7 טיפים לשיפור דימוי עצמי וביטחון עצמי

שיפור דימוי עצמי, ביטחון והערכה עצמית
7 טיפים ותרגילים:

  • האם בכל פעם שאתה צריך לעמוד מול קהל, אתה מתמלא חשש ולא בטוח שמבינים מה שאתה אומר?
  • האם בכל פגישה עם אדם שאתה רוצה להכיר טוב יותר, אתה חושב “האם אני אומר את הדבר הנכון” ?
  • האם אתה מתלבט אם לצאת ולהיות בחברה כי לפעמים זה גורם לך מתח?

אם ענית כן על אחת השאלות או על חלקן, כדאי לך לשפר את הדימוי העצמי שלך והביטחון שלך.

מתי אתה הכי רגוע ומשוחח בקלילות?
רובנו מרגישים נוח עם האנשים שאנחנו מכירים היטב, הקרובים אלינו.
האדם הוא חיה חברתית ובאפן טבעי ופשוט רוצה חברים, ורוצה תקשורת. 

תאר לעצמך שהיית מרגיש ביטחון עצמי ונינוחות בכל סיטואציה חברתית.
היה יכול להיות נפלא אם היתה לנו סקרנות ולא היה בנו כל חשש, לשוחח עם אנשים חדשים שזה עתה פגשנו, או אילו היינו מרגישים טבעי להגיד את דעתנו בקבוצה גדולה של אנשים, או מול קהל.

הערכה עצמית, דימוי עצמי, ביטחון עצמי – טיפ 1

התבוננות במחשבות

הערכה עצמית נמוכה היא תבנית מקובעת שלילית של מחשבה שיש לך על עצמך או על חלק מחייך. חשוב להבין שמחשבה שלילית זאת יכולה להיות מבוססת על עובדות, אבל יכולה בהחלט גם לא להיות מבוססת על עובדות. לא משנה אם המחשבה השלילית שיש לך היא “נכונה” או לא נכונה. עצם העובדה שיש לך תבנית שלילית מקובעת על עצמך או על חייך, עובדה זאת בלבד מספיקה כדי שתהיה לך הערכה עצמית נמוכה.

חלק מהאנשים חושבים שהם מכוערים, ומתפתחת אצלם הערכה עצמית נמוכה. האמת יכולה להיות שאינם מכוערים כלל, ואפילו אם אכן הם מכוערים, מדוע זה מפריע להם? הרי יש אנשים מכוערים אחרים אשר להם זה לא מפריע כלל.

הכל תלוי בתבנית הפנימית.

אם כך, בניית הערכה עצמית צריכה להתחיל ב”תיקון” התבנית הפנימית.

כאשר התבנית הפנימית תשתנה, ההערכה העצמית תשתנה באופן אוטומטי. ההערכה העצמית נשמרת נמוכה על ידי מחשבה שלילית שחוזרת על עצמה. אם המחשבות האלו לא היו שם, ההערכה העצמית שלך היתה גבוהה.

כדי להעלות את הביטחון העצמי שלך ואת ההערכה העצמית שלך, עליך להפסיק לחשוב מחשבות שליליות. ולשם כך, ראשית עלינו להתבונן ולהכיר בקיום מחשבות השליליות שהן השורש של ההערכה העצמית הנמוכה שלנו. אחרי שנבודד את המחשבות האלו ונטפל בהן, בניית ההערכה העצמית תהייה טבעית.

המחשבות השליליות הן הדלק המניע את ההערכה העצמית הנמוכה.
נתחיל לנתק את הדלק הזה.
ושוב אני מזכירה: תחילה רק להתבונן. לשים לב למחשבות השליליות.

טיפ מספר 2זה אפשרי!

בעזרת הומאופתיה קלאסית ניתן לטפל בנושא הביטחון העצמי ולשפר את ההערכה העצמית, ישירות על ידי נגיעה במוקד האיזון העמוק של אותם הרגשות, בתוכך. בעקבות שינוי פנימי כזה תנתן לך היכולת לראות את מה שקורה לך באור אוביקטיבי יותר וזה יאפשר שינוי בחייך. הכנה הומאופתית שתבחר אישית בשבילך תשפר את הביטחון העצמי שלך והדימוי העצמי ללא תרגול.

לחץ כדי לקרוא  עוד על ביטחון עצמי נמוך, איך הוא בא לידי ביטוי בחיים, ואיך לשפר אותו

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי, או בחיי אדם קרוב – מה הענין שמפריע? (אפשר לבחור גם כמה אפשרויות)

View Results

Loading ... Loading …

חושש/ת מהקורונה? משהו אחר מטריד? תתקשרו עכשיו או שלחו ווטסאפ ונדבר

פגישות פנים אל פנים בקליניקה בירושלים.

הומיאופתיה און-ליין

טיפול הומיאופתי בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר