חיפוש
חיפוש

זוכה פרס נובל ד"ר לוק מונטנייה לוקח את ההומאופתיה ברצינות

פרופסור לוק מונטנייה MD, וירולוג וזוכה פרס הנובל בשנת 2008 אומר:

  • יש ממש בדילולים הומאופתיים

  • אם מערכת החיסון חזקה, וירוסים, ואפילו HIV לא יגרמו למחלה

פרופסור לוק מונטנייה, וירולוג צרפתי, זכה בשנת 2008 בפרס הנובל על מציאת הקשר בין וירוס ה HIV ובין מחלת האיידס. במאמר אשר פורסם ב עיתון המדעי SCIENCE בשנת 2009 דווח פרופ' מונטנייה על תוצאות מחקריו בנושא תכונות אלקטרומגנטיות של דוגמיות המדוללות במים באופן סדרתי מספר רב של פעמים, ומנוערות בחוזקה, כלומר בדילול הומאופתי.

פרופ' מונטנייה אמר: "אינני יכול לאמר שהומאופתיה צודקת בכל דבר. מה שאני יכול להגיד הוא שדילולים גבוהים הם נכונים. דילולים גבוהים של משהו אינם "שום דבר". דילולים גבוהים הם מבנים של מים אשר מחקים את המולקולות המקוריות" (תרגום חופשי שלי).

החוקרים בקבוצתו של פרופ מונטנייה מצאו שבקטריה השאירה חתימה אלקטרומגנטית ברורה בדילולים שבין 6-^10  לבין  12-^10 (כלומר בדילולים ההומאופתיים D6-D12). חלק מה DNA של הבקטריה, זוהה בעקבות החתימה האלקטרומגנטית. החוקרים גם ציינו שבאחד המחקרים נצפתה השפעה בדילול של 18-^10 (דילול הומאופתי של D18). החתימה האלקטרומגנטית השתנתה בדילולים השונים אך לא הושפעה ע"י הריכוז ההתחלתי, ונשארה אפילו אחרי שחלקי ה DNA הושמדו באופן כימי. חימום או הקפאה של הדוגמיות הרסו את האות האלקטרומגנטי.

מונטנייה מציין שישנו חשש באירופה ממחקרים מהסוג הזה. הוא מציין שחוקרים אשר נוגעים בנושא זה פוחדים לפרסם את תוצאות המחקר שלהם בגלל תגובת הציבור.

(סיכום המאמר ב www.sciencemag.org: ההומאופת Dana Ullman על לוק מונטנייה)

החשוב ביותר הוא לחזק את מערכת החיסון

פרופ' לוק מונטנייה אומר בראיון בנושא מחלות ווירוסים, שאנו נחשפים לוירוסים ולמעוררי מחלות שונים כל הזמן. ייתכן שאפילו נחשפנו ל HIV בימי חיינו. אין זה אומר שנהיה חולים. הכל תלוי במערכת החיסון שלנו. אם מערכת החיסון חזקה וטובה, ואפילו אם נחשפנו ל HIV , הגוף יטפל בוירוס ויסלקו מהמערכת בתוך שבועות ספורים. ד"ר מונטייה סבור שאפילו אדם אשר חלה ב AIDS בעקבות חשיפה לוירוס ה HIV, יוכל להתרפא אם מערכת החיסון שלו תתחזק. הוא מוסיף שחברות התרופות והגופים המכוונים אותנו דרך הפירסום גורמים לכולנו לחשוב על תרופות וחיסונים כעל פתרון נכון ויעיל לשיפור מצבנו. אם נחזק את מערכת החיסון ונשפר את בריאותנו באמצעים טבעיים ובתהליכים הדרגתיים פשוטים, לא נצרוך תרופות בכמות שאנו צורכים היום והחברות האלו לא ירוויחו כסף. מוטב שנחשוב בעצמנו מה עדיף לנו ולא מהי שטיפת המוח האחרונה שחווינו.

פה היה מצורף פעם שבו פרופ' מונטנייה מסביר על מערכת החיסון ועל יכולתה, כשהיא חזקה, להיפטר אפילו מוירוס ה HIV שגורם לאיידס.לצערי יוטיוב הסירו את הסרטון אז נשאררקתרגום דבריו בהמשך העמוד:

תרגום חופשי של דבריו של פרופ' מונטנייה בסרטון שצרף פעם:

צריך להקטין את אחוזי העברת מחלת האיידס או וירוס ה HIV. אני מאמין שאנחנו יכולים להיחשף ל HIV פעמים רבות בלי להיות חולים באופן כרוני. מערכת החיסון שלנו פשוט תיפטר מהוירוס תוך כמה שבועות, אם מערכת החיסון טובה. זוהי גם הבעיה של האנשים באפריקה. התזונה שלהם אינה מאוזנת, הם במתח חימצון, אפילו אלו שלא נדבקו ב HIV, אז מלכתחילה מערכת החיסון שלהם אינה עובדת כשורה. לכן וירוס ה HIV יכול להכנס ולהתפתח. יש הרבה דרכים שאינם "מילת הקסם" חיסון… דרכים רבות להקטנת העברת הוירוס, רק על ידי שיפור תזונה, נטילת נוגדי חמצון, הגיינה – ניקיון, טיפול בדלקות האחרות. אמצעים אלו אינם מדהימים, אך הם יכולים להקטין מאד את המגיפה, לרמה שהם בעולם המערבי.

אם יש לך מערכת חיסון טובה אז גופך יכול להיפטר באופן טבעי מנגיף ה HIV?

כן!

האם לדעתך באפריקה יש לתת אנטיאוקסידנטים – נוגדי חמצון, יותר מאשר תרופות נגד נגיף האיידס?

עלינו לשאוף למספר פתרונות במשולב. נוגדי חימצון, שיפור תזונה, טיפול במחלות אחרות כמו מלריה, שחפת, פרזיטים, תולעים, חינוך, הגיינה מינית, אלו הם אמעים פשוטים ולא יקרים שיכולים לעשות הרבה. האמצעים המתוחכמים יותר, כמו החיסונים, יש להם כמובן תמיכה כספית גלובלית, כמו התמיכה של ביל גייטס. האמצעים האלה שאני מציע, הפשוטים, אינם ממומנים על ידי אף אחד. זאת הדאגה שלי. בנושאים אלו הכל תלוי בממשלה המקומית אם תבחר לתת אותם לאוכלוסיה. אך הממשלה המקומית מתייעצת עם חוקרים ויועצים אשר אינם נותנים עצות פשוטות כאלה לעיתים קרובות.

אין כסף בתזונה נכון?

כן, אין רווח. המים חשובים. מים הם מפתח לבריאות.

דיברת על כך שאם יש לנו מערכת חיסון טובה, זה אפשרי להיפטר מוירוס ה HIV באופן טבעי. אם תיקח אפריקאי שנפגע מהוירוס ותבנה את מערכת החיסון שלו, האם זה אפשרי בשבילם גם להיפטר מוירוס ה HIV ?

אני חושב שכן. זה רעיון חשוב שלגמרי מזניחים אותו. אנשים תמיד חושבים על תרופה, על חיסון, אז זהו מסר שאולי שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע לא?

התגובות שלכם בפייסבוק:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר