חיפוש
חיפוש

קר לך? חם לך? ניתן לאזן קור או חום ולהגיע לנינוחות.

קור או חום ניתנים לאיזון!

קר לך? הרגליים קפואות? קור בגב? רוצה תנור? שמיכת פוך בקיץ?

חם לך? תמיד חולצה קצרה? זקוק למזגן קר גם בחורף?

הרגשה מוגזמת של חום או של קור בגוף, כמו סימנים נוספים אחרים, מעידים על חוסר איזון פנימי. כשאנחנו מאוזנים קר לנו בחורף. לא קר מדי, אבל קר. חם לנו בקיץ. לא חם מדי, אבל חם. אנחנו לא מאד סובלים, לא בחום ולא בקור. אנחנו מסתדרים עם הסביבה.

לפעמים מגיע אלי זוג. היא יושבת מכורבלת במעיל, עם צעיף, מקרבת את הרדיאטור אליה, כמעט מתיישבת עליו. הוא עם חולצת טריקו דקה ומתרחק מרעייתו כדי להיות רחוק ממקור החימום. היא מספרת שקר לה כל השנה. הוא נשאר בעבודה כי הבית מחומם ואי אפשר לחיות שם. זה כמובן מצב לא טוב. לפעמים זה בדיוק הפוך: לה חם מדי ולו קר. בכל מקרה זה לא נעים – אבל לשמחתינו אפשר לצאת מזה!

אנשים שקור או חום הגוף שלהם מאוזן, לובשים שכבה נוספת, או מורידים שכבת בגדים, ומתפקדים היטב. אנשים שיותר מדי קר להם, או שחם להם באופן קיצוני, מקדישים תשומת לב רבה מאד לקושי הזה שלהם, עד כי זה מונע מהם חיים נינוחים. כל מה שעוצר אותנו מלתפקד, כל מה שמונע מאיתנו לצאת, להיות בחברה, לעבוד, להיות יצרני, הוא גורם מפריע שיש לאזן, גם אם זה פשוט חום מוגזם, או קור.

איך קור יכול לעכב אותנו?

  • נצמדים לתנור ולא יוצאים
  • מתקשים להרדם למרות שגרבנו 2 זוגות גרביים
  • כל משב רוח יכול לגרום שפעת, או צינון, אז נמנעים לצאת
  • חוששים לצאת עם שיער רטוב או אחרי מקלחת

איך חום מעכב אותנו?

  • הזעה מוגזמת שלא נעימה לעצמך או גורמת לך להתרחק
  • חם בחוץ ואינך יכול להסתובב 
  • אתה תמיד רוצה להפעיל מיזוג קר וכולם בעבודה כועסים עליך

כאשר אני משוחחת איתך ומחפשת עבורך תרופה הומאופתית שתאזן אותך, תמיד אשאל אותך גם על חום או קור הגוף. גם סימן זה, כמו סימנים נוספים, עוזר לבחור ולהתאים לך אישית את התרופה ההומאופתית. בנוסף לקור או לחום אני מתעניינת באופי שלך. מעניין אותי מה מרגש אותך, מה מעציב, מה מעליב, ממה אתה חושש, פוחד, חרד, נמנע, מתי אתה מתגונן, מתקיף ועוד ועוד. מעניין אותי מהו האוכל שאתה אוהב או שונא לאכול.

גם אם תגיע להומאופתיה בגלל סיבה אחרת לגמרי, למשל בגלל בעיית ביטחון עצמי, או כעס או חרדה, או בגלל כאב כלשהו, כאשר תיבחר עבורך התרופה ההומאופתית המתאימה, היא תשפיע גם על חום או קור הגוף.  כאשר תתחיל לקחת את התרופה ההומאופתית שהותאמה לך במיוחד, בהדרגה לא יהיה לך קר יותר מאשר לכולם. גם לא יהיה לך חם יותר מלכולם. תגיע לשביל האמצע. תרצה סוודר בחורף וחולצה קצרה בקיץ.

נעים להגיע לשביל האמצע! לבריאות!

 

אנחנו מצביעים: מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

Comments Closed

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר