חיפוש
חיפוש

הומאופתיה קלאסית ואהבה

חווית פעם התאהבות עזה?

התאהבות מרגשת, מסעירה – כזאת שלא רוצים שתיגמר אף פעם?

זוהי ההרגשה שלי ל הומיאופתיה. ממש כך.

הומיאופתיה : תחום ריפוי עם יכולת    א-ד-י-ר-ה !

שיטת ריפוי בת כ 200 שנה, אשר מעוררת וממריצה את כוחות הריפוי הפנימיים שלנו.

היכולת לרפא את עצמנו נמצאת בנו, אך לעיתים, בתקופה מסויימת, היא נרדמת, נכבית, ואינה מתפקדת במלואה. כשהריפוי העצמי חוזר לתפקד, האדם חוזר למצב של בריאות. ההומאופתיה מסוגלת להצית את הריפוי העצמי ולהביאו לפעולה תקינה ומלאה.

מהי בריאות? איך מרגישים כשבריאים?

כשאני בריאה אני מרגישה חופש ממגבלות. אני נעה בקלות ללא כאב, אני חיונית, מחשבתי בהירה, אני מסתדרת היטב עם האנשים סביבי, אני מממשת את הייעוד שלי ונהנית מעבודתי וכמובן, אינני חולה לעיתים קרובות, ובטח לא לזמן ממושך. מערכת הויסות הפנימית שלי, הכוח החיוני שלי, עובד היטב ודואג לבריאותי השלמה.

מה מפריע לך?

  • אולי כאב שמטריד ונמשך כבר יותר מדי זמן ?
  • האם אתה אלרגי בעונה מסויימת או כל השנה?
  • האם יש לך דלקת שחוזרות ומופיעה מדי פעם או דלקת כרונית?
  • האם חווית תאונה או טראומה?
  • דכדוך? עצב? חרדה? פחד?
  • כעס מוגזם? קנאה?
  • קושי להירדם?
  • אולי אתה פשוט ביישן וקשה לך בחברה?

הומיאופתיה יכולה לעשות הרבה בשבילך !

מכיר את הסיפור על הפיל?

שלשה אנשים שממששים פיל יתארו כל אחד חיה אחרת לגמרי. האחד שנוגע ברגל יספר על עמוד רחב יציב, השני שנוגע באוזן יתאר חיה שטוחה ודקה והשלישי שנוגע בזנב יגיד שיש פה חיה שנראית כמו חבל שבסופו קווצת שיער.

משהו דומה לזה קורה כאשר מנסים לטפל בסימפטום אחד שיש לנו בלי לשים לב מה עוד מאפיין אותנו. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מטפלים ב"חיה שטוחה ודקה" כאשה המציאות, התמונה השלמה היא, שיש לפנינו פיל, חיה גדולה בעלת רגליים עבות ויציבות כעמודים, אזניים שטוחות ודקות וזנב שנראה כחבל.

ומה קורה כאשר שני אנשים מנסים לתאר בעייה, שאולי מוגדרת באותו אופן ברפואה הקונבנציונאלית? האם הם באמת מתארים אותה כאותה בעיה? מסתבר שכלל וכלל לא

הנה למשל שני תאורים אפשריים של "אי יכולת להרדם בלילה":

אדם אחד יכול לספר שבכל פעם שהוא שוכב במיטה יש לו כאב בטן. הבטן מתכווצת ומתכווצת והוא חייב לקום כדי להרפות את השרירים. כשהבטן מתכווצת הוא מרגיש כבד ולא יכול לנוע לכן הוא קם ועושה כמה צעדים והתמתחויות. הוא יכול גם לספר שהכאב הזה מופיע מדי פעם כשהוא בחברה והוא מנסה מאד שלא ישימו לב לכך אבל הוא חייב לנוע וזה מאד לא נעים.

אדם אחר יספר שכשהוא שוכב במיטה זה תוקף אותו. אימה, פחד, משהו משתלט עליו. הוא מרגיש שאינו יכול לנשום. מישהו כאילו מחזיק בו ומאיים עליו. תחושה זאת גם מזכירה לו את ההרגשה שיש לו עם הבוס המפחיד שלו.

בהומיאופתיה קלאסית שני האנשים שסיפרתי עליהם, שלכאורה יש להם בעייה דומה, יקבלו טיפול אחר לגמרי לבעיית ההרדמות שלהם. לכל אדם ייבחר התכשיר ההומיאופתי הייחודי והמתאים לחוויה האישית שלו בקשר להירדמות.

האם יש בעיה להיות מטופל ב הומיאופתיה קלאסית במקביל לשימוש בתרופות רגילות?

אין שום בעיה. אין להפסיק שימוש בתרופות (אלא אם הרופא מבקש להפסיק אותן) ואפשר במקביל לשפר את יכולת הגוף לרפא את עצמו, ולהגיע לבריאות שלמה יותר.

אז איך עושים את זה?

בפגישתנו נלמד את המפריע לך,  אכיר את אופייך, מהם הדברים ש"הולכים לך חלק" ובאיזה תחומים קשה לך יותר. נשוחח על התנהגותך ותגובותיך במצבים שונים, מה מפריע לך, מהן העדפותיך באוכל או בשתיה, מהם המקומות שנעים לך יותר להיות בהם ומהם המקומות שגורמים לך הרגשה לא נוחה או לחץ. בסוף שיחתנו אכיר אותך היטב, ואז אבחר תכשיר הומאופתי שמתאים לך במיוחד. תכשיר זה נקרא רמדי הומאופתית – remedy.

תדירות הפגישות ומספרן מותאם לך ותלוי בבעיה שאיתה הגעת, אבל בד"כ מספיק להיפגש פעם אחת בחודש.

פעם אחת בחודש  זה מספיק? הרי בד"כ בתחומים אחרים נפגשים פעם או פעמיים בשבוע, אז איך כל כך מעט?

ב הומיאופתיה קלאסית זה בהחלט מספיק. יש בידנו שני כלים: השיחה, והתכשיר ההומאופתי. השיחה מעלה למודעות את מה שמפריע ומה שהיינו רוצים לשפר ומחדדת את התחושה והחוויה שאנו חווים ביום יום. בין הפגישות יהיה בידיך תכשיר הומאופתי שימשיך להבריא ולאזן אותך.

בין המפגשים אני זמינה לכל שאלה ובעיה ואודה לך על כל דווח לגבי שלומך.

ב  הומיאופתיה קלאסית הכל בהתאמה אישית, ולפי רמת ה בריאות שאיתה הגעת.

יש לך שאלה? אני פה. כן, אשמח לשוחח.

לחזרה לדף הבית לחץ כאן

ליצירת קשר לחץ כאן

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר