חיפוש
חיפוש

מי אני

נעים להכיר,

שמי אילת גושן ואני הומאופתית קלאסית RCHom, אמא, לשני ילדים בוגרים מקסימים.
כהומאופתית אני רואה את עצמי לא רק מטפלת בבעיות הרפואיות הגופניות או הרגשיות של הפונים אלי, אלא גם מדריכה ומורת דרך.

הטיפול ההומיאופתי, בנוסף להבראה הגופנית, הרוגע הנפשי, הרווחה והשחרור ממגבלה, פותח את הלב לראות את העולם מזווית רחבה יותר. כשרמת הבריאות עולה נפתחות אפשרויות חדשות ועולים רעיונות חדשים ושאיפות. בנוסף לטיפול ההומיאופתי אני מקנה כלים לחשיבה בונה, לבחירה נכונה, לתקשורת משופרת ולאורח חיים בריא. אני מביאה לפגישה ההומאופתית את יכולת ההקשבה שלי ואת היכולת לרתום אותך ליצור שינוי בחייך. כמו שההומיאופתיה מורה – כל אדם לפי דרכו המיוחדת, ולפי הנדרש לו ביותר.

הומיאופתיה הייתה ותהיה תחום הטיפול המרכזי שאני מגייסת כדי לעורר החלמה. בכל זאת אני לומדת כל השנים תחומי טיפול אלטרנטיביים שונים נוספים – כל מה שיכול לשחרר אותי ואותך מדעות מוצקות בתוכנו אשר עוצרות את התקדמותנו. מגוון התחומים שלמדתי בחמש עשרה השנים האחרונות מובא כולו למפגשקלאסית

איך הכל התחיל?

נושאים של גוף-נפש עניינו אותי מאז ומעולם. בטרם החלטתי ללמוד מתמטיקה ומחשבים באוניברסיטה העברית, התלבטתי באם לבחור תחום יותר "אנושי" – אולי פסיכולוגיה?
בחמש עשרה השנים שבהן מילאתי תפקידים בכירים בתחום ההיי-טק נזכרתי מדי פעם באהבתי הישנה – בני אדם.
כמו שקורה לפעמים בחיים, הדברים מתגלגלים די במקרה. הגעתי שוב לאהבתי הראשונה בזכות בני הצעיר אשר בערך בגיל שנתיים חלה לצערי, כמו ילדים רבים אחרים, בדלקות אוזניים שוב ושוב. הרופאה המליצה על ניתוח כפתורים ואני, שקראתי כל מה שנפל לידי אודות הניתוח הזה, החלטתי לנסות תחילה לפתור את הבעיה בצורה פחות פולשנית. הרופאה התנגדה מאד לרעיון שלי לנסות משהו אחר ובשלב זה אני מעדיפה שלא לפרט איזה לחץ בלתי מתון, המלווה בניסיונות שליטה ובמילים בוטות הפעילה עלי אותה רופאה. רצונה העז שלא אשתמש בשיטה אחרת הגביר את סקרנותי לגלות מה יש שם בעולם "האסור" האלטרנטיבי.
ללא כל ידע קודם ורק תוך כדי גישוש וחיפוש אקראי כמעט, הגעתי להומיאופתיה קלאסית.

הפלא ופלא !

בניגוד לכל האזהרות והניסיונות של הרופאה להבהיל אותי, אחרי טיפול הומאופתי של חודשיים-שלשה, בני לא היה זקוק לניתוח הכפתורים. בנוסף לזה הוא נהיה ילד יותר נינוח – בונוס שהוא ואני קיבלנו בלי להתכונן.

כך התגלגלתי להומיאופתיה.

הסקרנות לא נתנה לי מנוח. מהו התחום הזה שפטר אותנו מניתוח ? חיפשתי היכן אוכל להרחיב ידיעותי בנושא.
במקביל לעיסוקי בתחום המחשבים התחלתי ללמוד הומיאופתיה קלאסית, שלא על מנת לעבור לתחום אחר אלא פשוט מתוך עניין.
השנים עברו. הלימודים הסתיימו. מצאתי עצמי עושה סטאג' בהומיאופתיה, עדיין במקביל לעבודתי בתחום ההיי-טק, וגם נוסעת להעמיק את הידע שלי אצל טובי ההומאופתים בעולם.
אהבתי להומיאופתיה התעצמה כשהתחלתי לטפל באנשים, ב 1998, וראיתי שאמנם , בעזרת הומאופתיה, בריאותם משתפרת והם מרגישים טוב יותר.

בתחילת האלף הנוכחי, ב 1.1.2000 החלטתי שלא לרקוד עוד על שתי החתונות (סיימנו את העבודה המאומצת להתאים את המערכות לאלף החדש, כדי שלא ניתקל בבאג 2000 שהפחיד את כולם ויכולתי ללכת). השארתי מאחורי את תחום המחשבים ועברתי לעסוק בהומיאופתיה בלבד.

הכשרה מקצועית

לימודי ההומאופתיה הרשמיים נמשכו שלש שנים. בחרתי לעשות סטאג' כפול במשך שנתיים אצל שני הומאופתים. ומאז? מאז אינני מפסיקה ללמוד.
אני חברה רשומה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית RCHom , שהיא הגוף היחיד בארץ שבוחן את ההכשרה של מסיימי לימודי ההומאופתיה ומקפיד על רמה מקצועית שמקבילה לרמת ההומאופתיה בעולם.
ההומאופתיה, תחום בן כ 200 שנים, מתקדמת בשנים האחרונות בצעדי ענק. חדשות לבקרים מתפרסמים מחקרים חדשים. אני מתעדכנת במתחדש בתחום כדי לתת לך את הדרך הקצרה והמדויקת ביותר עבורך לחזור לבריאות שלמה.
בתחילת דרכי למדתי במגמת הומאופתיה שנוהלה ע"י ד"ר אגמון, הומאופת ונפרולוג.
בהמשך דרכי למדתי ואני לומדת אצל טובי המורים בעולם, ביניהם: ג'ורג' וויטולקס מיוון, ד"ר רג'אן שנקראן וד"ר מהש גנדי מהודו. מהישראלים אזכיר את ד"ר רינה מרקוביץ, וגה רוזנברג, ג'רמי שר,  והיו רבים נוספים. בשנים האחרונות אני עובדת לפי השיטה של ד"ר סגל.
בנוסף ללימודים בהומיאופתיה אני מרחיבה ידיעותי בתחומים משיקים כמו כרטיסי ורטקס, הונה, דמיון מודרך ועוד.

ניסיון טיפולי:

משנת 1998 ועד היום טיפלתי במאות בני אדם  מכל הגילים, החל מתינוקות, ילדים, גברים ונשים וגם נשים בתקופת הריון  (וגם בכמה בעלי חיים, אבל זה שייך לסיפור אחר).  המטופל הצעיר ביותר היה בן ימים ספורים והמטופלת המבוגרת בהם, היא בת 93.

מצבנו הבריאותי יכול להשתפר בכל גיל.

הגיעו אלי אנשים במגוון בעיות, מבעיות גופניות  של צינון ודלקות, אסטמות ובעיות בדרכי הנשימה, פריחות ובעיות בעור, כאבים מסוגים שונים, בעיות עיכול ובעיות בדרכי השתן, בעיות בתקופת ווסת, בעיות רגשיות, חרדות, פחדים, הפרעות קשב, טראומות, תאונות ופציעות, שפעות חוזרות  ובעיות רבות אחרות.
המשותף המרכזי בין כל אלו שפנו אלי היה רצונם להרגיש טוב יותר, להחזיר את הכוח, החיוניות, להפסיק את הכאב וללכת קדימה בחיים לעבר מה שהם משתוקקים לעשות.

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר