חיפוש
חיפוש

שיפור דימוי עצמי וביטחון עצמי – טיפ 1

הערכה עצמית, דימוי עצמי, ביטחון עצמי – טיפ 1

הערכה עצמית נמוכה יכולה להיות מחסום לחיים מלאים ושמחים. דימוי עצמי נמוך יכול להוביל להחמצת הזדמנויות ולהרגשה שהחיים עוברים לידך.

אם ההרגשה הזאת של חוסר הערכה עצמית ממשיכה זמן רב, אפשר בטעות לחשוב שזה בלתי אפשרי להיפתר ממנה, לאמץ מחדש תבנית חיובית של מחשבה וגישה חיובית לחיים.

בעזרת הומאופתיה קלאסית ניתן לטפל בנושא הביטחון העצמי ולשפר את ההערכה העצמית, ישירות על ידי מגע בגורם העמוק לאותן הרגשות, בתוכך. בעקבות שינוי פנימי כזה תנתן לך היכולת לראות את הקורה לך באור אוביקטיבי יותר ויהיה שיפור בחייך.

נתחיל בשינוי ההערכה העצמית באמצעים נוספים שאותם נלמד ונתרגל בסדרת טיפים אלו.

הערכה עצמית נמוכה משפיעה על כל ההיבטים בחיינו. אנו נתבונן בסיבות העמוקות להערכה עצמית נמוכה וניתן לך מבט רענן על הפתרון. נביא בפניך רעיונות שיעזרו לך ליצור נקודת מבט חדשה ויספקו מזון למחשבה.

בניית ביטחון עצמי

אנשים רבים שואלים:

איך בונים ביטחון עצמי או הערכה עצמית?

האמת היא שאין לכך תשובה אחת ויחידה. נביא בסדרה זאת טיפים והדרכות. חלק מהם יתאים לך, לאופי שלך, וחלק יתאים פחות. לכל אחד מתאים תרגול שונה. התרגילים שיתאימו לך, התרגילים שתבחר/י לבצע, יעזרו לך לבנות ולשפר את הביטחון שלך.

מהי הערכה עצמית?

הערכה עצמית נמוכה היא תבנית מקובעת שלילית של מחשבה שיש לך על עצמך או על חלק מחייך. חשוב להבין שמחשבה שלילית זאת יכולה להיות מבוססת על עובדות, אבל יכולה בהחלט גם לא להיות מבוססת על עובדות. עצם העובדה שיש לך תבנית שלילית מקובעת על עצמך או על חלק מחייך, בין אם תבנית שלילית זאת מבוססת על עובדות או לא, עובדה זאת בלבד מספיקה כדי שתהיה לך הערכה עצמית נמוכה.

חלק מהאנשים חושבים שהם מכוערים, ומתפתחת אצלם הערכה עצמית נמוכה. האמת יכולה להיות שאינם מכוערים כלל, ואפילו אם אכן הם מכוערים, מדוע זה מפריע להם? הרי יש אנשים מכוערים אחרים אשר להם זה לא מפריע כלל.

הכל תלוי בתבנית הפנימית.

אם כך, בניית הערכה עצמית צריכה להתחיל ב"תיקון" התבנית הפנימית.

כאשר התבנית הפנימית תשתנה, ההערכה העצמית תשתנה באופן אוטומטי.. ההערכה העצמית נשמרת נמוכה על ידי מחשבה שלילית שחוזרת על עצמה. אם המחשבות האלו לא היו שם, ההערכה העצמית שלך היתה גבוהה.

כדי להעלות את ההערכה העצמית שלך, עליך דבר ראשון להפסיק לחשוב מחשבות שליליות.

שמעת את זה כבר פעם?

וודאי !

הרי אם יכולת כבר היית עושה זאת מזמן…

ראשית עלינו להתבונן ולהכיר במחשבות השליליות שהן השורש של ההערכה העצמית הנמוכה שלנו. ואז, אחרי שנבודד את המחשבות האלו ונטפל בהן, בניית ההערכה העצמית תהייה טבעית.

הדלק המניע את ההערכה העצמית הנמוכה הן המחשבות השליליות. צריך לנתק את הדלק הזה תחילה.

טיפ מספר 2זה אפשרי!

***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

 

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר