חיפוש
חיפוש

טבעי להבריא – הומאופתיה, בריאות באופן טבעי

טבעי להיות בריא!

בריאות הוא המצב שגופך שואף אליו ועמל לשמרו

באופן טבעי הגוף רוצה להבריא:

לפעמים אנו מתרגלים למצב מחלה. האם כאב שנמצא איתנו כבר שנים וכמעט התרגלנו אליו יכול בוקר אחד להיעלם? האם יום אחד אנחנו יכולים לקום בבוקר ופשוט לשכוח שהיו לנו פחד או חרדה? האמת היא שכן. המצב הטבעי לגוף הוא מצב של בריאות. כיון שזהו המצב הטבעי לו ביותר, הגוף שואף כל הזמן לחזור לבריאות והוא נמצא במאמץ קבוע להבריא.

כאב, חום, אלרגיה, חרדה – כולם נסיון של הגוף להבריא את עצמו:

זה יכול להישמע קצת מוזר אבל אפילו כאב שאנחנו מרגישים הוא נסיון של הגוף להגיע לבריאות. הטענה הזאת ברורה לנו יותר כשמדובר בחום גבוה. רבים מאיתנו כבר מודעים לכך שחום בא לרפא, להרוג חיידק או וירוס, ולכן חום אינו מחלה אלא תהליך ריפוי. בדומה לכך גם כאב אינו מחלה. כאב בא לרפא. לפעמים הוא מצליח ואז הוא נעלם. לפעמים אין בו די כוח להבריא אותנו ואז הוא חוזר שוב ושוב בנסיונות חוזרים ונשנים.

הומאופתיה היא שיטה שמקשיבה לדרך שבה הגוף מנסה לרפא את עצמו ומשכפלת בדיוק את אותה דרך:

אז מה הוא אומר לנו הכאב? הוא מספר לנו סיפור מדוייק איך להבריא באופן טבעי. ומי יכול להבין את הסיפור המדוייק הזה? ההומאופת. עבור ההומאופת סוג הכאב, השעה, המיקום, ועוד פרטים רבים, יכוונו את הבחירה של התרופה כך שתוכל/י להבריא באופן טבעי, בדיוק כפי שהגוף ביקש.

הכוונה רק לכאב? ומה עם דיכאון, מתח, חולשה, נטייה לחלות?

כל צורה שבה הגוף מוציא סימפטום היא בעצם שרשרת של רמזים ובקשה להחלמה. הגוף מדבר. הוא מדבר בעזרת מחלות שונות, רבות ומגוונות אשר מעידות על חולשה גופנית או רגשית. מערכת החיסון אינה חזקה כמו שהיתה. עלינו להקשיב. אם נקשיב במומחיות נוכל לבחור את התרופה המתאימה לך, התרופה ההומאופתית שתגרום התעוררות יכולות הריפוי, שיקום של מערכת החיסון הפרטית שלך.

התקשרו עכשיו

בחרו בריאות!

הומאופתיה: להבריא באופן טבעי!

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר