חיפוש
חיפוש

ד"ר ווסק – על קורונה וטיפול בקורונה

סיכום הראיון עם ד"ר יוסף ווסק Dr. Wosk

(בהמשך תוכלו לעקוב אחרי הראיון עצמו עם הפניות לפי המיקום בסרט.)

מתחילת הטיפול במגיפה הראשויות התמקדו רק במערך הגנתי: סגר, מסכות וחיסונים.
עשו כך כי חיקו את שיטת הפעולה במגיפות הישנות הכולרה, האבעבועות השחורות והדבר.
לא השקיעו מחשבה בהתקפה – במיגור הוירוס עצמו.

שיטת הסגר והמסכה לא מתאימה למחלות מסוג קורונה ושפעת. היא מתאימה למחלות מסוג אבעבועות וכולרה. לגבי החיסון הוא פשוט מיותר כי יש שיטה פשוטה מאד למגר את הוירוס.

אנחנו שבויים בדעה קדומה שאין טיפול למיגור הוירוס. התרגלנו לחשוב כך כי במגיפות הישנות המחלות לא היו מחלות של דרכי הנשימה. במקרה של הקורונה (ושל מחלות דומות כמו שפעת) הקונספציה הזאת שגויה ולמרות זאת התקשורת מחזקת אותה.

וירוס הקורונה, כמו וירוס השפעת וכל הצטננות נכנס לגוף דרך האף והפה. מערות האף הן מסנן רב עוצמה. וירוס הקורונה נמצא במצב רדום ברירית האף בין 5 ל 15 ימים. רק לאחר השלב הזה הוא מתחיל דגירה והתפתחות. בשלב המוקדם הזה ניתן למגר אותו בעזרת שטיפת מערות האף במיץ לימון. זוהי פעולה פשוטה מאד: מיץ לימון על קיסם אזניים עם צמר גפן. מעבירים את צמר הגפן הספוג במיץ לימון בתוך האף ככל שצמר הגפן מאפשר.

הוירוס מתחיל להתפתח לכל הפחות אחרי 5 ימים. אם במהלך ה 5 ימים האלו נעשה שטיפת חיטוי של האף בלימון, לעולם לא נגיע להתפתחות קורונה.

למעשה אם כל העולם ישטוף את האף בלימון וישתה מיץ לימון כל 3 ימים תיגמר מגיפת הקורונה לחלוטין! 

אבל בואו נתחיל עם עצמנו – כל אחד עם עצמו. בואו נמגר את הקורונה עוד לפני שאנחנו מרגישים אפילו סימנים קטנטנים של אי נוחות אשר מעידים שמתחילה להתפתח מחלה. כך נדאג לבריאותנו.

כל ההסברים ניתנים במפורט בראיון המלא:

ד"ר יוסף ווסק Dr. Wosk – מעקב אחרי הראיון לפי דקות:

הוירוס שגורם לקורונה נקרא Sars coV 2 והוא וירוס של מערכת הנשימה. הוא שייך למשפחה גדולה של וירוסים שכוללת את הוירוסים  Sars, מרס, שפעת.

6:20 קורונה מדבקת רק מבני אדם, ממערות האף. אין הדבקה ממשטחים. 

10:30 בד"כ וירוסים של בני אדם לא עוברים לבעלי חיים וגם להיפך, וירוסים של חיות לא עוברים לבני אדם. כך זה צריך להיות. וירוסים שעוברים בין בני אדם וחיות הם תוצאה של תאונה. 

הגנה היא אינה תשובה לקורונה

11:00 בתחילת הפנדמיה הוכרז ש 2 דברים יכולים להציל אותנו: 
– הגנה של סגר ומסכה
– חיסונים
התרגלנו לחשוב שאין תרופה נגד וירוסים וב 100 השנים האחרונות הרפואה עשתה מעט מאד כדי להתלבש על בעיית הוירוסים ולפתור את בעיית הוירוסים הנשימתיים. העבירו אחריות לחיסונים.

12:18 יעילות החיסונים 18% – 50%
מסכות וסגרים הם חלק ממערך הגנה. אנחנו מתרכזים בהגנה ולכן לא עושים דברים שאנחנו צריכים לעשות. מסכות וסגרים לא יכולים לתת תשובה לקורונה. 

התפתחות המחלה מסימנים קלים למחלה קשה

13:50 בתחילת המחלה יש סימני מחלה קלים שאנחנו בד"כ מתעלמים מהם. לא מגיעים ישר משלב ההדבקה לטיפול נמרץ.
ברפואה יש לטפל בזיהומים קרוב ככל האפשר לתחילת המחלה.

15:00 מה משפיע אם האדם יחלה?
החוסן של האדם
וגודל המנה (של הוירוסים) שהוא קיבל. (יכול להיות שהוא נחשף למנה קטנה שלא הזיזה לו).

כניראה הרבה יותר אנשים נחשפו לזיהום (לוירוס) ממה שידוע לנו. 
בסיטואציה כזאת היינו חייבים ליצור טיפולים שמכוונים לאיזור של חדירת הוירוס. 

16:15 אנחנו מקבלים זיהום (וירוס) רק דרך מערכת הנשימה. אדם עם וירוס פולט אויר מזוהם. אדם אחר קולט אותם בעזרת הנשימה דרך האף. הוירוס נשאר בריריות האף כל תקופת הדגירה שלו – תקופה של 5-15 ימים.

17:15 רוב האנשים שפגשו את הוירוסים, המערכת החיסונית שלהם היתה מספיק עוצמתית וחיסלה את הוירוסים.

18:00 אצל חלק קטן מהאנשים בתחילה כשהוירוס לא מפותח, הוא שוקע ברירית, מסתתר במחילות האף, ויכול לשבת שם זמן בלתי מוגבל. בשלב זה הוא לא מסוכן לאותו אדם. מתי הוא מתחיל להתפתח? כשקורה לאדם משהו שגורם לתנגודת שלו לרדת. אם זה קורה הרירית באף משדרת לניצני הוירוסים שהם יכולים להתפתח. אז מתחיל שלב הדגירה שגם הוא לוקח זמן. בשלב הזה הוירוס משתכפל ותוקף תאים. 

19:40 חלק מהאנשים מרגישים בתקופה זאת סימני מחלה קטנים. האדם הולך לרופא והרופא אומר שזה כניראה וירוס ואין לזה טיפול. וזאת הצרה שבגללה אנחנו סובלים כעת. (כי הרופא מוותר על מיגור הוירוס – הוא רגיל לחשוב שאין טיפול בוירוס).

20:40 אני אופטימי – נוכל לתת תשובה לכל המחלות של מערכת הנשימה.

שתיית מיץ לימון וחיטוי מערות האף בלימון – טיפול בשלב ההתחלתי לאחר ההדבקות

20:50 אני לא יותר חכם מכל העולם. הפתרון הזה אצלי כבר כמה שנים. בכל פעם שחליתי בכאבי גרון, שיעול, התקררות שהיא ויראלית, התחלתי לשתות מיץ של לימון. זה פתר לי את המחלה בצורה כמעט מיידית. 

22:15 בתקופת הפנדמיה כל יום צריך לשתות מיץ לימון (לא מהול במים. רק מיץ). החומציות, ה- ph של מיץ לימון הוא 2-3.

22:40 כל רופא, וירולוג, אפידמיולוג, יודעים שכל הוירוסים הם בלתי עמידים לחומציות שגבוהה יותר מ ph-3. 
נעשו עבודות מחקר רבות מאד על חומצת לימון.
23:40 למשל כשיש זיהום בפה במחלת HIV מיץ לימון מחסל את הוירוס.

25:00 אנחנו שבויים בקונספציות והדעה השלטת היא שאין תרופה לוירוס. לכן כשחיפשו תרופה בדקו קודם תרופות בצורת כדורים או זריקות.
מיד אחרי ההדבקה הוירוס לא נמצא בכלל ברקמות הגוף. הוא נמצא רק בחלל של מערכת הנשימה. אין לו אנזימים כדי לעבור את הממברנות ולחדור לרקמות. רוב הזמן הוירוס הוא בחלל דרכי הנשימה.
26:00 זה הזמן המפוספס שבו אנחנו נותני למחלה להתבשל. ההתבשלות היא בזמן שעוד לא ממליצים לחולה לעשות משהו. 
26:40 בסיטואציה של הפנדמיה הנוכחית – קורונה, כשלאדם יש סימנים הקלים ביותר של התקררות, או שהוא אובחן כחולה, הוא חייב מיידית לעשות חיטוי של מערות האף שלו משום ששם נמצא הוירוס. 

27:30 וירוסים ניתנים לחיסול ע"י חומרים רבים. גם מטוש ספוג בפולידין באף מחסל וירוס. אבל זה ממש לא נעים.

חטאו את רירית האף כל 3 ימים

28:20 בספרות ממליצים על מי חמצן. זה חומר שהוא לגמרי לא מזיק. נשארתי חסיד של מיץ לימון כי הכי נעים לקבל את זה. מי חמצן יוצר בועות מיקרוסקופיות שגורמות להדחה של הוירוס. הוא מתפרק למים ולחמצן חד אטומי. חמצן חד אטומי מאד רעיל לוירוסים וחיידקים. לכן משתמשים בו בזיהום בפצעים.

30:00 לו היינו יכולים לקרוא לכל האוכלוסיה לשטוף את מערות האף באחד החומרים האלו, היינו יוצאים תוך שבוע מהפנדמיה. להרטיב מטוש, קיסם עם הרבה מאד צמר גפן, בהרבה מיץ לימון (או מי חמצן). להיכנס ממש לא עמוק לתוך האף. ונוכל להרגיש את החומר (מהאף) בגרון. זה ישטוף את כל המערכת בצורה בלתי רגילה. 

31:40 לשטוף את 2 הנחירים ואפשר להיות בטוחים שעשיתם סטריליזציה. אף וירוס לא יכול להחזיק מעמד בשטיפה כזאת. שטיפה כזאת מורידה את העומס הויראלי באיזור הזה ב 60% 80%. בכך הורדנו את כמות הוירוסים לרמה שהגוף יכול לטפל בהם.

32:00 אם אנחנו לא עושים את זה, אחרי הדגירה והשכפול, הוירוס כבר התעצם לכמות גדולה, כמו כן נהרסו רקמות מסביב ונוצרו נוזלים דלקתיים. כל העיסה הזאת נוזלת לריאות שלנו ונוצרת דלקת ריאות.

אין צורך לחטא כל יום. חיטוי עושה סטריליזציה. בחיטוי הוירוס נחלש מאד או מחוסל. אפשר לעשות יום כן ויום לא, או פעם ב 3 ימים.

אם רוב האוכלוסיה יעשו את החיטוי המקומי באף, כלומר במקום היחיד שבו הוירוס נמצא בשלבי המחלה הראשונים, יקרה משהו דומה לחיסון עדר. השלב המקדים הזה הוא מספיק ארוך כדי שנעשה חיטוי. 

סגר עזר במגיפות ההסטוריות אבל לא בקורונה

35:40 אנשים שבויים בהשקפת חיים שאפשר להתגונן (בעזרת מסכות, סגרים) כי היו בהסטוריה מגיפות וזאת היתה השיטה. אנשים לא לוקחים בחשבון שהגורמים במגיפות ההן היו אמנם וירוסים או חיידקים מאד אלימים – הרבה יותר אלימים מה sars cov-2 – אבל הם היו חיידקים או וירוסים מסוג אחר. אדם שנדבק וחלה במחלה ההסטורית ההיא (כמו אבעבועות שחורות), אם הוא שרד את המחלה הגוף שלו פיתח חיסון טבעי לכל ימי חייו. 
Covid19 וכל משפחת הוירוסים האלו הנשימתיים, הם וירוסים שחודרים בלי שמערכת החיסון מזהה אותם.
38:15 

איך מתפתחת הקורונה או מחלה ויראלית של דרכי הנשימה?

40:00 "צבא שלם" של תאי מערכת החיסון יושב ברירית מערות האף והלוע כדי לזהות וירוסים או חיידקים. כשוירוס עושה אינקובציה – דגירה ושיכפול ותוקף תאי אפיתל הוא הורס את הבסיס שבו יושבת המערכת החיסונית.

40:28 זה לא כמו וירוס HIV. בוירוסים של מערכת הנשימה זה נעשה בדרך עקיפה. הוירוסים האלו תוקפים בעיקר תאים אפיתלים. תאי האפיתל הם הבסיס והמשענת למערכת החיסון באיזור האף שהוא איזור מפתח למערכת החיסון של הגוף, ותאים אלו נהרסים. ברגע שהמוצב הזה נופל, כל הדייסה הזאת של הוירוסים נשפכת ישר לחללי האוויר בריאות ונוצרת דלקת ריאות שבאה מלמעלה ובאה במכה אחת – ביום יומיים. אנחנו שומעים את התיאור האופייני הזה: קורונה "טובה", כלומר ללא סימפטומים או מאד קלה, אח"כ יום יומיים של החמרה נוראית, שבהם אנשים מרגישים חנק. הם מרגישים חנק כי חללי האוויר בריאות מתחילים להתמלא בכל הדייסה הזאת.
42:40 הוירוסים שנמצאים שם מתחילים לדחוף את התאים האפיתליאלים של האלוולות (חללי האויר בריאה) עצמן. שם הם נקראים פנאומוציטים. זאת עטיפה פנימית. גם בצילומי CT רואים את השכבות

האם סגר עוזר המחלת הקורונה?

43:50 חייבים לתקוף את הוירוס שתוקף (תקיפה = חיטוי ריריות האף). אם אנחנו לא תוקפים אותו (כלומר אם רק נתגונן בעזרת מסכות וסגרים) הוא תוקף אותנו. אחרי כל יציאה מסגר בא גל מחלה שהוא חמור יותר מהגל שהיה קודם. אנחנו יוצאים עם וירוסים יותר וירולנטיים – יותר אלימים. וירוסים יותר פתוגנים – יש להם יותר שיטות להרע לנו. יותר אנשים נדבקים חולים ומתים.

אבל גם לכולרה ואבעבועות שחורות עשו הסגר אז מה ההבדל?

44:44 הסגר הזה לא דומה למשל לסגר שהיה למחלת הדבר, הכולרה, או לאבעבועות שחורות – שהן מחלות קשות ביותר! שם הסגר היה יעיל. כשהיו המחלות האלה שמו אנשים בבידוד. המחלה היתה מאד קשה ולא היה נגדה טיפול ישיר וחלק מהאנשים מתו בבידוד. מי שהחלימו יצאו עם חיסון טבעי אדיר לכל החיים. אנשים שחטפו מנות קטנות של וירוסים, מנות שלא גרמו למחלה, פיתחו חיסון טבעי נגד המחלה. ההסגר הזה היה עם תנאים שונים לגמרי, נגד וירוסים וחיידקים אחרים לגמרי.
בזמנים עברו הסגר היה ממש כלי לחיסול המחלה. אנשים יצאו מוירוס כשחיסון העדר הטבעי גדל בצורה ניכרת.  

ובמה שונה הסגר הנוכחי של הקורונה?

46:50 כרגע לא עושים סגר כדי לחסל את הקורונה, כי זה בלתי אפשרי. אני חושב שגם לא חולמים על זה. רוצים רק לשטח את עקומת ההדבקות. יש לנו מנהיגות שרוצה להראות שהיא בעלת יכולת. ובנוסף אנחנו מפחדים מהצפה בבתי חולים אם יהיה גל חמור מדי. 
47:40 לדעתי הסגר רק מזרז את גל המחלה הבא שיבוא ויהיה קשה יותר. 

חיסונים – ההבדל בין וירוס שיכול ליצור בגוף תגובה חיסונית לכל החיים, ווירוס שלא יוצר תגובה כזאת

החיסון הוא תקווה. אבל החיסון שפותח.. אני פריק של חיסונים. אני אחד הרופאים שחושב שאין דבר טוב יותר, גדול יותר שנעשה ברפואה מחיסונים.  אבל אלו היו חיסונים של וירוסים וחיידקים אחרים. 48:39 אלו היו חיסונים לוירוסים לחיידקים אימונו-פרודוקטיבים. כלומר לוירוסים שבעצמם ידעו ליצור בגוף חיסון טבעי לכל החיים. 
49:20 אני קראתי את הספרות במשך 8 חודשים ולא מצאתי הגדרה ברורה שקורונה היא מחלה אימונו סופרסיבית. וזה משנה מאד את כללי המשחק.
ברגע שאנחנו מדברים על מחלה אימונו-סופרסיבית אנחנו צריכים להכיר בעובדה שעד היום לא נוצר שום חיסון יעיל מאושר (ע"י ה fda לצורך הענין) פעיל, יציב, נגד מחלה שהיא אימונו-סופרסיבית (מחלה שמדכאת את מערכת החיסון).

49:50 מ 1980 עובדים על חיסון נגד HIV ואין. עובדים על חיסון נגד קדחת דנגי, והיתה טרגדיה. עשו חיסון והתחילו לחסן ילדים, שהיו האוכלוסיה שהיתה מאויימת ע"י מחלת הדנגי. מי שהיתה אחראית על המערך הרפואי בפיליפינים, בדומה לאחד במדינה שלנו, מאד דחפה להפעלת החיסון הזה. היא נכנסה ל 47 שנות מאסר על המעשה הזה.
51:00 כי קבוצה מאד לא קטנה של ילדים – קרוב ל 600 ילדים – מתו בעקבות החיסון הזה. 

51:30 אני עשיתי חיסון. קודם כל אין לי שום דבר נגד חיסון או חיסון זה. זה לא חיסון שמחסל וירוסים. הוא חיסון שיכול להקטין בצורה משמעותית את כמות ההדבקות – חיסון מגן. הטריק בטכנולוגיה שבה הוירוס נוצר: בנו מערכת שיוצרת תחליף לפרוטאין של הספייק. משנים חלק מהגנום של הוירוס הזה ומכניסים מעבירים אותו דרך התא ואז הוא מקבל פרוטאין חלבון חדש שהוא לא יכול ליצור תנאים נכונים לספייק כדי לחדור לתא. ואז התחלואה חייבת לרדת. אבל החיסון הזה לא הורג וירוס. אותם הוירוסים שעוד לא הגיעו לבגרות, לא עשו אינקובציה – דגירה, ועוד לא מנסים לתקוף את 

עיקרון החיסונים הישנים

53:24 וירוס הקורונה לא נכחד ע"י החיסון. העיקרון של החיסונים הישנים הוא העיקרון של הטבע. כמו שבטבע אנשים עברו את המחלה, החלימו אחרי המחלה, וקיבלו חיסון טבעי. הרופאים הלכו עם הטבע. לקחו את הוירוסים האלו, החלישו אותם, או הרגו אותם. לקחו חלק מהוירוס והזריקו אותו. כשמזריקים את החיסון לרקמות האדם הוא גורם לאותו תהליך מחלה כמו המחלה עצמה. באופן זריז מתחילים להווצר נוגדנים. תאי הזיכרון קולטים את נתוני הוירוס הזה שתקף. כשהמערכת יוצרת חיסון הוא יציב. כשהנוגדנים תוקפים את הוירוס שחודר הם נאכלים ע"י פאגוציטים, ע"י לימפוציטים, והוירוס נכחד. ברגע שהנוגדנים סימנו אותו התאים ההורגים מחסלים את התא המותקף. בסופו של דבר כך נעלם מנוף העולם הוירוס של אבעבועות שחורות. 

חיסונים חוזרים עלולים לגרום אלרגיות או מחלות אוטואימוניות

אחרי חיסון קורונה האם אני חסינה בפני קורונה?
56:00 תלוי לכמה זמן הזריקה תגן עליך. מדברים כבר על זריקה שלישית. זה סימן שיכול להיות ששתי הזריקות אינן מספיקות. מדברים על איזה מוטציה אחרת של הוירוס. ברור שתופעת המוטציות תישאר כל עוד הוירוס קיים. הוירוס לא נהרג והמוטציות שייווצרו בעתיד קרוב לוודאי יהיו מוטציות יותר חזקות – וירוסים יותר חזקים. אנחנו "נשב על המחט" כמו נרקומנים. נצטרך עוד מנה ועוד מנה של החיסונים האלו. בכל חיסון אנחנו מקבלים מנה של חלבון זר, ואם נעשה חיסונים חוזרים רבים קרוב לוודאי שנצטרך לחשוב מה קורה עם תגובות אלרגיות, ומה קורה עם מחלות אוטואימוניות.

תרסיס לאף – ניטריט אוקסיד – שיעיל ב 99.9% – שינוי כללי המשחק

58:50 ד"ר גילי רגב ביוכימאית סיימה ביוכימיה באוניברסיטת ירושלים, עשתה התמחות בארה"ב וגרה היום בקנדה. ד"ר גילי רגב בשותפות עם עוד רופא חוקר, פיתחו תרסיס לאף.  לטענתם זה שינוי כללי המשחק – יהפוך לחלוטין את מצב הנוכחי של סגר וחיסונים. 
1:00:00 החומר בתרסיס הוא ניטריט אוקסיד. משפט הפירסום הוא שזה כמו "חיטוי ידיים לאף". המחקר שלהם נתמך ע"י אדם נפלא, חתן פרס נובל, פרו"פ מורד. הוא אישיות בלתי רגילה כי הוא פרופ בכל המקצועות שאפשר להמציא, גם לביוכימיה, לוירולוגיה, לרפואה ולפרמקולוגיה. הוא קיבל את הנובל על החומר שחקר ניטרט אוקסיד – אחד האלמנטים האנזימים שנוצרים ברקמות ומאפשרים תהליכים מטבוליים. הם גילו שהחומר הזה רעיל לוירוסים. פרו"פ מורד הדגיש את זה במחקר שלו. ועכשיו הם עושים את הספריי הזה. ד"ר רגב מספרת שלפני פגישות היא משתמשת בתרסיס ויודעת שלפחות 4-6 שעות היא מוגנת מוירוסים. אני חושב שהיא מאד מקטינה את יכולת החומרים האלו. לדעתי זה כלי לשינוי כללי המשחק. זהו בפירוש חיטוי מערות האף. 

1:02:00 יש עוד רופאים בכל מדינות העולם שזועקים. אנחנו תמימים בקשר למה שאנחנו יודעים כקידמה. אנחנו חושבים שאנחנו כבר יודעים הכל. יש תחומים בהם אנחנו יודעים המון אבל אנחנו רק התקרבנו למה שיודע הטבע. צריך אולי לחשוב יותר כשאנחנו מתחרים בטבע. 

1:03:00 החלטנו בתחילת הפנדמיה על 3 דרכים:

  • סגר מסכות, בדיקות ובידודים – מערכת שאנחנו יודעים שלא עובדת
  • חיסונים – אין לי שום דבר נגד חיסונים.
    (אבל) אני חושב שזה דבר מיותר כי יש דרך הרבה יותר ישירה ופתוחה ונגישה לנו. בקלות רבה אנחנו שולטים על כל איזור מערות האף.
    רוב הרופאים לא רוצים להקשיב. צריך להיות בן אדם עם אינטליגנציה ופתיחות שיכול לראות דברים בלי דעה קדומה. זה מיטה חולה. לא רוצים להתעסק בזה. 1:07:00 מיטה חולה של כוחות אדירים גם של מימסד רפואי ומיקרוביולוגי, וירולוגי, פרמקולוגי.
    פרמקולוגיה היא היום לדעתי יותר עוצמתית מתעשיית הנפט והגאז. אין להם עניין בטיפול שהוא פשוט.
  • טיפול פשוט יחסית ותוקף את הוירוס איפה שהוא נמצא. הוירוס נמצא זמן ארוך בין 5 ל- 15 יום במקום נגיש ואנחנו בדיוק יודעים איפה. (באיזור הפנים ומערות האף). מקום שיש לנו גישה הכי פשוטה אליו. אנחנו יכולים לחסל את הוירוס הזה כמו כלום. הטיפול הוא בשבועות הראשונים כשאף אחד עוד לא אמור להתקרב למחלקות הקורונה וליחידות לטיפול נמרץ. 
    1:08:15 יש חוזר של משרד הבריאות שממליץ לרופאי שיניים לעשות חיטוי של הפה לעצמם ולחולים לפני הטיפול. זאת אומרת שהם יודעים. 
    2 קטגוריות של רופאים שהכי רגישים לזה. באוסטרליה 15% של רופאי אף אוזן גרון עזבו את המקצוע כי התחלואה והתמותה בקרב רופאי אאג ורופאי שיניים היתה הכי גבוהה. 

ניסוי בבני אדם

1:09:33 אני מכיר רק מקרה אחד שיהודים היו קבוצה שעשו עליהם מחקר. מחקר חיות על בני אדם. זה היה באושוויץ. הברנש שעשה את זה גם הוא הצליח לברוח מהמשפט.  

מישהו לא מבין שעושים פה ניסוי בבני אדם?
אף מדינה לא עשתה את זה בממדים כאלה על כל האוכלוסיה שלה.

אין לי נתונים שהחיסון הזה לא טוב או מזיק. עשיתי את החיסון כי לא היתה לי ברירה. אני גם לא אומר לך לא לעשות. כל אחד צריך להחליט עבור עצמו. אבל אני ידעתי שאני לא אחיה אם לא אעשה את זה. אני לא אוכל להיות חופשי עם הנכדים שלי. גם המדינה תמצא טריקים בלי סוף במסגרת החוק כדי להפוך את החיים שלי לטרור, לגהינום. 

1:12:00 אולי יפתחו חיסון טוב לקורונה – בדיקה של פיתוח כזה לוקחת 4-6 שנים. 

האף והפה הם הכניסה הישירה לוירוסים. (כניסה של וירוסים כלשהם דרך העור היא מאד קשה ומקרית). מערות האף הם מוצב מגן של ממש שעושה עבודה נהדרת – מטפל ביותר מ 80% של הוירוסים. וירוס הקורונה הוא בהחלט וירוס מאד מאד אלים כאשר נותנים לו להתפתח. ואנחנו נותנים לו להתפתח. אנחנו הרופאים ממש נותנים לאנשים להתבשל בוירוסים האלה עד שהם נכנסים למחלקות הקורונה. ושם הם מתים יחד עם הרופאים. זאת אזלת יד לא מכוונת מחוסר ידיעה. ע"י זה שאנחנו לא עושים שום דבר כדי לחסל את הוירוס, אנחנו למעשה נותנים לחולים שלנו להגיע בסופו של דבר למחלקות קורונה וליחידות לטיפול נמרץ. 

ומניעת התפתחות הקורונה היא פשוטה להפליא וזמינה לכל אדם: פעם ביומיים לחטא את מערות האף בלימון. החומציות של לימון היא כזאת שאף וירוס לא מחזיק בו מעמד. בכך אנחנו מבטיחים לעצמנו שלא תתפתח אצלנו מחלת קורונה.  

דרך אגב, יש איזה רופא הודי שהגיע לאותה מסקנה. והוא הבטיח 50,000 רופי לכל מי שיעשה את החיטוי עם מיץ לימון ו.. השתיקו אותו… ירדו עליו ככה שהוא הושתק לחלוטין.

בהתאם לתקנות משרד הבריאות יש לציין כי
הומאופתיה, או ויטמינים, או צמחים 
אינם מהווים תחליף עבור שום טיפול רפואי רגיל,
וכי יש לנהוג לפי כל הוראות החוק

התגובות שלכם בפייסבוק:

11 תגובות

  1. שלום לדר יוסף
    שמעתי את התוכנית שלך על הווירוס
    להישתמש בhydrogn proxide בעזרת מכשיר אדים יש לי ובכלל ניסיון מיקצועי שזה הפיתרון הטוב ביותר לווירוס של דרכי הנשימה ולעוד ועוד
    אם אתה לא מפחד שישתיקו אותך תמליץ
    אם תירצה תיצור קשר יש לי 20 שנים של ניסיון עם החומר.

    1. דניאל יקר,
      ד"ר יוסף ווסק לא יכול לקרוא את תגובתך פה.
      סיכמתי פה את דבריו לנוחות המתעניינים בדרך טבעית למניעת התפתחות הקורונה.
      אם אתה רוצה תמצא דרך אחרת לתקשר איתו.
      תודה על תגובתך,
      איילת

  2. היום נכנסתי לבית מרקחת לקנות טפטפות והרוקחת אמרה שמיץ לימון באף עלול מאוד לפגוע בריריות.
    אז הרופא המליץ והרוקחת נשמעה אמינה – מי יכול לעשות סדר ?

    1. היי אוהד,
      ראשית אני לא רופאה ולא רוקחת, ולא רוצה להכריע מי צודק – הרופא או הרוקחת.
      אבל ההגיון שלי אומר:
      עכשיו יש סיכוי קלוש מאד להדבק בקורונה,
      ומי שחושש יכול להשתמש בשיטת הלימון (שמימילא מומלצת פעם ב 3 ימים בלבד) רק אחרי פגישה "חשודה" עם הרבה מאד אנשים שאולי לא ממש "לפי הכללים". המצב הזה כמעט לא קיים היום.
      באופן כללי ובלי קשר להמלצה של ד"ר ווסק, אני חושבת שאנשים בריאים, שאוכלים בריא, שהויטמין D שלהם אינו בחסר, שהם שמחים ומרוצים מהחיים, כניראה הסיכוי שלהם לחלות הוא נמוך מאד מאד.
      תודה שהגבת.

  3. כבר עשיתי את זה – לימון לאף – בחודש וחצי האחרונים כבר כמה פעמים ולא קרה לי כלום מבחינת נזק, עד שסוף סוף הגעתי לבית מרקחת לקניית טפטפת במקום לסחוט את הלימון לכוון האף אז הרוקחת גרמה לי לחשוש..
    אני אנסה לברר על זה, מקווה שאצליח, כי סביר שיהיו עוד גלי קורונה בעתיד, וזה נראה לי פתרון מצויין מעבר לויטמין D , C ואבץ שאני ממילא לוקח.

    1. בוא נחשוב:
      הרוקחת – כניראה רוצה למכור לך משהו
      ד"ר ווסק – לא רוצה למכור לך כלום
      אני מאד רגועה. ניסיתי את הלימון. כשניסיתי לעיתים קרובות מדי זה באמת היה לי יותר מדי. כל 3-5 ימים זה בסדר.
      בתקופה הנוכחית אין צורך בכלל. אני אישית לא חושבת שיגיעו תקופות קורונה קשות אבל הנבואה ניתנה לשוטים.
      בכל זאת פטנט הלימון מעניין גם כשיש צינון פשוט.
      שוב תודה אוהד.

    2. אוהד ביבס, תודה רבה על שיתוף הניסיון האישי שלך. לפי דעתי, זה מאוד חשוב לכל מי שמחפש מידע אחר להתמודדות – פתיחת אפשרויות נוספות בפני האנשים. שוב, תודה רבה ותודה גם לאיילת גושן ששיתפה ברוחב לב את המידע הזה החשוב כל כך.

  4. עושה את זה כל כמה ימים במיוחד אחרי פגישות עם מלא אנשים . מאמינה בזה מאוד!!!
    הדבר המדהים שמאז החיטוי עבר לי גם הסינוסיטיס שהיה כרוני ומלא שנים ובזמנו המליצו לעבור ניתוח אבל , ככל הנראה, הלימון עזר.😇

    1. תודה חן על השיתוף,
      וזה מדהים שהלימון עזר גם לסינוסיטיס
      הבאת בשורה ממש!

  5. שלום אני מיישם את המלצות הדוקטור סוחט כל יום 2 לימונים מוסיף קצת מים ושותה מה שנשאר לוקח צמרגפן סחוט בלימון טהור מכניס לתוך שתי הניחריים וסוחט את הצמר גפן הספוג בלימון מרגיש טוב עם זה.
    מאמין בזה מאוד אין שום נזק מלבד חיטוי חזק של מערות האף ומשם זולג לגרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר