חיפוש
חיפוש

הומיאופתיה קלאסית: לחוות את האני

האם אנחנו חיים את החיים? האם זה נקרא "לחיות"?

בתרבות שלנו חושבים לעיתים קרובות שעליצות מתמדת היא העיקר (כתב ליאו בוסקליה בספרו "לחיות ולאהוב"). אנו להוטים אחרי ההנאה יותר מכל התרבויות. רודפים אחריה ושוכחים את כל היתר. כשאנו מרגישים קושי קל שבקלים, אומללות כלשהי, אנו מיד מחפשים גלולה לשכך את ה כאב. אנו חיים בתרבות שפוחדת מסבל. נא לא לטעות, אינני חושבת שיש ליהנות מן הסבל או שכדאי להשתדל לסבול – כלל וכלל לא! אבל כל הרגשות הם חלק מהחיים. כל התחושות שאנו חשים הן חלק ממי שאנחנו ומלמדות אותנו על עצמנו. רגשות כמו שמחה, עצב, ייאוש, הפתעה, תקווה, מבוכה, תחושות כמו קור, חום, דקירה התכווצות, כולם מלמדים אותנו על עצמנו. אם נשכך אותם בגלולת פלא ונסכים לחוות רק את הרגשות או התחושות היותר נעימים לנו נאבד לאט לאט קשר עם מי שאנחנו. הימנעות מרגש כלשהו, מחוויה או מתחושה, נעימה יותר או פחות, פירושה התנסות לא שלמה בחיים, או חיים לא שלמים. התרבות שלנו היא התרבות שבה אנשים רבים עוברים את החיים מאחורי מסך או מסכה של גלולות ושיקויי שמחה ובלי להתנסות בחיים בפועל. באופן מפתיע הבריחה מהסבל  והכאב גורמת לסבל  ולכאב  לדבוק בנו. כשנסכים לחוות אותם לרגע, אבל באמת, עד עומק החוויה, הם לא יישארו לאורך זמן.

ב הומיאופתיה  קלאסית, בזמן השיחה אנו חוזרים להרגיש למשך זמן קצר את כל הרגשות והתחושות שמזמן ברחנו מהם וחששנו מהם. בזמן שאנו מסבירים, בזמן שאנו מנסים לתאר במילים, את מה שאנחנו מרגישים או חווים בדיוק, אנו חווים לזמן מה את עצמנו האמיתי. גם התרופה ההומאופתית המתאימה לך בדיוק תחזיר אותך לחיבור עם עצמך, עם החוויה הפנימית שלך, עם התחושות העמוקות שלך וכך יתחולל ריפוי.

הריחוק שלנו מהתחושה שהגוף או הנפש משדרים מחזק את  ה חולי.

החזרה לחוויה וההסכמה לשהות בתוכה, ולו גם לזמן קצר, מאפשרת החלמה.


הומאופתיה

ברצוני ליצור קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר