חיפוש
חיפוש

טיפול המעורר ריפוי, או טיפול המאפשר הקלה זמנית?

מהו טיפול המועדף עליך?

טיפול אשר הוביל את גופך לבריאות ?

טיפול אשר גרם לך הקלה זמנית ?

  • טיפול אשר הוביל את גופך לבריאות הוא טיפול שקיבלת, וכעבור כמה חודשים, כאשר אתה מסתכל לאחור, אתה נוכח שחייך השתנו. אינך סובל עוד מאותו קושי או מאותה מחלה שהיתה לך.
  • טיפול אשר גורם הקלה, מקל על הכאב או הקושי כרגע. במבט לאחור כעבור כמה חודשים, תדירות הכאב או עוצמת המחלה לא השתנתה כלל. לעיתים היא אפילו גדלה.

הבעיה הזאת שאתה סובל ממנה היום, הכאב, החרדה, אולי הדימוי העצמי הנמוך או האלרגיה, האם היא בעיה חדשה? האם זוהי מחלה שהתחילה לפני חודש חודשיים? רובנו מכירים את ה-בעיה או ה-מחלה שלנו כבר זמן ממושך. לעיתים אפילו שנים או עשרות שנים.

אילו לפני שנה או עשר שנים, היינו מקבלים טיפול אשר היה מעורר ריפוי אמיתי בגופנו ברגשותנו או בנפשנו, היום הבעיה הזאת היתה מאחורנו, היום כבר לא היינו סובלים ממנה באותה עוצמה או תדירות. זהו ריפוי.

אם כך מדוע אנחנו עדיין סובלים מהבעיה או המחלה שלנו?

הסיבה היא שכל מה שעשינו עד עתה, העניק לנו, במקרה הטוב, הקלה זמנית. לקחנו תרופות, עשינו תרגילים, השתדלנו לחשוב באופן חיובי, עשינו סדנאות, ומה קרה? היתה לנו הקלה זמנית, אבל ריפוי לא היה.

בחירה בטיפול הומאופתי היא בחירה בבריאות.

בחירה בטיפול הומאופתי היא התחלה של טיפול היום כדי להיות בבריאות שלמה אמיתית בעוד כמה חודשים.

זה כמובן חשוב מאד – להרגיש טוב יותר בטווח הקצר. אבל בראיה רחבה, הייתרון הבולט הוא החלמה שלמה ומלאה, שאליה מכוון ומוביל אותך גופך, בעקבות טיפול הומאופתי מתאים.

האם זה אומר שאצטרך לחכות כמה חודשים ובינתיים  אסבול?

לעיתים קרובות טיפול הומאופתי עוזר וגם מאיץ את הריפוי כבר מהיום, ולכך כמובן אנו מכוונים. בנוסף, תוכל להמשיך להשתמש בכל מה שהקל עליך עד עתה, במקביל. בקרוב תרגיש שאין לך עוד צורך בהקלה זמנית זאת. תשמח כאשר תרגיש בטבעיות ובפשטות טוב יותר.

מדוע להסס לקחת תרופה "להקלה" באופן קבוע ?

כשאנחנו לוקחים תרופה "להקלה", כשאנחנו מורחים משחה שמקלה על הגירוד, או כשאנחנו לוקחים אקמול לשיכוך כאבים, או אפילו תרופות חזקות יותר להקלה על הסבל, אנחנו מחלישים את מערכת החיסון הטבעית. כשאנחנו לוקחים תרופה לשיכוך כאב או להקלה על סבל אנו מודיעים לכוח החיות האחראי על בריאותנו שהוא אינו יודעת לבצע את תפקידו. זה כמו שנגיד לילד שהוא טיפש ולא יכול לעשות את המטלות שלו? מה יקרה? הוא יאבד אמון ביכולת שלו. כך מערכת הבריאות שלנו. אפשר לסמוך עליה. עדיף לבחור בשבילה חיזוקים חיוביים כמו הומאופתיה, ולא תרופות מקטינות יכולת כמו אקמול.

פה למטה יש מקום להגיב אז…. כן כן, אשמח לכל תגובה ואפשר גם מהעמוד הזה ישירות לפייסבוק שלך 🙂

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר