חיפוש
חיפוש

שיפור דימוי עצמי וביטחון עצמי – טיפ 2

לפני התרגילים חשוב לדעת
זה אפשרי לשפר את הביטחון והדימוי העצמי !

לחץ כדי לקרוא מתרגיל מספר 1 לשיפור ביטחון עצמי

זה אפשרי לעזור במקרה של הערכה עצמית נמוכה. יש מה לעשות כדי לשפר את הדימוי העצמי ואפשר אפילו להגיע לשיפור שישפיע לטווח הרחוק.

המחסום החשוב ביותר שיש לפרוץ בדרך לשיפור ההערכה העצמית הוא הרעיון ש"אין מה לעשות". זאת פשוט אינה האמת. רעיון זה נובע מהבעיה עצמה: מחוסר הביטחון ומההערכה העצמית הנמוכה .

כדי לעזור ולשפר הערכה עצמית נמוכה, ובעצם כל מצב הדורש שיפור, הדבר הראשון החשוב הוא להכיר בכך שמצב זה יכול להשתפר.

למעשה זהו הדבר השני החשוב. הדבר הראשון החשוב הוא לשים לב לכך שיש משהו שברצונך לשנות.

מי ש"יודע הכל" לא יכול ללמוד שום דבר חדש. מי ש"אין לו בעיה" לעולם לא ישתנה או יישתפר. העובדה שנירשמת לסידרת טיפים זאת אומרת שאכן ידוע לך שיש איזה בעיה – כלומר – הצעד הראשון לפתרון כבר בידיך.

הצעד השני הוא להכיר בכך שעזרה אכן אפשרית. ההערכה העצמית הנמוכה אינה משהו שעליך ללמוד לחיות איתו. הערכה עצמית נמוכה היא בעיה פתירה. יש דרך לעזור לה להשתפר ואפשר אפילו לצאת ממנה לחלוטין.

יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את ההערכה העצמית הנמוכה. נכון, ייתכן שיהיה עליך לנסות כמה דרכים עד שתמצא הדרך המתאימה לך, כי לא כל רעיון, תרגיל, טיפ מתאים לכולם. זאת לא סיבה לדחות את התחלת הלימוד והחיפוש של הפתרון. כיון ש יש פתרון אשר מתאים לך, כדאי כבר עכשיו להתחיל לחפש אותו, להתנסות, לתרגל, למצוא ולהרגיש טוב יותר.

הדבר המרכזי והחשוב ביותר שיש לחשוב  עליו , ולחזור ושוב לחשוב עליו,  הוא ש:

זה אפשרי לעזור ולשפר הערכה עצמית נמוכה!

המקרה אינו אבוד ויש דרך לצאת מזה.

מהו הקשר בין:

הערכה עצמית וביטחון עצמי

אנשים רבים, שההערכה עצמית שלהם נמוכה, מרגישים שיש להם ביטחון עצמי. כמו כן, אנשים רבים עם ביטחון עצמי נמוך, מרגישים שיש להם הערכה עצמית גבוהה. לכאורה האחד יכול להיות נמוך, והשני גבוה. למעשה ברוב המקרים אין הדבר כך במציאות. יש קשר בין ההערכה העצמית והביטחון העצמי, ובדרך כלל הם הולכים יד ביד.

אדם עם הערכה עצמית נמוכה יכול להגיד:

יש לי בטחון, ואם היתה לי הערכה עצמית גבוהה יותר הייתי יכול להשתמש בביטחון הזה.

אדם עם ביטחון עצמי נמוך יכול שלא לראות את בעייתו כבעיה של הערכה עצמית נמוכה.

אך אנו מוצאים שאם אנו מעלים אחד מהם, את הביטחון העצמי, או את ההערכה העצמית, שניהם גדלים במקביל, ומסתבר שהם קשורים.

הבילבול בין הביטחון העצמי ובין ההערכה העצמית יכול למנוע שיפור בכל אחד מהם. הקו המפריד ביניהם מעורפל.

אך בסופו של יום, איך שאנו קוראים לבעיה, איך שאנו מתייגים אותה, לא חשוב. הנקודה היא שיש בעיה. אם ניתן לה להמשיך לקנן בנו, השורש שלה בתוכנו מתעבה ומעמיק, מתרחק ומסתתר מאיתנו.

ברגע  שהבנת שיש לך בעיית הערכה עצמית, ביטחון, ביישנות, או איך שלא נקרא לזה –זה הזמן לפעול.

בטיפ הבא, תוכל להתחיל תרגיל ראשון. עד אז, כדאי להיזכר מדי פעם : זה אפשרי!

טיפ 3תרגיל ראשון

לחץ כדי לקרוא  עוד על ביטחון עצמי נמוך, איך הוא בא לידי ביטוי בחיים, ואיך לשפר אותו

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

זה אפשרי !

לחץ כדי לקרוא מתרגיל מספר 1 זה אפשרי לעזור במקרה של הערכה עצמית נמוכה. יש מה לעשות כדי לשפר את הדימוי העצמי ואפשר אפילו להגיע לשיפור שישפיע לטווח הרחוק. המחסום החשוב ביותר שיש לפרוץ בדרך לשיפור ההערכה העצמית הוא הרעיון ש"אין מה לעשות". זאת פשוט אינה האמת. רעיון זה נובע מהבעיה עצמה: מחוסר הביטחון ומההערכה העצמית הנמוכה . כדי לעזור ולשפר הערכה עצמית נמוכה, ובעצם כל מצב הדורש שיפור, הדבר הראשון החשוב הוא להכיר בכך שמצב זה יכול להשתפר. למעשה זהו הדבר השני החשוב. הדבר הראשון החשוב הוא לשים לב לכך שיש משהו שברצונך לשנות. מי ש"יודע הכל" לא יכול ללמוד שום דבר חדש. מי ש"אין לו בעיה" לעולם לא ישתנה או יישתפר. העובדה שנירשמת לסידרת טיפים זאת אומרת שאכן ידוע לך שיש איזה בעיה – כלומר – הצעד הראשון לפתרון כבר בידיך. הצעד השני הוא להכיר בכך שעזרה אכן אפשרית. ההערכה העצמית הנמוכה אינה משהו שעליך ללמוד לחיות איתו. הערכה עצמית נמוכה היא בעיה פתירה. יש דרך לעזור לה להשתפר ואפשר אפילו לצאת ממנה לחלוטין. יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את ההערכה העצמית הנמוכה. נכון, ייתכן שיהיה עליך לנסות כמה דרכים עד שתמצא הדרך המתאימה לך, כי לא כל רעיון, תרגיל, טיפ מתאים לכולם. זאת לא סיבה לדחות את התחלת הלימוד והחיפוש של הפתרון. כיון ש יש פתרון אשר מתאים לך, כדאי כבר עכשיו להתחיל לחפש אותו, להתנסות, לתרגל, למצוא ולהרגיש טוב יותר. הדבר המרכזי והחשוב ביותר שיש לחשוב  עליו , ולחזור ושוב לחשוב עליו,  הוא ש:

זה אפשרי לעזור ולשפר הערכה עצמית נמוכה!

המקרה אינו אבוד ויש דרך לצאת מזה.

מהו הקשר בין:

הערכה עצמית וביטחון עצמי

אנשים רבים, שההערכה עצמית שלהם נמוכה, מרגישים שיש להם ביטחון עצמי. כמו כן, אנשים רבים עם ביטחון עצמי נמוך, מרגישים שיש להם הערכה עצמית גבוהה. לכאורה האחד יכול להיות נמוך, והשני גבוה. למעשה ברוב המקרים אין הדבר כך במציאות. יש קשר בין ההערכה העצמית והביטחון העצמי, ובדרך כלל הם הולכים יד ביד. אדם עם הערכה עצמית נמוכה יכול להגיד: יש לי בטחון, ואם היתה לי הערכה עצמית גבוהה יותר הייתי יכול להשתמש בביטחון הזה. אדם עם ביטחון עצמי נמוך יכול שלא לראות את בעייתו כבעיה של הערכה עצמית נמוכה. אך אנו מוצאים שאם אנו מעלים אחד מהם, את הביטחון העצמי, או את ההערכה העצמית, שניהם גדלים במקביל, ומסתבר שהם קשורים. הבילבול בין הביטחון העצמי ובין ההערכה העצמית יכול למנוע שיפור בכל אחד מהם. הקו המפריד ביניהם מעורפל. אך בסופו של יום, איך שאנו קוראים לבעיה, איך שאנו מתייגים אותה, לא חשוב. הנקודה היא שיש בעיה. אם ניתן לה להמשיך לקנן בנו, השורש שלה בתוכנו מתעבה ומעמיק, מתרחק ומסתתר מאיתנו. ברגע  שהבנת שיש לך בעיית הערכה עצמית, ביטחון, ביישנות, או איך שלא נקרא לזה –זה הזמן לפעול. בטיפ הבא, תוכל להתחיל תרגיל ראשון. עד אז, כדאי להיזכר מדי פעם : זה אפשרי! טיפ 3תרגיל ראשון  

לחץ כדי לקרוא  עוד על ביטחון עצמי נמוך, איך הוא בא לידי ביטוי בחיים, ואיך לשפר אותו

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר