חיפוש
חיפוש

לנטע היתה דלקת גרון + חום וטופלה בעזרת הומיאופתיה

חום גבוה, דלקת גרון – טיפול ההומאופתי:

נטע , בת 5 הגיעה עם אמה ואביה בשנת 1999.

הבעיה של נטע הייתה חום פתאומי שהיה מגיע ל 40. לעיתים קרובות היתה גם דלקת גרון חריפה. נטע הייתה חולה לעיתים קרובות ולכן הייתה הרבה בבית.

נטע ילדה חברותית מאד. היא לא ביישנית ומדברת בקלות ובשטף. מהר מאד נוצר ביננו קשר. שמתי לב שחשובה לנטע מאד תשומת הלב של שני הוריה וגם שלי. לשם כך, במשך רוב הפגישה היא שרה ורקדה. כאשר היא שמה לב שאביה משוחח איתי או מסביר לי דבר מה, היא מיד ניגשה אליו, ישבה עליו, והסבה את תשומת ליבו אליה. נטע קפצה בחדר ועשתה כל דבר כדי להיות מרכז העניינים.

הוריה סיפרו שהיא מאד תחרותית וחייבת לנצח בכל משחק. בגן היא קצת תוקפנית ולא מתחלקת בצעצועים. אם נדמה לה שילד לקח לה איזה קובייה או משחק, היא יכולה לזרוק משהו או להכות, די באימפולסיביות. נטע ילדה חכמה מאד ולעיתים משתמשת בחוכמתה כדי ליצור מצב שיהיה לה נוח. היא יודעת תמיד לשכנע כך שתקבל את אשר היא רוצה. השכנוע הוא לפעמים בנועם ולפעמים באיומים ובניסיון להשליט את דעתה בכוחנות. אמה אמרה שהיא מניפולטיבית. בגן היא מנהיגה טבעית וילדים שומעים לה.

נטע מקנאה מאד באחיה הגדול בן ה 8. אם נדמה לה שהוא טוב ממנה במשהו, או שהיא שומעת שאמא או אבא משבחים אותו, היא מיד תדגיש את כישרונותיה, תתחיל לרקוד או לשיר ולארגן את כל המשפחה לצפות ב"הצגה" שהיא מעלה לבמה. נטע מאד אוהבת להחליף בגדים ולהתאפר ופעמים רבות היא משתמשת בחשאי באיפור של אמה.

נטע מתעניינת מאד בקריאה והיא למעשה כבר קוראת. היא גם עושה חשבון ורמתה היא מעבר לגילה. אמא של נטע חוששת שישעמם לה בבית הספר.

נטע קיבלה את התרופה ההומאופתית Lach

נטע טופלה ב הומיאופתיה כשנה, ולאחר מכן המשיכה להזדקק לאותה תרופה הומאופתית מדי פעם במשך מספר שנים.

במהלך הטיפול ההומאופתי מחלות החום ודלקות הגרון  התחילו להגיע לעיתים רחוקות יותר. כאשר חלתה נטע מיד קיבלה מנה של Lach 1m ולפעמים נזקקה ל Lach 10m והמחלה התקצרה מאד. לאחר תקופה של טיפול לא הופיעה שוב דלקת גרון וגם חום הופיע לעיתים נדירות מאד.

נטע נהייתה ילדה שמחה הרבה יותר ולדברי האב "אפשר לאמר שיש בה רכות שלא הייתה בה קודם". היא פחות זקוקה לתשומת הלב של כל הסביבה, ויכולה לשחק עם עצמה. היא פחות קנאית ושתלטנית. נטע תחרותית ועדיין רוצה להיות בין הראשונים מבחינת הישגים בלימודים או מקום בחברה. תכונה זאת לא השתנתה אבל התמתנה, וגם הדרך להשגת המעמד התעדנה. כאשר קורה שאחיה מנצח היא פחות מושפעת ונדרכת מבעבר. נולדה לנטע אחות קטנה והיא מתייחסת אליה באהבה ובנתינה.

נטע עושה חייל בלימודים. היא תורמת רבות בחברה והרבה ילדים אוהבים אותה.

הערה:

כל הפרטים שעלולים להסגיר או לרמוז מיהו הילד או מיהי הילדה שבהם מדובר שונו. מהות הסיפור לא שונתה. כמובן שהסיפור מובא בקצרה בלבד.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בולמיה – טיפול הומאופתי טבעי –

בולמיה – אני אוכלת המון ואז מקיאה. יש לי קושי לתקשר עם אנשים, אני מרגישה שונה, טיפשה, אני בודדה, נפרדת מהם. הם טובים וחכמים ממני, אני לא יכולה להגיד את דעתי. קיבלה טיפול הומאופתי וחייה השתנו.

לקריאה »

הומאופתיה – מטופלים מספרים

מטופלים כותבים תודה על התאוששות מהירה מטיפולי שיניים, שיפור ביטחון עצמי, אסתמה – קוצר נשימה שהתרפא דלקת גרון, חולשה ועוד. הריפוי הטבעי בעזרת הומאופתיה קלאסית.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר