הנוריות האלו מהמקום שאליו הן מחוברות, שלא יידלקו יותר כלל. כך רגוע לי יותר.

מוכר לך?

זוהי התנהגותך?

סביר להניח שלא (ובסוד אגיד לך, שגם אני אינני נוהגת כך).

מדוע?

זה די ברור.

הנורית מכוונת אותנו לתקלה פנימית. תקלה במנוע או במקום פנימי אחר, שאיננו יכולים לראות דרך גוף המתכת העליון של הרכב.

מה נכון לעשות כשיש לי כאב ראש – כשהנורית "מיגרנה" נדלקת?

האם במקרה זה, האם נכון לנתק את הנורית מהמנוע, מהמנגנון החכם המתריע שלנו, מכוח החיים שלנו? האם נכון לנתק את הנורית "כאב ראש"  בעזרת חומר משכך כאבים כמו אקמול או אופטלגין, כדי ש"לא נדע" שכאב הראש שם?

התרגלנו לחשוב שכאב ראש, כאב הבטן, או כל כאב אחר, הוא עצמו מחלה. למעשה אין הדבר כך. בדיוק כמו שהנורית של הבלמים, הנדלקת בלוח המכוונים ברכב, אינה התקלה עצמה, ובמקרה זה, התקלה ברכב, היא במערכת הבלמים, כך גם גם כאב הראש, אינו המחלה עצמה. ה מחלה היא בכוח החיים הפנימי שלנו, המכונה בהומאופתיה ה Vital Force. אם נכבה את כאב הראש פעם אחר פעם, לא נתקן את התקלה הפנימית, לא נחזיר את הגוף לאיזון.

שאלה - תשובהיש קושי בתוכנו פנימה. קושי שלא קל לנו להבין, למרות שאנו משתדלים. הכאב הוא ההבעה של הקושי. יש לפתור את הקושי ולא יהיה לנו צורך להגיד שוב ושוב "רע לי !" , בעזרת כאב זה או אחר.

הומאופתיה קלאסית מבינה שכל סימפטום חיצוני, כל כאב, כל אלרגיה או רגישות, כל חרדה, כל קושי, הם רק נוריות –  נוריות חווי המאותתות לנו, טפלו בי. הגוף, הרגש והנפש המשוועים לחזור לאיזון, מאותתים דרך הכאב.

האם הפעם נקשיב להם?

מתחנןהגוף לא מוותר לנו. כמו ילד הוא מושך במכנסינו שוב ושוב ומבקש: נא רפאו אותי! עד שלא נרפא אותו מהשורש, הוא לא ירפה. הוא ימשיך להדליק את נוריות החיווי שלו.


התגובות שלכם בפייסבוק:

10 תגובות

  1. כמה שזה נכון.. כ"כ חשוב להקשיב למה שהלב בעצם מנסה להגיד לנו דרך כל אותם מיחושים בגוף.. בלי להשתיק ולהדחיק אותם. הם באמת לא מרפים, רק מתחזקים. תודה על דברים פשוטים, חשובים ועמוקים אלה..

  2. זה כל כך נכון. יש להתייחס לכל סימן שהגוף מאותת ולבחור את הטיפול הנכון על מנת לעזור לו להבריא. ובכלל כמו שמתחזקים אוטו באותה מידה ויותר יש לתחזק את הגוף! הרבה בריאות וכושר גופני-מאחלת
    זיוה

  3. בגדול זה נכון מאוד שיש לשים לב לאיתותי האזהרה של מנגנוני הגוף שלנו זהו גוף האמור לשרת אותנו המון שנים באופן תקין ככל האפשר.
    אני לא מכיר מכונה המסוגלת לתפקד במשך זמן ארוך כגוף האדם, ללא שיפוץ כללי ומלא של כל המיכלולים…
    מכונה המסוגלת לתקן את עצמה עם מעט עזרה מבחוץ ולפעמים אף ללא עזרה כלל…

    1. מסכימה בהחלט אבי, מכונה מופלאה! וכשהיא מבקשת "רפאו אותי", "עזרו לי", יהיה לה אפילו קל יותר לעשות את אשר היא יודעת, לרפא את עצמה, אם תקבל עזרה. איזה ברי מזל אנו שיש ברשותנו מכונה עם יכולות כאלו..

  4. Very true Ayelet Your example is very clever and should awaken us all to listen to our body.When the red light glows we should call the mechanic to help solve the problem. HOPE PEOPLE WILL LISTEN AND TAKE CARE THANK YOU FOR THE REMINDER

  5. תודה דויד. גם אני מאחלת לעצמנו להקשיב לאיתותים, ולהושיט לעצמנו יד, של ריפוי עמוק ושורשי.

  6. נשמע כל כך נכון. אני אפילו מאמינה בזה. רק הפער בין הקלות הזו של נטילת משכך כאבים לבין התהליך הארוך של איתור המקור וטיפול יסודי בו משאיר אותי (ואולי גם אחרים?) על המסלול הזה של טיפול בסימפטום במקום במקור שלו…

    1. תודה על תגובתך דגנית. אין מניעה לטפל באופן עמוק בתופעה, ובינתיים, להעזר עוד זמן מה, עד ההחלמה המלאה, במשככי כאבים. אין בכך סתירה. אינני מקדשת את הכאב, ואין צורך לסבול אותו בשום אופן. תהליך ההחלמה האמיתי והשלם שווה את הכל וחבל לוותר עליו. רבים בוחרים כן לטפל בעצמם וכן לוותר על הכאב לחלוטין ולתמיד. רפואה שלמה ! איילת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר