חיפוש
חיפוש

השפעות ארוכות טווח אחרי קורונה תופעות לוואי

היית חולה ולא חזרת לעצמך?

איך מחלימים לגמרי אחרי קורונה, דלקת או מחלה נגיפית?

מחלימים רבים מקורונה, וגם מחלימים משפעת או ממחלות ויראליות אחרות, מעידים שהמחלה לא הסתיימה לגמרי. אמנם באופן רשמי הם בריאים אבל הם לא חזרו לעצמם. מגוון התסמינים שנשארים לאחר המחלה הוא גדול מאד. יכולה להיות השפעה רגשית או נפשית כמו דיכאון, חרדה, תסכול, בדידות או עצבנות. רבים מדווחים על עייפות. ישנן תופעות של השפעה ארוכת טווח על מערכת החושים. למשל הרגשת ריחות או טעמים שלא הורגשו קודם, או אי חזרת חוש הריח, או תופעות בראיה. בעיות בעיכול, שלשולים או שינויים ביציאות. כאבים שונים או בעיות במערכת העצבים כמו רעידות. יכול להשאר בלבול או איטיות וכובד במחשבה, וישנן עוד תופעות רבות.

כל אחד מושפע מנגיף הקורונה, או מכל וירוס או מחלה אחרת בצורה אישית וייחודית לו. וגם תסמינים של "אחרי וירוס", "אחרי דלקת" או "אחרי קורונה" הם שונים מאדם לאדם.

האם עלינו לחכות להחלמה מלאה? וכמה זמן?

אם עבר זמן ממושך מאז המחלה, כמה שבועות, אולי הגיע הזמן לנסות לשפר את המצב. הומאופתיה יכולה להיות פתרון טוב. אמנם אין קסמים, החלמה זה תהליך, אבל בהומאופתיה אנחנו מבררים מהם התסמינים המדוייקים שלך. עלינו לדעת בדיוק מהי הרגשתך היום מבחינה גופנית רגשית ונפשית ולמצוא עבורך את ההכנה ההומאופתית אשר תעורר את מערכת החיסון ותשיב אותך למצב בריאות מהר יותר.

הומאופתיה מבחינה בין מצבים של אי חזרה לבריאות

  • לאחר מחלה שהיו בה קשיי נשימה
  • לאחר שפעת או מחלה שנראתה כמו שפעת
  • לאחר סטורציה נמוכה
  • לאחר דלקת ריאות
  • לאחר חום
  • לאחר חיסון

כדי להתאים טיפול הומאופתי אנחנו לוקחים בחשבון את המחלה שהיתה לך ואת התסמינים שמהם אתה סובל כרגע ושנשארו לך לאחר המחלה. ההכנה ההומאופתית שתיבחר עבורך מתאימה למצב שלך, לתגובות שלך, לאופי שלך, ולרגישויות שלך.

דוגמא לטיפול של "אחרי קורונה"

מטופלת הגיעה ב 27.10.20. היא נדבקה מבעלה בקורונה ונמצאה חיובית. היא איבדה את חוש הטעם והשתעלה. שבוע מאוחר יותר נמצאה שלילית בבדיקה נוספת. בשלב זה שלכאורה היא הבריאה היא כבר לא השתעלה אך היה לה קושי לנשום – נשימה אסמטית, חוש הטעם חזר, אך נהייתה מאד עייפה. הרגשתה היתה ששאבו ממנה את כל הכוחות. היא לא יכלה להתרכז ולחשוב בבהירות. ההרגשה הרעה היתה בעיקר בבוקר, אך היה שיפור באנרגיות בערב החל מ 17:00. נשארה גם פריחה מגרדת בחזה. באופיה היא אוהבת שהכל יהיה מסודר כמו שצריך. מטופלת זאת קיבלה הכנה הומאופתית Kali-c. 
המטופלת התחילה להרגיש יותר טוב מיד אחרי נטילת ההכנה ההומאופתית.
הכנה הומאופתית נבחרת כך שהיא תכסה את התסמינים הגופניים והרגשיים כאחד, ואת האופי של המטופל ובעיקר אם הוא כרגע שונה מאשר כשהוא בריא. 

בהתאם לתקנות משרד הבריאות יש לציין כי
הומאופתיה, או ויטמינים, או צמחים 
אינם מהווים תחליף עבור שום טיפול רפואי רגיל,
וכי יש לנהוג לפי כל הוראות החוק

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר