חיפוש
חיפוש

רוצה לעוף? רוצה לאפשר שינוי בחייך?

 

רוחנו, והחלומות שלנו יכולים להביא אותנו לכל מקום

"אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה"

– וולט דיסני

 

הפסיכיאטר והטייס ברטראן פיקאר Bertrand Piccard  מספר על טיסה שעשה סביב העולם בכדור פורח, ומוסיף תובנות רוחניות.

יש כל כך הרבה אנשים,  אשר מעדיפים לסבול ולהישאר במצב שהם מכירים, מאשר לקחת את הסיכון, ללכת מעבר לנקודת המבט הנוכחית ולראות מה יש בצד השני 

זוהי אחת הבעיות המרכזיות של החברה שלנו. מלמדים אותנו שהלא ידוע, שהספקות, סימני השאלה, הם מסוכנים ושעלינו להתנגד לשינויים. עלינו לשמור הכל תחת שליטה. הלא ידוע הוא חלק מהחיים, לכן כדור פורח הוא דימוי טוב. כי בכדור פורח, כמו בחיים, אנחנו רוצים לטוס בכוון מסויים, אך הרוח דוחפת לכוון אחר, כמו בחיים. כל עוד נילחם ישירות נגד החיים, נגד הרוח, נגד מה שקורה לנו, החיים יהיו גהינום. איך מנווטים כדור פורח? ע"י הבנה שהאטמוספרה בנוייה משכבות שונות של רוח שלכל אחת מהן כוון אחר. אם אתה רוצה לשנות כוון בחיים, או בבלון פורח, עליך לשנות גובה. בחיים "לשנות גובה" משמעו עליה לרמה אחרת באופן פסיכולוגי, פילוסופי, רוחני. איך עושים זאת? בכדור פורח, או בחיים, איך משנים גובה?  בכדור פורח זה קל, יש משקולות אשר כשזורקים אותן עולים למעלה. זורקים חול, מים, ציוד שאין בו עוד צורך. גם בחיים אני חושב שזה צריך להיות בדיוק אותו דבר. כשאנשים מדברים על נשמות חדשניות, הם מאמינים שלאנשים אלו יש רעיונות חדשים. זה לא נכון. להעלות רעיון חדש זה קל כל כך. אם נעצום עיניים לרגע, נחזור כולנו עם רעיונות חדשים.

החדשנים הם אלו אשר מרשים לעצמם לזרוק מהכדור הפורח הרגלים, דעות קדומות, אמיתות, שהעולם בטוח בהם, אמונות וסימני קריאה. מה קורה כשאנו יכולים לעשות זאת? החיים אינם עוד קו אחד ההולך בכוון אחד, במימד אחד, החיים יהיו מורכבים מכל הקווים האפשריים, אשר מכוונים לכל הכוונים האפשריים, בשלשה מימדים. החיים יהיו מורכבים מכל האפשרויות.   (דקה 3 בסרט)

האם תרצו לטוס מאד מהר בכוון הלא נכון, או לאט ובכוון הנכון?

הזהרו בחלומות שלכם – כי הם עשויים להתממש 🙂

כיון שכך, כדאי לכוון אותם למקום הרצוי לכם.

האם יש לך הפתיחות לאפשר את הלא מוכר, את הלא ידוע?

בלי להיפתח לרעיון חדש, בלי לתת סיכוי, בלי לצאת מהרחם, שום דבר חדש לא יכול להיוולד.

זוכרים את הסיפור על השד בבקבוק? בתוך הבקבוק יש אנרגיה עצומה האצורה וסגורה בו. רק אם נהיה אמיצים ונפתח את הפקק, היא תצא ותהיה שם לשרותינו.

הומיאופתיה היא רפואת העתיד. היא מבוססת על יסודות יציבים של התבוננות בעצמך ובאחרים – עקרונות של הטבע. בנו, ובכל מה שסביבנו יש מהות, שהיא מעל החומר. בכל עלה, בכל מינראל, בכל חומר מהטבע ובעיקר בנו כבני אדם, יש אנרגיה אצורה וסגורה שחלקים ממנה איננו יכולים להכיר מתוך המראה החיצוני של החומר. האנרגיה נפתחת כאשר עושים תהליך מיוחד, כאשר "פותחים את הפקק".

אנו, בני האדם, היננו הרבה יותר מאשר עור ועצמות. אנו רוח. היכולת שיש בנו לשנות, לגדול, לצמוח, לחדש, ליצור מציאות חדשה סביבנו, היא עצומה. רק מעטים מאיתנו מכירים ביכולת הזאת שיש בהם. מי שיפתח עצמו לכך יוכל לעוף ולממש את חלומותיו.

רוח, גם הרוח שלנו, יכולה לעוף!

הומיאופתיה היא שיטת ריפוי אשר משתמשת באותו מידע נוסף, אשר קיים בחומר, בעלה, במינראל, בחיה ובכל אשר סביבנו, מידע זה, אנרגיה זאת, אשר משתחררת בתהליך מיוחד, יכולה לרפא את הרוח שלנו, את הגוף שלנו והנפש, ולאפשר לנו חשיבה יוצרת חדשה – אופקים חדשים. הריפוי ההומאופתי  מוציא אותנו מהקיבעון שהשרתה המחלה, ומאפשר מימוש היכולת החבויה בנו.

לחץ כדי לראות 2 סרטונים נוספים ולהמשיך לקרוא על אדם שחלומו עשה שינוי בעולם.

 

התגובות שלכם בפייסבוק:

2 תגובות

  1. תודה מאד יפה, אהבתי את הקטע:
    "אנו, בני האדם… אנו רוח. היכולת שיש בנו לשנות, לגדול, לצמוח, לחדש, ליצור מציאות חדשה סביבנו, היא עצומה. צריך להתחבר ליכולת שיש בנו, מי שיפתח עצמו לכך בטח יוכל לעוף ולממש את חלומותיו…" זה מאד קרוב אלי כי בזכותך ובעזרתך אילת יכולתי להתחבר ליכולות שלי… אוהבת אותך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר