חיפוש
חיפוש

חיסון, חיסונים, מה יש בתוך החיסון – סרטים שיגלו מה שמסתירים מאיתנו

מה יש בתוך החיסונים?

 נאלצתי להסיר את כל הסרטונים מהאתר כי יוטיוב חסמו אותם לצפיה.

להורים: לפני ההחלטה אם לתת חיסונים קראו על חיסונים, עשו מחקר. בדקו מה יש בתוך החיסונים שהילד שלכם עומד לקבל. חיסון לא נותן אוטומטית מניעת המחלה לכל החיים. האחריות היא על ההורים. חיסון הוא התערבות רפואית. באמריקה כל הילדים חייבים לקבל חיסון וזוהי שאלה מוסרית כשאנחנו מבינים שחלק מהילדים אולי יושפעו לרעה. אנחנו לא יודעים ממה יסבלו הדורות הבאים  אם לא נהיה מספיק אמיצים לשאול את השאלות הנכונות.

בריאות של חברה נמדדת לא רק על פי כמות המחלות הסוערות של האנשים (שפעת, חצבת, אבעבועות רוח) אלא בעיקר על ידי כמות המחלות הכרוניות שיש. לי המדד הזה אנחנו לא ברמת בריאות גבוהה. אולי היה רצוי שנחלה קצת בשפעת בגיל צעיר כדי שנפתח נוגדנים לשפעות מסוכנות יותר ואם הן תבואנה נקבל אותן בקלות או לא נושפע מהן כלל.

עלינו לשמור על עצמינו בריאים – זוהי ההגנה היחידה שיש.

מיתוס שעלינו לבחון ולבדוק שנית : האם הקהילה המדעית תמיד עובדת למענינו ברמת היושרה הגבוהה ביותר?

המידע במאמר זה אינו בא בשום אופן להמליץ לכם לחסן את ילדיכם או להמליץ לכם להמנע מחיסון. אתם תלמדו את הנושא בקפידה ותחליטו. יש מידע רב עם חיסונים ברשת. קראו הכל וקחו החלטה. אסור לאף אחד להמליץ למישהו לא לחסן את ילדיו.

 

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר