חיפוש
חיפוש

הומאופתיה – מטופלים מספרים

ספרו לנו קצת על מה שעברתם או שאתם עוברים בטיפול ההומאופתי,

מה היתה הבעיה שאיתה הגעתם, מה קרה בטיפול, איך אתם מרגישים היום, מה קורה במפגשים,

ואפשר אפילו בכמה משפטים בודדים: 

בתחתית העמוד אפשר להוסיף תגובה או לקרוא תגובות שנכתבו.

קראו עוד עשרות מכתבי תודה נוספים שנשלחו בכתב יד.

דלקת גרון

רבקה: הגעתי לטיפול הומאופתי לראשונה כשסבלתי מדלקת גרון. לא רציתי לקחת אנטיביוטיקה. איילת נכנסה לעומק ובחנה את מצבי הרפואי ומצבי הרגשי. איילת נתנה רמדי מסויימת ומיד הרגשתי שיפור. שוחחנו לעיתים קרובות והיא רצתה לדעת מה מצבי הרפואי והרגשי. היא החליטה אז לתת לי הכנה הומאופתית אחרת שאיתה היתה לי החלמה מלאה ולא היה צורך לקחת אנטיביוטיקה. מה שעוד היה נפלא בקשר לטיפול בנוסף לכך שהסטרפטוקוק בגרון הסתיים, ראיתי שיפור בעניין רפואי כרוני אחר שהיה לי. זה באמת הראה לי את הכוח של ההומאופתיה, שעם ההכנות ההומאופתית הנכונות ההומאופתיה יכולה לרפא את כל הגוף.

I came to Ayelet first when I was suffering from strep throat. I didn't want to take antibiotics. Ayelet went into depth asking me about current and previous medical ailments and also exploring my emotional state. Ayelet prescribed a certain remedy where I straight away saw an improvement. She followed up with my a lot and wanted to know about my physical and emotional state. She decided to then prescribe me a different remedy and with this I had a full recovery and didn't need to take antibiotics. What was also amazing about the treatment was that as well the strep throat going away, I saw an improvement in a different, unrelated chronic medical issue that I had. This really showed me the power of homeopathy, that with the right remedies it is able to heal the whole body.

התגובה המקורית של רבקה (באנגלית) נמצאת פה למטה בתגובות.

עייפות כרונית, חולשה וסחרחורת

נועה: המפגש שלי עם ההומאופתיה היה לפני כחמש שנים, בתקופה בה הייתי חלשה מכל בחינה אפשרית. ואין ספק, אני שמחה על ההיכרות עם איילת, שתמכה בי בדרכה האנושית, הרגישה והמקצועית. הגעתי לאיילת כשברקע: עייפות כרונית, חולשה כללית וסחרחורות בלתי מוסברות. ולאחר שמיציתי את כל אפיקי הטיפול האפשריים וכבר ממש פיקפקתי ביכולת הגוף לשקם את עצמו, הופתעתי מתנועה עדינה שעוררה אותי בעקבות ההומאופתיה. מומלץ מאד להגיע עם פתיחות ואורך רוח, רק זה יכול לפנות מקום ולהוביל אותך להחלמה ולתנועה חיובית. אין לתאר במילים את הכוח של הטיפול ההומאופתי, הוא משפיע בכל תחומי החיים וממשיך לכוון אותך קדימה כל עוד אתה שומר על איזון. לאיילת יש את הכלים והכשרון לעמוד על טיבו ואופיו של האדם שעומד מולה, ללא שיפוטיות ועם הרבה אמפתיה, דיוק ומקצועיות. ממליצה מאד לכל מי שמתלבט!!

התגובה המקורית של נועה נמצאת פה למטה בתגובות.

טיפול שמשנה חיים

דקל:
אין מילים כמה הטיפול של איילת עוזר. יש לי רק מילים טובות להגיד עליה, נותנת את ההרגשה הכי נעימה שיש בכדי שיהיה אפשר להיפתח כמו שצריך.
טיפול שמשנה חיים

התגובה המקורית של דקל נמצאת פה למטה בתגובות.

קראו עוד עשרות מכתבי תודה נוספים שנשלחו בכתב יד.

בריאות בעזרת הומאופתיה!

בואו נדבר:

איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

3 תגובות

  1. I came to Ayelet first when I was suffering from strep throat. I didn't want to take antibiotics. Ayelet went into depth asking me about current and previous medical ailments and also exploring my emotional state. Ayelet prescribed a certain remedy where I straight away saw an improvement. She followed up with my a lot and wanted to know about my physical and emotional state. She decided to then prescribe me a different remedy and with this I had a full recovery and didn't need to take antibiotics. What was also amazing about the treatment was that as well the strep throat going away, I saw an improvement in a different, unrelated chronic medical issue that I had. This really showed me the power of homeopathy, that with the right remedies it is able to heal the whole body.

  2. אין מילים כמה הטיפול של איילת עוזר? יש לי רק מילים טובות להגיד עליה,נותנת את ההרגשה הכי נעימה שיש בכדי שיהיה אפשר להיפתח כמו שצריך.
    טיפול שמשנה חיים

  3. המפגש שלי עם ההומאופתיה היה לפני כחמש שנים, בתקופה בה הייתי חלשה מכל בחינה אפשרית. ואין ספק, אני שמחה על ההיכרות עם איילת, שתמכה בי בדרכה האנושית, הרגישה והמקצועית. הגעתי לאיילת כשברקע: עייפות כרונית, חולשה כללית וסחרחורות בלתי מוסברות. ולאחר שמיציתי את כל אפיקי הטיפול האפשריים וכבר ממש פיקפקתי ביכולת הגוף לשקם את עצמו, הופתעתי מתנועה עדינה שעוררה אותי בעקבות ההומאופתיה. מומלץ מאד להגיע עם פתיחות ואורך רוח, רק זה יכול לפנות מקום ולהוביל אותך להחלמה ולתנועה חיובית. אין לתאר במילים את הכוח של הטיפול ההומאופתי, הוא משפיע בכל תחומי החיים וממשיך לכוון אותך קדימה כל עוד אתה שומר על איזון. לאיילת יש את הכלים והכשרון לעמוד על טיבו ואופיו של האדם שעומד מולה, ללא שיפוטיות ועם הרבה אמפתיה, דיוק ומקצועיות. ממליצה מאד לכל מי שמתלבט!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר