חיפוש
חיפוש

כואב לך? | כאב | הומאופתיה קלאסית לטיפול בכאבים שונים

כואב לך?

כאב מונע ממך להגיע למלוא היכולת והפוטנציאל שלך ולממש את עצמך

כאבים פוגעים מאד באיכות החיים. בין אם זהו כאב נקודתי,  ובין אם זהו כאב כרוני מתמשך, בשני המקרים, כאב משבש את מהלך החיים התקין. כאשר כואב לך, כל תשומת הלב  שלך מופנית לכאב.

כאב יכול להיות תוצאה של חבלה חיצונית, תאונה או מכה, או תגובה של הגוף לבעיה פנימית אשר עדיין לא נפתרה, כמו במצב של כאב ראש אשר חוזר כל תקופה מסויימת או כאב בטן אשר מופיע כתגובה למצבים שונים.

לא ניתן למדוד עוצמה של כאב, כפי שלא ניתן למדוד עוצמה של "שמחה" או עוצמה של "אהבה". רק אתה יודע כמה כואב לך ואם כאב זה קשור למצב חיצוני כלשהו, למצב רגשי או למתח או לחץ.

רק אתה יודע בדיוק מה אתה מרגיש ואיך מתבטא הכאב הפרטי שלך, ויכול לתאר במדויק את ההרגשה שלך. התיאור שלך, עוזר למצוא תרופה הומאופתית המתאימה לך, ולפתרון הכאב שלך.

הומאופתיה קלאסית מאפשרת לגופך לרפא כאב:

בעזרת הומאופתיה, מתעוררת בגוף מחדש יכולת הריפוי

זוהי שיטה מדויקת, אמינה ועדינה,

אשר בו זמנית, במקביל לטיפול בכאב,

נותנת מענה לקשיים הגופניים או הרגשיים הנוספים שלך.

בבואנו לבחור תרופה הומאופתית (רמדי) אשר תעזור לך עם הכאב שלך, אנו מתבססים על הייחוד של הכאב. יהיה לנו חשוב מאד איך בדיוק אתה מרגיש ומהן מאפייני הכאב השלך. האם יש שעות מסוימות בהן הכאב יותר מורגש? האם הכאב מושפע ממזג אויר, מלחות, מעונת השנה, או ממצב רגשי כלשהו?

התרופה ההומאופתית (remedy) המיוחדת לך תיבחר על פי כל המאפיינים המיוחדים של הכאב שלך, ועל פי כל המאפיינים האחרים שלך, הכוללים את האופי והרגישויות האחרות שלך שאינן קשורות, לפחות לא במבט ראשון, לאותו כאב. לכן שני אנשים עם כאב ראש (למשל) יקבלו שתי הכנות הומיאופתיות שונות.

האם אובחן מקור הכאב?

הרפואה הקונבנציונאלית מנסה בדרך כלל לבדוק ולאבחן מהו מקור הכאב או הסיבה שבגלל הוא קיים. לעיתים לא מוצאים מקור כזה בבדיקות, ואז הכאב מוגדר כ – כאב שמקורו לא ידוע – אשר יש המכנים אותו כאב פסיכוסומטי.

התרגלנו לנסות לכבות כל כאב כדי ש"יהיה שקט.

. אם מישהו מקיש על הדלת יש בידינו שתי אפשרויות:

  • לפתוח את הדלת ולנסות להבין מהו מקור הרעש.
  • לשים אטמי אוזניים כדי לא לשמוע את הדפיקה בדלת.

הומאופתיה מבינה ש כאב הוא איתות, כאב הוא נקישה בדלת. מאחורי הדלת יש משהו. נוכל לבחור למצוא את הגורם המקיש או לשים אטמי אוזניים ולא לפתוח את הדלת.

מקור הבעיה הפנימי שלנו, מחפש דרך תקשורת איתנו, דרך להודיע לנו שמשהו השתבש. הוא מקיש בעוצמה על הדלת על ידי כך שהוא שולח אלינו כאב.

הוא צורח:

אני מחפש החלמה!  עזרו לי למצוא מה השתבש!    מצאו ריפוי!

בדרך כלל אנו שמים אטמי אוזניים כדי לא לשמוע את הנקישה בדלת. בדרך כלל אנו  מתעלמים   מהכאב. נדמה לנו שאנו מטפלים  בכאב, אך במציאות, אנו מתעלמים ממנו, אפילו בלי שאנו מודעים לכך. כיצד אנו עושים זאת? לוקחים תרופה משככת כאב כמו אקמול. כשמה כן היא : משככת, מנמיכה כאב. לא מרפאה. תרופה כזאת גורמת לנו לא לשמוע את האיתות.

מקור הכאב עדיין שם. הוא לא יוכל להבריא אם נשכך את הכאב. הוא מחכה במקומו וכאשר יגיע הזמן המתאים הוא יביע עצמו בכאב שוב.

במאמר המקושר הבא ניתן לקרוא עוד על האיתותים, על נוריות האזהרה שהגוף מדליק, כדי להודיע לנו שמשהו השתבש ויש לחפש ריפוי.

.אז מה בעצם השתבש?

במקרים שהרפואה הקונבנציונאלית מצאה מאת מקור הבעיה, יגיד לנו הרופא שהכאב נגרם למשל מציסטה, מנזלת שגדשת את איזור המצח ולוחצת, מדלקת באזור כלשהו בגוף, וכדומה. במקרה כזה הרפואה תרשום מרשם ו"תסלק" את גורם הבעיה. הרופא ינתח ויסיר את הציסטה, יתן אנטיביוטיקה לדלקת, והכל יסתדר.

יסתדר?

מהו הגורם העמוק יותר שגרם לגוף להצמיח ציסטה?

מהו הגורם העמוק יותר שגרם בגוף ל דלקת?

אנטיביוטיקה, גם היא סוג של אטמי אזניים. אפילו ניתוח להסרת הציסטה, בלי לחפש מדוע הגוף מגדל ציסטות, לא יפתור את הבעיה לטווח רחוק, כי לעיתים הגוף יצמיח ציסטה אחרת.

אם יש לגוף צורך לצעוק "עזרו לי" הוא יעשה זאת.

הומאופתיה מחפשת מתחת לכל צורות ההבעה האלו, מתחת ל דלקת, מתחת  ל כאב ראש, מתחת ל ציסטה. הומאופתיה מחפשת מהו המקור הפנימי ביותר אשר גורם לגוף לחוסר איזון שבעקבותיו נשלח איתות של כאב. אותו איתות של כאב, נשלח כדי להניע אותנו לחפש ריפוי.

גם במקרים שבהם הרפואה לא מצאה את מקור הכאב, ה הומיאופתיה יכולה לחפש עמוק יותר, בתוך תוכנו, ולמצוא את שורש השיבוש.

למעשה הומאופתיה עושה טיפול שורש. טיפול שבו מוצאים את שורש הכאב, את מקור חוסר האיזון ומטפלים בו, ובו בלבד.

כאשר מבריא שורש הכאב, אשר נקרא בהומאופתיה כוח החיים, כאשר הגוף חוזר לאיזון, מתרפא בעקבותיו הצורך של הגוף להוציא כאב, והכאב נפסק.

כמה טוב שהכאב העיר אותנו ולקח אותנו לחפש בריאות, החלמה.

ניתן לטפל בכאב !

נטפל בו על ידי החזרת כוח החיים לאיזון, בעזרת הומיאופתיה.

צור קשר כדי להתחיל לטפל בכאב שלך עוד היום
עוד על כאב והקשר בינו ובין קשיים אחרים, רגשיים או נפשיים, ניתן לקרוא במאמר המצורף.

For English speakers: Pain – homeopathy cures

אנחנו מצביעים: מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

2 תגובות

  1. הכל נכון, הבעייה היא שהחיפוש הזה לוקח לפעמים המון זמן, ובאותו זמן ממשיך הסבל שיכול לקבל מענה גם אם זמני בתרופות משככות כאבים או אחרות שמטפלות רק בסימפטום.
    בתור מי שחווה תהליך כזה של חיפוש מהשורש אני הרבה פעמים גם מאד מתוסכלת, כי זה לוקח זמן (לפחות אצלי) ובאותו זמן אני ממשיכה לסבול מכאבים או סימפטומים לא נעימים אחרים.
    ואז אני לוקחת את האקמול או המשחה או הכדור נגד אלרגיה ומרגישה יותר טוב אבל יודעת שזה סתם, כי לא טיפלתי באמת ושזה יחזור וממשיכה להיות מתוסכלת.
    חג שמח

    1. תודה אורית שהעלית את הבעיה הזאת. באמת כשלוקחים את "האקמול או המשחה הזאת" – כפי שכתבת, הבעיה לא משתפרת. אורך התהליך הוא אישי. יש אנשים שמשתפרים בזמן קצר מאד, ויש שלוקח להם יותר זמן. גם המחלות, או הצורה שאנו חווים את הסבל הפרטי שלנו, שונה מאדם לאדם. בזמן תהליך ההחלמה, ואפילו לפני שהושלם, משתפרים תסמינים אחרים שיש לאדם, ומורגשת הקלה והתקדמות במגוון תחומים בחיים. בכל אופן, די סביר, שאם לא נעשה מאמץ ונתכוון לשפר את בריאותנו, בעזרת שיטה הוליסטית אשר נוגעת בעומק הבעיה, כמו הומיאופתיה, או שיטה דומה, הבריאות בדרך כלל לא תשתפר כך מעצמה. שוב תודה, איילת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר