חיפוש
חיפוש

סביבה בסיסית ורווית חמצן מונעת ומרפאת סרטן

סרטן

אפשר למנוע ולרפא סרטן בדרכים פשוטות ללא תופעות לוואי (תרגום הסרט)

סרטן לא יכול להתקיים או להווצר מלכתכילה בסביבה בסיסית ובסביבה עשירה בחמצן. כך הוכיחו שני מקבלי פרס נובל מתח גורם בגוף לסביבה חומצית, סביבה הנוחה להתפתחות סרטן ומשמרת את שגשוגו. סביבה חומצית מורידה את רמת החמצן בגוף. יש מאות טיפולי סרטן זולים וללא תופעות לוואי. רןןפא שריפא חולי סרטן בדרך  מצילת חיים וללא תופעות לוואי מצא עצמו בכל על כך. תעשיית הסרטן מגלגלת 16 בליון דולרים בשנה, וכמובן שאף אחד בתעשיה הזאת לא רוצה להרוויח פחות.

ארגון הסרטן האמריקאי מתנגד לשיטות המניעת והריפוי של הסרטן. זה התחיל במכונת הרייף. מכונת הרייף מפיקה תדרים אלקטרומגנטיים שמרחיקים גדולים. כי כשמשמים את התדר גרעין התא הסרטני משתנה. אחות בקנדה ריפאה אלפי חולים. רופא ברומא כתב ספר -סרטן הוא פטריה – וריפא אנשים רבים בעזרת סודה לשתיה. סודה לשתיה הוא בסיסי וגורם לגידול להעלם. 27% מהאנשים שלא עושים כלום נרפאים. לא עושים כלום ונרפאים. כשהייתי בן 12 אמי חלתה בסרטן כבד ונתנו לה 6 חודשים לחיות. אמרו שאף אחד לא התרפא מסרטן כזה. זה היה לפני 42 שנים. היה לה ניתוח כיס מרה שהסתבך. נתנו לה מנת דם נגועה בצהבת. הכבד נפגע. משם התפתח סרטן כבד. היא בכתה מכאב. לכל 7 האחים של אמי היה סרטן. גם הסבים והסבתות. אני יודע על סרטן יותר מכל אחד. לקצר את הסיפור, אמי עדיין חיה היום. היא בת 78. רופאים רבים עובדים עם שיטת הטיפול שלי באירופה והיא כמובן לגמרי לא חוקית בארצות הברית. כל רופא בארהב חייב לתת לחולה הסרטן כימוטרפיה הקרנות וניתוח, גם אם הוא מבין אחרת, אחרת הוא בסיכון להכנס לכלא.

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר