חיפוש
חיפוש

מגפת הפוליו בישראל – רופאה על חיסון נגד פוליו

פוליו, חיסון נגד פוליו

ד"ר סוזן האמפריס ממליצה: קראו ובדקו את נושא החיסונים

לפני שאתם רצים לחסן

 ד"ר סוזן האמפריס למדה את נושא החיסונים בעקבות העובדה שכמה מהמטופלים שלה חלו אחרי חיסון של שפעת, חצבת או טטנוס.

אחרי שחקרה את ההסטוריה של האבעבועות השחורות ושל הפוליו,  אשר נהוג לחשוב שהוכחדו בעקבות החיסונים, התברר שבספרות הרפואית מתועדת אמת אחרת. וירוס הפוליו "הפראי" שבטבע אינו מזיק לאנשים בעלי בריאות ברמה רגילה.

רעלים גרמו למערכת חיסון חלשה

בתחילת המאה ה 20 היתה מגפה של שיתוק. מסתבר ששיתוק זה נגרם בגלל חשיפה של האוכלוסיה לרעלים כמו ddt עופרת  וארסן. הרעלים האלה מורידים מאד את החיסון הטבעי של הגוף. כשמערכת החיסון היתה כה חלשה הוירוס הבלתי מזיק של הפוליו הצליח להזיק לגוף. גם היום יש דיווחים על שיתוק במקומות שבהם עדין משתמשים ברעלים האלו.

היום יודעים שהשיתוק אינו נגרם מנגיף הפוליו ושמו החדש אינו קשור לפוליו

בעבר, ב 1950, קראו לשיתוק הזה פוליו אך היום שינו את שמו ל "שיתוק אקוטי רפה". בשנות ה 50 כשהיו מקרים של שיתוק, לא חיפשו אם באמת היתה עדות לוירוס הפוליו . החליטו שזה פוליו. היום כשיש שיתוק מחפשים האם זה שיתוק שקשור לוירוס הפוליו. בעקבות בדיקות חדשות שאפשריות לזיהוי נגיף הפוליו יודעים היום שמרבית מקרי השיתוק כלל לא נחשפו לנגיף הפוליו. במגפת השיתוק של 1958 במישיגן רק רבע מהחולים נחשפו לוירוס הפוליו.

בישראל לא היה אף מקרה  פוליו גם כאשר נגיף הפוליו התגלה במי הביוב

משרד הבריאות הישראלי ממליץ לקחת חיסון נגד פוליו בגלל גילוי נגיף הפוליו במי הביוב בישראל. ד"ר האמפריס מזכירה שלא היה שום חולה פוליו בישראל ב 25 השנים האחרונות, וזאת למרות שנגיף הפוליו התגלה במי הביוב בישראל פעמיים בשנות ה 90, בשנת 2004 ובשנת 2007.

חיסון בנגיף מומת אינו מספק הגנה. חיסון בנגיף מוחלש מסוכן לבעלי מערכת חיסון נמוכה

החיסון שבו משמשים בישראל, החיסון בנגיף המומת אשר ניתן בזריקה, אינו מונע העברת נגיף הפוליו, או הדבקה.  נגיף הפוליו חי ומשכפל עצמו במעיים. נגיף הפוליו שניתן בזריקה בישראל מיועד ליצור נוגדנים בדם – נוגדנים שלא נמצאים במעיים, במקום החיים והשכפול של הנגיף. נוגדנים אלו לא יכולים לעצור הדבקה מאדם לאדם. החיסון המומת אינו מספק הגנה אמינה נגד הוירוס. בכל זאת אין חולים בישראל שנדבקו בפוליו.

החיסון מהנגיף החי המוחלש יכול לגרום לשיתוק באנשים בעלי מערכת חיסון חלשה והוא גם מדבק.

חיזוק מערכת החיסון, ולא חיסון, הוא שיגן על גופכם

למען בריאותכם וחיזוק מערכת החיסון שלכם אכלו תזונה נכונה, המנעו מהאנטיביוטיקה, המנעו מחשיפה לרעלים (ריסוס, צבעי מאכל וכדומה).

נגיף הוירוס "הפראי" היה קשור לנפגעי שיתוק רק בנסיבות של חשיפה לרעלים. חיסון נגד פוליו אינו יכול למנוע הפצת הפוליו. מספר נפגעי "השיתוק האקוטי הרפה" היום עולה באוכלוסיות אשר מחוסנות נגד פוליו. עלינו לשאול עצמנו מה קורה?

חקרו בעצמכם לפני שתחליטו לחסן את עצמכם או את ילדיכם.

(הכתוב הנו סיכום של דברי הרופאה בסרטון )

***

המידע במאמר זה אינו בא בשום אופן להמליץ לכם לחסן את ילדיכם או להמליץ לכם להמנע מחיסון. ההחלטה לגבי חיסון היא החלטה חשובה והיא עשויה להשפיע על בריאותכם ואני ממליצה לכל אחד ללמוד את הנושא היטב ולהחליט לאחר מכן. למדו את המלצת משרד הבריאות. יש גם מידע רב על חיסונים ברשת. אל תתנו לאף אחד להחליט בשבילכם לכאן או לכאן.

 

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר