חיפוש
חיפוש

עצירות – טיפול הומאופתי

עצירות

הומאופתיה קלאסית משפרת מצב עצירות במקביל לקשיים הנוספים

רובנו חווינו עצירות פעם בחיינו, לתקופה קצרה, וזה לא היה נעים אבל לא נורא. הבעיה היא כשעצירות הופכת לבעיה ממושכת, קבועה. זה יכול מאד לכאוב. מצטברים בבטן חומרי פסולת שלא מתנקים בקצב שהם אמורים להתנקות, ולכן גורמים הרגשה לא נוחה. בעקבות עצירות יכולים גם להיות טחורים או פיסורה. יש גם מצבים שבהם יש שלשול שמתחלף עם עצירות. לעיתים קרובות הומאופתיה קלאסית יכולה לעזור.

מיהו האדם הסובל מעצירות?

כשאנחנו בוחרים טיפול הומאופתי עבור אדם שסובל מעצירות, או מעצירות המתחלפת עם שלשול, אנחנו מסתכלים על האדם שמאחורי העצירות. בהומאופתיה יש תרופות רבות המתאימות למצב עצירות והבחירה בינהן נעשית על פי אופי האדם, אופי העצירות, ההרגשה השונה בין אדם לאדם, סוג הכאב, ורמזים רבים שונים שהאדם נותן לנו ובכך מכוון אותנו לבחירה הנכונה.

לא יהיה מפתיע אם האדם הסובל מעצירות גופנית, יהיה גם עצור מבחינה רגשית. זה כמובן לא קורה תמיד אך זה שכיח למדי. אדם עם עצירות יכול גם להיות מסוגר, או ביישן, וחושש להביע את דעתו. לאחר טיפול הומאופתי ישתפרו במקביל גם התסמינים הגופניים שלו וגם הרגשיים. כמובן שחיבור כזה אינו קורה תמיד ואם האדם סובל מעצירות ומבחינה רגישית הוא כעסן, הכעס ישתפר עם העצירות. לא כל אדם הסובל מעצירות יביע גם קושי רגשי נוסף. השוני בין אדם לאדם עוזר לבחור את התרופה ההומאופתית המתאימה.

לפניך דוגמא לטיפול הומאופתי בעצירות:

יפעת בת 50 סבלה מעצירות ממושכת, שנים רבות. היתה לה פעולת מעיים כל 3-4 ימים, ופעולה זאת היתה קשה ויפעת הרגישה שלא הכל יצא. היתה הרגשה שעדיין היא מלאה. בנוסף היו ליפעת כאבי ראש פעם בשבוע בערך. היו לה בעיות בסינוסים. חוץ מזה יפעת הרגישה יחסית בסדר.

בהתבסס על התסמינים שתיארתי ותסמינים נוספים, יפעת קיבלה calc-c. שים לב, שתרופה הומאופתית זאת התאימה לכל התסמינים של יפעת, ולא תתאים לאדם אחר עם עצירות. מצב העצירות התחיל להשתפר בהדרגה, לאט. מצב הסינוסים השתפר מהר יותר. בתחיל היתה לה פעולת מעיים כל יומיים שלושה. כעבור כמה חודשים נהיתה לה פעולת מעיים כל יום. היא נהייתה יותר אנרגטית ושמחה. חששות שהיו לה הלכו ונעלמו. הומאופתיה קלאסית מותאמת אישית עזרה ליפעת עם העצירות שלה .

הומאופתיה קלאסית אינה עוסקת בתזונה, ואינה מבקשת מכם לשנות את סוג המזון שאתם אוכלים כדי להתרפא. תוכלו לקרוא על ההבדל בין הומאופתיה קלאסית ובין שיטות ריפוי אחרות כמו נטורופתיה במאמר שצירפתי. עד שתגיעו לטיפול הומאופתי כולל, אשר מתייחס אליכם גם מעבר לנושא העצירות, ואשר בוחר עבורכם ריפוי הכולל את כל ההוויה שלכם, תוכלו לנסות לשפר את העצירות שלכם בעזרת הטיפים של שינוי תזונתי שצירפתי פה בתחתית העמוד:

רוצה לטפל בעצירות או בבעיות עיכול אחרות?

אני מחכה לטלפון ממך עכשיו!

איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

  • נסו לאכול הרבה פירות: אפשר לאכול בתחילת היום רק פירות ואגוזים לא קלויים. פירות קלים לעיכול ואגוזים משביעים. אכלו לפחות 4 פירות עם קצת אגוזים עד הצהריים.
  • אכלו הרבה מאד ירקות, לפחות סלט ענק אחד ביום, עם חסה, או כרוב, וקצת שמן זית.
  • אכלו את הפירות והירקות שלמים, לא כמיץ.
  • בצהרים ובהמשך היום אכלו קטניות: חומוס, עדשים, עם הסלט שלכם, והאורז המלא.
  • העדיפו דגנים מלאים כמו קמח מלא, קינואה, קמח כוסמין. המנעו מקמח לבן, עוגות, עוגיות, בורקסים. מזונות אלה אינם מיטיבים עם העצירות שלכם.
  • הוסיפו למזון, נניח לסלט, כף של זרעי פשתן שטחנתן במטחנת קפה באותו רגע. בזרעי פשתן יש אומגה 3 והרבה סיבים. לא רצוי לקנות אותם טחונים כי השמן שלהם מתחמצן מהר באויר והם נהיים לא בריאים.
  • בשר ועוף הם מזון שמגביר עצירות. אפשר להמעיט באכילתם.
  • אם אוכלים הרבה פירות וירקות לא חייבים לשתות הרבה, אך באופן כללי צריך לקבל מספיק נוזלים, עדיף מהתזונה, אך אפשר גם לשתות הרבה.

ספרו מנסיונכם בתחתית העמוד. מהו הטיפ שעזר לכם בעצירות שלכם.

אנחנו מצביעים: מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר