חיפוש
חיפוש

הסרט המומלץ : אני – I am – השפעת התודעה

"הנני" I am -סרט נפלא:

מתוך הסרט: יש משהו שונה באופן בסיסי בין מכונות ואנשים…

התרגלנו לחשוב שאנחנו נפרדים ולכן אנחנו בתחרות…

מה גורם אושר? האם עושר יביא אושר?

רבים מאיתנו מרגישים בדידות. איבדנו את חווית הקהילה.

ההפרדה של האדם מהטבע וההרגשה שהכלכלה היא הדבר החשוב בחיינו, הן הבעיה. בשביל מה הכלכלה? כמה יספיק לנו? הדרך שבה אנחנו עושים עסקים ודרך המחשבה שלנו, השפיעה על העולם.

רעיון מסוכן שאימצנו: האנושות היא זן נפרד משאר הזנים החיים.

האם האופי הבסיסי של בני האדם הוא לשלוט או לשתף פעולה? בטבע החיות פועלות באופן דמוקרטי, ובניגוד למה שהורגלנו לחשוב, זכר אלפא אינו המחליט. החרקים וגם היונקים הגדולים, מחליטים יחד, מצביעים על כל החלטה. בסיס הטבע הוא שיתוף פעולה. נולדנו לכבד אחד את השני, נולדנו להיות קהילה.

בכל התרבויות הלב נחשב משכן הרגשות. עדויות למקור ההבנה הזאת נצפו באופן מדעי. אהבה, חמלה, אמפטיה ורגשות חיוביים, מרפאים אותנו, גורמים למחשבה להיות צלולה יותר, מגבירים את ההרמוניה הפנימית. רגשות שליליים , רוגז, כעס, מדכאים את פעולת המוח, וגורמים חולי בגופנו.

הלב היא המערכת הראשונה שיודעת אינטואיטיבית מה הולך לקרות. הלב הוא כניראה נקודת גישה לאני הגבוה שלך.

אנחנו לא נפרדים. הכל מחובר בכל מקום ובכל זמן. יש לנו אשליה של הפרדה כשאנו מביטים על דברים דרך עיננו.

רגשות אנושיים משפיעים על החיים סביבנו. רגש אנושי יוצר שדה אנרגטי שניתן למדידה. אנחנו משפיעים על המוחות של חברינו, על הלב של האנושות והחי סביבנו. הרגשות הם העיקר. המוח לא משפיע והרגשות כן. מה שאנחנו עושים בסביבה האישית שלנו אכן משפיע גלובלית. התודעה שלנו יכולה לשנות את העולם. רעיון זה מקבל חיזוק מפיסיקת הקוונטים.

המציאות היא יחסים בין חלקים. אנחנו מחוברים לכל החיים ברמה מאד עמוקה. הכל סביבנו חי! להיות פה זאת סיבה לחגיגה! זאת גם סיבה לעצב, אבל גם עצב הוא סיבה  לשמחה.

המדע היום מסביר את כל ההבנות האינטואיטיביות שהיו ידועות בתרבויות רבות. המדע סוף סוף מבין מה שהובן בדתות ובתרבויות והיה ידוע לאורך שנים רבות.

אנחנו הרבה יותר גדולים ממה שסיפרו לנו. כולנו מחוברים. אף פעם לא היינו לבד. כשנאמץ את המחשבה שאנחנו אחד, באמת אחד, ונפעל על פיה, יתחיל שינוי אמיתי. זה מתחיל בתודעה. הכוונה למעשים קטנים יומיומיים שבונים בסופו של דבר שינוי.

שום דבר בטבע לא לוקח יותר ממה שהוא צריך. שום צמח לא שותה יותר מים מהצורך שלו ולא לוקח מהאדמה יותר ממה שהוא צריך כדי לגדול. שום חי לא אוכל מעל לצרכיו. תא בגוף שלוקח יותר ממה שהוא צריך הוא תא סרטני. אדם שלוקח יותר ממה שהוא צריך הוא חלק מהסרטן.

אפשר להירפא מהמחלה הזאת.

אהבה היא כוח מרפא. שינוי הוא הרבה מאד פעולות קטנות שכל אחד מאיתנו עושה. האוקיינוס הוא בסך הכל הרבה מאד טיפות של מים.

אין לי אף אחד אחר חוץ ממך!

אף אחד מאיתנו לא ניטראלי. כולנו מנווטים את הספינה שלנו יום יום בעזרת מה שאנחנו עושים ומה שאנחנו לא עושים. היה השינוי שאתה רוצה לראות.

אפילו האויב שלנו הוא חלק מאיתנו. הכל מחובר! דרך רעיון זה יבוא השינוי. אהבה היא חלק מהד.נ.א שלנו.

(הסרט הוסר מהאינטרנט לצערי)

*

אם את/ה מתענין/נת בעבודת התפתחות, עבודה רוחנית, שפועלת למטרה זאת, אשמח לספר לך על עבודה כזאת שאני עושה, ולהמליץ לך על קבוצת לימוד (חינם ובהתנדבות לעצמך ולאנושות), שפע והשפעה באיזור מגוריך.

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר