חיפוש
חיפוש

דכאון? טיפול טבעי – הומאופתיה

דכאון? אפשר בעזרת הומאופתיה ובלי תרופות כימיות!

דכאון

דכאון הוא מצב של חוסר חשק, אין התלהבות, לא מרגישים עניין. נגמרה מבפנים הרגשת החיים, הרגשת השמחה, השובבות, אין רצון ללמוד, להתחדש. לא שמים לב לפרטים הקטנים, לריח של פרח, לגשם ראשון. אנחנו מרוכזים בתוכנו בהרגשה של אין מוצא. הכל נראה שחור. ענן מעלינו. 

דכאון, ברמה נמוכה או יותר גבוהה, יכול להימשך מספר שבועות. דכאון הוא הפרעת מצב רוח שיכולה להגיע עד חוסר תפקוד, ייאוש, ובמצבים קיצוניים הוא לא קם לעבודה, לא מטפל במשפחה שלו, ובעצמו.

כאשר אדם במצב דכאון יש לו מחשבות שליליות על עצמו, הוא מבקר את חוסר התפקוד שלו, אך קשה לו להתחיל לתפקד.

דכאון מלווה גם בכאבים,הפרעה בשינה, או תופעות פיסיות אחרות.

הומאופתיה קלאסית יכול לעזור במקרה של דכאון. לשם כך יש לבחור תרופה הומאופתית אשר תתאים לאישיות שלך ולכל הסימפטומים המאפיינים את הדכאון כפי שהוא מופיע אצלך.

למשל התרופה ההומאופתית Ignatia מתאימה למצבים כאשר אדם נכנס לעצב עמוק אחרי מוות של אדם אהוב ולא יוצא מהעצב בזמן סביר. אם מותאמת תרופה הומאופתית מדוייקת השיפור הוא לאורך זמן.

תרופות פסיכיאטריות מקלות על דכאון לזמן מה, לכמה שעות, לכמה ימים, אבל אינן מרפאות. יש לקחתן לאורך שנים רבות או כל החיים. לעיתים יש להגדיל מינונים של תרופות פסיכיאטריות כי הגוף מתרגל אליהן. יש להן תופעות לוואי כמו כאבי ראש, חוסר שינה וירידה בתשוקה המינית.

בהומאופתיה זה בדיוק הפוך. ההתרופה ההומאופתית מעוררת את כוח הריפוי של הגוף, אשר מחזיר את האדם לבריאות. אין תלות בתרופה ההומאופתית, ולאורך השנים האדם נהיה יותר ויותר בריא.

מומלץ להתחיל טיפול הומאופתי כבר בהתחלה, כשהדכאון הוא עדיין ברמה לא גבוהה, למרות שהומאופתיה קלאסית יכולה לעזור גם בדכאון אשר מטופל בתרופות פסיכיאטריות, או דכאון ממושך. אנחנו לא מורידים תרופות פסיכיאטריות. כאשר מצבך ישתפר בעזרת הומאופתיה, הרופא עצמו יחליט לשנות את מינון התרופות.

מומלץ להתייעץ עם פסיכיאטר במקרה של מחשבות אבדניות או דכאון עמוק, ובמקביל כדאי להתחיל טיפול הומאופתי.

צור קשר כדי לשאול כל שאלה, או כדי להתחיל לטפל בבעיית הדכאון כבר עכשיו

.להלן שתי דוגמאות לתרופות הומאופתיות המתאימות למצבי דכאון:

בהומאופתיה אנו שמים לב גם לתסמינים שאינם קשורים למצב הרוח, כמו השפעת מזג האויר או תשוקה למזונות מסויימים.

Natrum-mur

דכאון של אדם שמפנים את הקושי ומשתדל מאד לא לשתף קרובים או חברים. הוא לא בוכה בדרך כלל, אבל כשכבר מגיע לבכי מתייפח מרות. הוא מרגיש שנבגד או מאוכזב ממעשה של אדם שסמך עליו. בזמן דכאון הוא מתכנס לתוך עצמו. חושב כל הזמן על מצבים קשים מהעבר. מרגיש דחייה ורצון להתרחק ממי שפגע בו, ללא יכולת או רצון לברר את הפגיעה או לסלוח. תשוקה להוסיף מלח למזון. לא מרגיש טוב במזג אויר חם.

Staphysagria

דכאון בעקבות עלבון או פגיעה בגאווה. אדם השומר באדיקות על הכבוד שלו, אולי בגלל התחושה הפנימית שמנסים להשפיל אותו. הוא נפגע בקלות, אך מנסה לא לאבד שליטה. הוא כועס אך מנסה לשלוט בכעס ולא לתת לו ביטוי. הוא כמעט רועד כשהרגשות גועשים בתוכו.

[poll id="3"]

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר