חיפוש
חיפוש

קנאה? הומאופתיה קלאסית משחררת מרגשות קנאה

קנאה יכולה להיות רגש קשה

שמעסיק את המחשבה ללא הרף

אבל אפשר לצאת מהקנאה לחופשי

ג'ון לנון שר: לא התכוונתי להזיק לך, אני מצטער שגרמתי לך לבכות, לא רציתי להזיק לך, אני פשוט בחור קנאי… הרגשתי חסר ביטחון, אולי אינך אוהבת אותי יותר, רעדתי בתוכי, פחדתי שתלכי, אני פשוט בחור קנאי… בלעתי את הכאב שלי…

2 סוגי קנאה:

  • רגש שלילי של קנאה שבו אדם משתוקק שיהיה לו מה שיש לאדם אחר. הוא מסתכל על חברו וליבו כואב על הטוב שנפל בחלקו. הוא משתוקק לאותו טוב שהוא רואה, ולפעמים אפילו רוצה שחברו ינושל מהטוב שיש לו.
  • רגש קנאה חיובי המכונה קנאת סופרים. זוהי חוויה שבה אדם מסתכל על חברו בהערכה רבה ורגש זה מפעיל אותו ללמוד יותר, להתקדם, כדי להגיע להיות דומה לחברו בתכונות הנפלאות שהוא מוצא בו. במצב זה אין בתוך האדם רגש של כעס או רגש שלילי כלפי האדם שהוא מעריך. הוא שמח שנפגש באותו אדם שאפשר ללמוד ממנו ולשאוף להיות דומה לו.

אם יש בך קנאת סופרים, אם אתה שואף להתקדם, ללמוד, לשפר את מידותיך, כדי להידמות לאדם שאתה מעריך, ואם רגש זה נחווה כחיובי ומשפיע עליך לטובה, אינך זקוק לעזרה.

אם יש בך קנאה שלילית כלפי אדם, קנאה שמעוררת מחשבה בלתי פוריה, מחשבה אובססיבית ואפילו מחשבות שליליות כלפי אותו אדם, אתה בוודאי סובל מקנאה זאת. הומאופתיה קלאסית יכולה לעזור לאזן את מחשבות הקנאה.

קנאה (שלילית) היא רגש הרסני. כשאדם קנאי, הוא מרגיש שגורלם של אנשים אחרים טוב מגורלו, שהם יפים יותר, עשירים יותר, חכמים יותר. הוא חושב את עצמו לפחות מהם. הוא בהרגשת תחרות עם הסביבה. תחרות שאינה מובילה להתקדמות. תחרות שבה הוא מנסה לנצח דרך פסילת האחרים במחשבתו, דרך הנמכת הסביבה. הוא כועס על האחרים. הוא לא מתמקד בתכונות הטובות שלו עצמו אשר יכולות לקדם אותו. קנאה שלילית פוגעת באדם הקנאי כי הוא עסוק במחשבות שליליות כל הזמן. מחשבות שליליות יוצרות סביב האדם הקנאי אנרגיה שלילית של אדם שלא נעים להיות בסביבתו. זה כמובן מחמיר את מצבו עוד יותר.

אדם הסובל מקנאה נמצא בעצב ותסכול קבועים. הזעם וחסר שביעות הרצון שלו יכולים להיות מופנים גם כלפי הסביבה וגם כלפי עצמו, ולפעמים, אם האדם הוא אלים גופנית או מילולית,  הם מסכנים ממש אותו עצמו, או את משפחתו ואנשים נוספים.

הרבה מצבי קנאה הם דמיוניים לגמרי. אישה יכולה למשל לדמיין שלבעלה יש אישה נוספת. זה בהחלט לא חייב להיות המצב במציאות, אבל הדמיון הזה נובע מחוסר ביטחון עמוק ביותר של אותה אישה, הרגשה שהיא לא שווה, ושבעלה בוודאי יחליף אותה בהזדמנות הראשונה שיתאפשר לו. הבעיה היא שלפעמים בגלל החשש העמוק האישה המקנאה תשגע את בעלה ותציק לו בוקר וערב. לפעמים ההצקה אינה "פעילה" אבל בגלל שהחשש נמצא בתוך הראש, הוא מורגש גם בחוץ. שבסופו של דבר אותו בן זוג יכול להגיע למצב שהוא לא יכול לסבול את חוסר האמון, הוא לא יכול לשאת את  הקנאה האובססיבית וכך יכול לקרות שאותה מחשבה דמיונית על האהבה הנוספת שיש לאותו בעל תברא מציאות כזאת ממש.

אני יכול לקנא כשחברה שלי או בת זוג שלי יוצאת לערב עם חברות שלה. קנאה יכולה לפעמים לגרום לי לרצות להיצמד לאותו אדם שאני מקנא לו. זוהי הרגשה שיכולה לגרום לצד השני הרגשה שלא נותנים לו לחיות, שחונקים לו את המרחב.

יש מי שמקנא לשכנים או למכרים על הכסף שלהם, על כך שיש להם בית גדול, או אוטו.

ילד יכול לקנא באחיו. קנאה נוצרת כאשר נדמה לך שאתה מאבד דבר שהיה לך קודם, כמו מעמד של הילד הצעיר במשפחה או הבכור והיחיד. החשש מהאבדן יכול ליצור רגשות קנאה. מצב זה ניתן לפתור בעזרת הומאופתיה, כמו מצבי קנאה אצל מבוגרים.

אנשים קנאים חושבים לפעמים "אילו רק היה לי…" העולם היה נפלא וכל בעיותי היו נפתרות. כמובן שכאשר פתאום אותו רצון מתממש מסתבר שהבעיות לא נפתרו. בעיית הקנאה שנמצא בתוך תוכנו צריכה להיפתר מבפנים ולא דרך איזה פרט חיצוני שמשתנה.

הומאופתיה
מהי הכנה הומאופתית?

אז מה עושים?

הומאופתיה קלאסית מתאימה לך טיפול שמתאים לסוג הקנאה שלך ולאופי שלך והתכונות האחרות שלך. בהומאופתיה מסתכלים על התמונה הכללית שכוללת כל פרט במי שאתה. כאשר נבחר עבורך תרופה הומאופתית שתתאים לך בדיוק, תרגיש בהדרגה איזון ברגשות הקנאה שהציפו אותך.

בחירת הטיפול ההומאופתי נעשית אחרי שיחה ארוכה ומפורטת שבה אלמד להכיר אותך.

צור קשר כדי לבחון האם הומאופתיה קלאסית מתאימה לפתור את בעיית הקנאה שלך או של ילדך.

אנחנו מצביעים: מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר