חיפוש
חיפוש

לא אוהבת מים

לא אוהבת מים?

לא אוהבת ירקות, או ירק מסויים?

כל מה שאנחנו מאד אוהבים וכל מה שאנחנו מאד שונאים שולט בנו. 

עוד לא פגשתי מישהו שאוהב מלפפון עד כדי כך שהוא אוכל מלפפונים בכמות עצומה וזה ממש גורם לו נזק. אבל פגשתי אנשים שירקות זה מגעיל אותם ולכן הם כמעט לא אוכלים ירקות ויש להם מחסור בכל מני ערכים תזונתיים.

ולגבי מים, מי שנגעל ממים ולא שותה מים בכלל שותה במקום זה משקאות מתוקים או תוססים ואולי קפה או תה. הגוף מקבל קולה ומנסה להפיק מהקולה עתירת הסוכר והכימיקאלים את המים שהוא צריך בשביל החיים.  

מאחורי התשוקה שלנו למאכלים מסויימים כמ שוקולד, עוגות, במבה, ביסלי, יש ראשית סיפורי ילדות שהובילו אותנו לאהבה הזאת למאכל הזה. למשל, סבתא שלי נהגה להביא לנו שוקולד כשהיא היתה באה. האהבה שלה נמצאת שם בתוך השוקולד. לאחר מכן "נדבקו" לסיפורים הראשוניים עוד סיפורי שקולד. חברים שהביאו שוקולד כמתנה. ובמהלך השנים השוקולד הפך למאכל שאני מאד משתוקקת לו. 

משהו דומה קורה עם ירקות שאני לא אוהבת לאכול או עם מים שאני נגעלת מהם. מההו התחיל בידלות את הדחיה ממים או מעגבניה או מכל מאכל בריא אחר.

דחייה ממים או ממאכל זה כמו אלרגיה

אלרגיה היא תגובה גופנית או רגשית שהתפתחה גם היא בד"כ אחרי ניסיון לא נעים שהיה לנו עם אוכל מסויים. ניתן להפחית את הרגישות הזאת בקלות רבה במספר פגישות.

אפשר לשחרר את הדחיה ממים או מעגבניה (או אפילו מאדם) בקלות

ואפשר בקלות רבה גם להתחיל להנות ממים או מירקות. התהליך לוקח בד"כ פגישה אחת (אפשר בזום). אנחנו נשנה את הסיפור הפנימי וביום אחד הטעם הלא טעים שהיה לנו כשחשבנו על הירק או על המים פשוט לא יהיה שם.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר