חיפוש
חיפוש

התכוונות, שחרור, ובריאת מציאות

 

האמונות שלנו מכתיבות לנו את המציאות

לפעמים אנחנו אפילו לא יודעים שאמונה מסויימת כתובה לנו בתת המודע.
לפני שזה הגיע אלינו זה נכתב בתת המודע של אמא שלנו, או של המורה או הגננת שלנו, והיא העבירה לנו את זה בכל מני משפטים ששמענו בילדות לפני שידענו איך "מסננים" מה ששומעים. מה שכתוב בתת המודע שלנו משפיע על המציאות שלנו.
אפשר בקלות לשנות מה שכתוב במערכת ההפעלה שלנו שהיא תת המודע. אפשר להשתחרר מכל הפחדים החששות והדאגות, מהטראומות או הביקורת, וגם כדאי להשתחרר מהן ולבחור במקומן רעיונות שמשרתים אותנ יותר.

אני סיפור הצלחה

כל מה שקורה איתי היום הוא תוצאה של מה שלמדתי והוטמע בתת המודע שלי מהיום שנולדתי. גם אם המציאות שלי לא מוצאת חן בעיני, למעשה היא הדבר הנכון ביותר שתת המודע שלי מיצר.

האם אני "סיפור הצלחה" גם אם אני סובלת או לא טוב לי? האמת היא שכן. תת המודע שלהו לא יודע מה "נעים" ומה "לא נעים" לנו. הוא לא מוביל אותנו לכוון שיהיה לנו טוב בו. הוא מוביל אותנו על פי ההרגלים והאמיתות שרשומים בו.

מאיפה מגיעים הרישומים לתת המודע

הרישומים מתחילים כשאנחנו נולדים. למעשה זה מתחיל גם לפני כן – כשאנחנו בבטן של אמא שלנו.
הרישומים הראשונים בתת המודע הם חוויות של רעב או שובע, כאב או נינוחות, חום וקור, עיטוף, חיבוק, אהבה, או בדידות, חוסר אונים.

בהמשך, תת המודע מדביק לכל חוויה חוויות שדומות לה. למשל חיבוק וחום של אמא ואבא יזמינו חוויות דומות ויתקבצו לקבוצת "הוכחות" שאני אדם מחובק ואהוב. זוהי המציאות שלי ובתת המדע שלנו מציאות זאת נרשמת כמתכון לחיים שלנו שיש לשאוף לשמר אותו.

אבל אם בינקות אמא הלכה והשאירה אותי עם מישהו פחות נחמד, שלא ניגש אלי כשהייתי רעבה או שפחות חיבק וחייך, ואם חוויתי נטישה או הזנחה, אז אלו החיים שלי וזה מה שנרשם בתת המודע שלי כמתכון לחיים שלי. תת המודע מנסה מעתה לכוון אותי למצבים שדומים למה שרשום לו במתכון הפנימי.

  • המאמר נמצא בשלבי כתיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

happy journal

יומן שמח נגדיל את מה שטוב! שיחה אופיינית עם אדם בדיכאון: איך אתה יודע שאתה

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר