חיפוש
חיפוש

מהי גישת הרפואה הקונבנציונאלית כלפי ההומאופתיה הקלאסית?

הרפואה הקונבנציונאלית המערבית, מה היא אומרת על הומאופתיה קלאסית?

.

מאז ומתמיד ניסתה הרפואה הקונבנציונאלית לעצור את התפתחות ההומאופתיה. במקרה הטוב היא האשימה את ההומיאופתים בכך שהם בעצם נותנים "פלסבו" או תרופת דמה שאין בה כלום. מדוע מנסים לעצור את ההומאופתיה? יש הטוענים שהכל ענין של כסף. יש הרבה מאד כסף בתרופות הקונבנציונאליות ומה יקרה אם אדם שצרך תרופות רבות ירגיש טוב יותר, יבריא ויפסיק לצרוך את התרופות? ואם, במקביל אליו, אנשים נוספים יזדקקו לפחות תרופות? הטענות כלפי הומאופתיה מופצות למרות מחקרים בשיטת  סמיות כפולה ,  המוכיחים מעבר לכל ספק את יעילות הטיפול ההומיאופתי.

אפשר לקרוא חלק מהמחקרים שנעשו בנושא יעילות ריפוי הומאופתי . אפשר גם לקרוא מידע נוסף בעמוד זה.

.

אם הומיאופתיה כל כך יוצאת דופן מדוע אינה מוכרת בכל העולם?

למרות שמרפאים בעזרת הומיאופתיה כבר מעל 200 שנה, היא עדין בתחילת תקופת הצמיחה שלה. זוהי קרוב לוודאי שיטת הריפוי הקשה ביותר להתמקצעות, כי היא מבוססת על התבוננות טהורה בטבע, ועל השמה הקפדנית של חוקי הטבע.

עד לאחרונה רק מעט מכל המטפלים אשר למדו הומיאופתיה הצליחו לשלוט במידע הרב ובחוקי הרפוי שלה. היום, בעידן ההתפכחות מהאשליה של ריפוי קונבנציונאלי, ההומיאופתיה מתחילה שוב לפרוח ולהתפשט ברחבי העולם. אנשים מוצאים בהומיאופתיה שיטה שמכבדת את האדם בכך שהיא מתייחסת לכל כולו, לתסמינים הגופניים והרגשיים שלו ולכל אפיון שלו. בנוסף, ההומיאופתיה מביאה את כוחות הריפוי של האדם עצמו לשיא היעילות ובכך היא משיבה את האדם לבריאות במהירות ובעדינות.

לאחרונה, בעקבות ההתפתחות האדירה בתחום התקשורת, לימודי ההומיאופתיה נהיו קלים, אפשר להפיץ מחקרים והתפתחויות בתחום זה במהירות וביעילות ובעקבות זה עלתה רמת הטיפול.

הומיאופתיה מתחילה לתפוס את המקום הראוי לה כשיטת הרפוי שבאמת גורמת שינוי מהותי ועמוק, גם במצבים ששיטות אחרות מרימות ידיים.

כדי לחזור לדף הבית לחץ כאן

כדי ליצור קשר לחץ כאן

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר