חיפוש
חיפוש

רוחמה נעזרה בהומאופתיה להרגשת בלבול, בטחון עצמי נמוך

סיפורה של רוחמה:

בילבול, חוסר ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי,

חוסר שקט תמידי, רגישות ופגיעות

השתפרו בעזרת הומאופתיה קלאסית

שמי רוחמה,

הגעתי להומאופתיה בגלל הרגשת בלבול, חוסר בטחון וערך עצמי נמוך. היה לי קשה להגדיר בדיוק מה מפריע לי. הייתי בחוסר שקט תמידי. הרגשתי שהעור לא מגן עלי, שאני חשופה וכל קושי חודר אלי. לא הייתי מחוברת לעולם הזה. ריחפתי ולא הרגשתי חלק מהחברה. חשתי בדידות וחוסר קשר. הייתי לא ממוקדת. הייתי תלויה באחרים. זוהי הרגשה מפחידה. כמובן שבהרגשה הפנימית הזאת חיפשתי כל הזמן שלווה.

בדרך כלל קשה לי לתת אמון באנשים. ניסיתי להיעזר במספר מטפלים מתחומים שונים ולא הצלחתי להתמיד עד שמצבי ישתפר. כשהגעתי לאיילת גושן הרגשתי שאני יכולה לתת בה אמון ולתת סיכוי שהומאופתיה תעזור לי.

המפתח להחלמה הוא סבלנות. הבנתי וחוויתי שהומאופתיה היא לא כדור כימי שלוקחים ומרגישים מיד, אלא זה תהליך של שינוי וגדילה ממקום עמוק.

עכשיו אני מרגישה יותר אסופה. אני מופתעת מהרגשת החוזק הפנימי שלי. התגובות שלי התמתנו. חוויות שקודם היו משפיעות עלי באופן דרמטי ומפרקות אותי, עכשיו אני חווה אותן בעוצמה שאני יכולה להכיל אותן. נחתתי. אני יותר בעולם. אני מרגישה יותר גבולות ביני ובין האנשים סביבי. משהו בחיי התבהר. אני מתחילה לראות את האופק.

הטיפול ההומאופתי נתן לי כוח לעזור לעצמי גם בדברים רבים נוספים.

לפני כמה חודשים עברתי ניתוח ואיילת גושן נתנה לי  הכנה הומאופתית אשר הקלה עלי את המתח לפני הניתוח ועזרה לי להחלים מהר. מיד אחרי הניתוח התחלתי לקחת הומאופתיה שהותאמה למצבי ובעקבות כך לא חשתי את הכאבים שאחרי הניתוח. האחיות היו מופתעות שלא נזקקתי למשככי כאבים כלל. גם הצלקת החלימה מהר מאד.

אחרי שנה בטיפול הומאופתי אני יכולה לראות בברור את השינוי הרב והעמוק שחל בי.

אני מאד ממליצה על איילת ועל הטיפול ההומאופתי שלה לכל מי שצריך. אני ממליצה לנסות וגם לזכור שצריך להמתין, להיות סבלני. אמנם התהליך אינו מיידי אבל אני מרגישה שההומאופתיה עובדת באופן עמוק ולאורך זמן.

בהצלחה לכולם,

רוחמה.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר