חיפוש
חיפוש

מהלך טיפול הומאופתי

כמה פגישות? מה קורה בפגישה?
מה לאחר הפגישה?
הומאופתיה קלאסית – אתחול של כוח החיים וההחלמה

איך מתנהל טיפול הומאופתי. למה לצפות?

הפגישה הראשונה:

הפגישה הראשונה שלנו תהיה ארוכה יחסית, כשעה וחצי. מי שיכול להגיע אלי לירושלים, זה יהיה כמובן נפלא. ומי שלא יכול נדבר בעזרת סקייפ או זום.
בפגישה הזאת אשמע ממך הכל על הקושי שלך. מה היית רוצה לשפר. זה יכול להיות מצב שנמשך שנים רבות, אולי אפילו מהילדות, או משהו שהתחלת להרגיש לאחרונה.
אנחנו מעוניינים להחזיר את כוח החיים לאיזון, ונדבר בפירוט על עניין גופני, או רגשי או כל רגישות שקיימת.

ילד או תינוק שמגיע לטיפול

אם המטופל הוא ילד קטן או תינוק, אסתכל על ההתנהגות שלו תוך כדי שיחה עם ההורים. ילדים קצת יותר גדולים יוכלו גם לשוחח איתי לבד חלק מהפגישה. לפעמים אנחנו משוחחים בטלפון שיחה מקדימה לפני הפגישה הראשונה,  כאשר אמא או אבא רוצים לספר לי על הילד כמה דברים שלא בנוכחות הילד.

הכנה הומאופתית

כל אדם מביע את עצמו בצורה אישית המייחדת אותו. הייחוד הזה מוביל אותי לבחור עבורך או עבור ילדך הכנה הומאופתית ראשונה שאיתה נתחיל.
ההכנה ההומאופתית היא רכיב מהטבע, מינראל, צמח, או רכיב מהחי, אשר עובר תהליך מיוחד ומוגש לך במינון מזערי של חומר. בהכנה ההומאופתית אין חומר (או יש בה מינון אפסי של חומר הבסיס שממנו הוכנה) ולכן היא אינה תרופה.

איך נבחרת ההכנה ההומאופתית?

אני מקשיבה לך, מקשיבה לקושי שלך, מקשיבה לסגנון ההתבטאות שלך, ולפעמים מקשיבה למה שלא נאמר. אני נעזרת בספרות שבה מפורטים חומרים רבים מהטבע שעברו תהליך הכנה הומאופתי, ויכולים לעזור לנו. יש אלפי הכנות כאלה וכל אחת מהן יכולה אולי לעזור לך, ומתוך אלפי האפשרויות אנחנו נבחר עבורך את המתאימה ביותר. במהלך השיחה אנחנו מבררים כמה נושאים מרכזיים שהם בבסיס הסיפור שלך ונושאים אלו מנחים אותי בהתאמת ההכנה ההומאופתית.

אני נעזרת בספרות ובתוכנה שמכילה את כל הספרים.

איך לוקחים את ההכנה ההומאופתית?

את ההכנה ההומאופתית לוקחים בכדורי סוכר קטנים למציצה (גלובולים), או בנוזל.
חלק מהאנשים יתבקשו לקחת את ההכנה ההומאופתית לעיתים קרובות – למשל פעם ביום, וחלק לעיתים יותר רחוקות – פעם בחודש או פעם בכמה שבועות.

פגישה שניה

הסתיימה הפגישה הראשונה וקיבלתי הכנה הומאופתית,
מה קורה עכשיו?

קבענו פגישה נוספת בערך עוד חודש. בינתיים בין הפגישות מומלץ לשים לב מדי פעם מה קורה איתך והאם משהו משתנה בתחום שביקשת לשנות.
מומלץ לדווח לי מדי פעם בכמה משפטים לגבי הרגשתך.

בפגישה השניה (ובכל פגישה נוספת) נשחזר מה קרה בתקופה האחרונה, מה השתנה. חשוב לשים לב אם יש שיפור ואם אנחנו בכוון הנכון – כלומר האם הרגשתך משתנה לאט לאט.
כן, זה נכון, השינוי קורה בהדרגה ולא ביום אחד, אבל יש סימנים קטנים שמעידים האם אנחנו בכוון הנכון והאם השינוי כבר מתחיל. אנחנו נשים לב לשינויים בשיחתנו בזמן הפגישה.
בסוף הפגישה אנחה אותך לגבי הכנה הומאופתית נוספת שמומלץ לך להשתמש בה.

כמה פגישות יהיו?

אינני יודעת מראש כמה פגישות. זה תלוי בבעיה שאיתה באת. זה תלוי כמה זמן הקושי קיים ותלוי גם בגיל שלך.
אין צורך בפגישות לעיתים קרובות כל כך, כמו שנדרש בתחומים אחרים. ההכנה ההומאופתית ניתנה לך והיא פועלת את פעולתה עד לפגישה הבאה. הפגישות הן רק פעם בחודש או פעם בכמה שבועות. בין הפגישות נתכתב בווטסאפ או במייל, או נדבר שיחות קצרות בטלפון אם יהיה צורך.
לכל אחד מאיתנו יש את הקצב הפנימי שלו. אחד מבריא מהר יותר והשני אישיות יותר איטית.

ומה עכשיו?

בואו נדבר בטלפון ונראה האם הומאופתיה יכולה לעזור לך:

צור קשר איילת גושן 050-2070766

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר