חיפוש
חיפוש

חמדן? איזון חמדנות בעזרת הומאופתיה

גרידי? חמדנות גורמת חוסר שקט

חמדנות היא רצון שלא יודע שובע. רצון להרוויח עוד ועוד, להיות עם עוד אישה ועוד אישה, לאכול עוד ועוד.

אין בטבע חיות או צמחים חמדניים. תכונה זאת קיימת רק בבני האדם. אף צמח לא שותה מים מעבר לכמות הנחוצה לו. אף חיה אינה מחפשת מזון כשהיא שבעה. רק בני האדם, בגלל חששות סמויים, רוצים עוד, ויכולים להיות במצב חמדנות בתחומים רבים.

אז מדוע זוהי בעיה?

חמדנות היא תאווה, תאווה ללא גבולות, שאינה באה על סיפוקה, והיא באה על חשבון התמקדות במה שקורה עכשיו, בהנאות הקטנות שגורמות לנו להרגיש את החיים: חברות, משפחה, פריחה של פרח, צחוק של ילד, שיחה נעימה ומעמיקה עם חבר, עזרה לאדם במצוקה. 

חמדן? מה עומד מאחורי חמדנות?

  • רצון לכוח:

כאשר יהיה לי המון נשים, כאשר כולן ירצו אותי, כאשר יהיה לי המון כסף  אני ארגיש מלך, מלך העולם! כל הכוח יהיה בידי. כולם יקשיבו לי. אני אקבע! 

רצון לכוח נובע לפעמים מהפחד הפנימי הסמוי שבעצם בלי הנשים, הכסף, הכוח, אני כלומניק, אפס, אדם ללא מעמד. כלומר, בתוך תוכי אני מרגיש חוסר כוח מוחלט, לכן אני רוצה עוד ועוד, אני חמדן.

אם הייתי מרגיש בטוח בעצמי כבר כעת, כשיש לי אישה נחמדה, ילדים, אני משתכר טוב למחייתי, אני אוכל לפי צרכי גופי,היה לי שקט נפשי. ומה אנחנו מחפשים בחיים? שקט נפשי.

  • רצון לאהבה:

אם יהיו לי עוד בגדים, אם יהיו לי עוד נעליים, אם יהיה לי בית יותר יפה, יותר אנשים ירצו בחברתי, יותר גברים יחשקו בי, אהיה אהובה.

  • פחד מחוסר, רצון למלא את ה"חור" בבטן:

אם גדלתי בהרגשת חוסר, אם הרגשתי מכוערת או דחויה, אם בעבר לא היו לי חברים, או שלא קיבלתי אהבה, חיבוק ונשיקה בבית, אולי לא היה כסף בבית. לפעמים כדי לא להרגיש את החוסר, אני פונה לחמדנות ורצון לאגור מעבר לנדרש.

הפחד מחסר אינו רציונאלי. ייתכן שאני אדם חכם, אישה חכמה, ייתכן שאני איש שיחה נפלא, רוצים בחברתי, אני מרוויח היטב למחייתי, אך בתוכי אני מרגיש מחסור, בור שאי אפשר למלא. אני מרגיש שעוד רגע אאבד את הכל ואחזור להיות אותו ילד מכוער, דחוי. כך הדמיון שלי עובד.

הומאופתיה קלאסית מתאימה לך תרופה הומאופתית טבעית, אשר מתאימה לחמדנות, לחששות שיושבים בבסיס של החמדנות, ולאופי שלך הכללי. ההומאופתיה תחזיר אותך למצב איזון, תיצור בתוכך ביטחון פנימי.צור קשר כדי לשאול כל שאלה ולברר האם הומאופתיה יכולה לעזור לך.

 

מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר