חיפוש
חיפוש

רמדי – הכנה הומאופתית – remedy – מה זה?

הכנה הומאופתית, רמדי, remedy

היא חומר מהטבע שעבר תהליך מיוחד

אשר לאחריו הוא יכול לעורר בגוף את כוחות הריפוי הפנימיים

.איך מכינים הכנה הומאופתית?

כל חומר מהטבע יכול לשמש בסיס להכנת הכנה הומאופתית. את ההכנות מכינים בתהליך מיוחד ממינראלים, מצמחים, ומחומרים הבאים מעולם החי. חלק מהחומרים בטבע, צמחים מסויימים או מינראלים, כשהם במצבם הגולמי, הם רעילים ולא מומלץ לאכול אותם או לבוא עמהם במגע.

דוגמאות לחומרים רעילים בטבע הם למשל

  • המינראל ארסן  Arsen
  • המתכת כספית
  • צמחים רעילים המכילים  סטריכנין או חומרים שגורמים להזיות
  • ארס של דבורה או בעל חיים אחר.

.כל החומרים, וגם הרעילים שבהם, יכולים לשמש לצורך עידוד הגוף לרפא את עצמו. אם החומר רעיל במצבו המקורי, התהליך של ההכנה ההומאופתית מבטל את הרעילות שבו.

בהכנה ההומאופתית, מתגלה אופי החומר – מהותו יוצאת לאור.

התהליך שבו הופך חומר מהטבע לבעל יכולת להניע את גופנו להחזיר את עצמו לבריאות, כולל דילולים חוזרים של החומר המקורי וניעורים חוזרים בין דילול לדילול. הדילולים החוזרים גורמים להתמעטות החומר הרעיל עד למצב שבו אין בתמיסה כל רעילות כלל. במצב כזה אפשר היה להניח שגם לא יהיה לה כל כוח להועיל או לרפא כי למעשה לא נשאר בתמיסה כל חומר. מסתבר שאם בין דילול לדילול התמיסה מנוערת בחוזקה, נשמרת היכולת שלה להעיר את הגוף לרפא את עצמו, ואף מתעצמת. עדיין אין תשובה לשאלה מהו התהליך הפיסיקאלי או הכימי אשר גורם לתמיסה שמנוערת לשמר את הידע הקשור לחומר המקורי ממנו התחיל התהליך, ואף להעצימו מניעור לניעור.

התחלנו מחומר מהטבע. בתהליך של דילול וניעור הוכנה תמיסה שיש בה היכולת לעורר את כוח הריפוי של הגוף. עתה ניתן לטפטף מאותה תמיסה על כדורי סוכר קטנים, או לתוך  מים, ולאפשר לגוף לבוא עם הדילול במגע ולהיות מושפע ממנו.

איך קוראים לזה? הכנה הומאופתית? רמדי?

הומאופתים בחרו להשתמש במונח "הכנה הומאופתית" כי המונח "תרופה" קשור לחומר כימי, כדוגמת החומרים שהרפואה הקונבנציונאלית משתמשת בהן. התרופות הכימיות משפיעות על הכימיה בגוף, ואילו ההכנה ההומאופתית מעוררת את הגוף להשתמש בכוח הריפוי הפנימי שלו עצמו. מקובל בהומיאופתיה גם להשאיל את המונח הלועזי remedy ולקרוא לתרופה ההומיאופתיות "רמדי".
ייתכן ותמצאו באתר (או באחד הסרטונים) את המונח "תרופה הומאופתית". אם זה יקרה זוהי טעות שלי ואני מתנצלת. המונח הנכון הוא "הכנה הומאופתית". 

איך מכינים הכנות הומאופתיות – צפו בשני הסרטונים הבאים:

אפשר לקרוא עוד על רמדי במאמר "האם ההומאופתיה אמינה או משונה?"

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר