חיפוש
חיפוש

תודעה – התודעה מתרחבת – פרספקטיבה חדשה על החיים

תודעה

הומאופתיה מאפשרת התרחבות התודעה

פרספקטיבה חדשה על החיים

תודעה, התודעה, פרספקטיבה

אתמול היה אצלי מישהו. הוא הגיע בגלל חוסר ביטחון. זה היה המפגש השלישי שלנו. לשמחתנו ההתקדמות שלו מהירה מאד. שמעתי ממנו מה שאני שומעת מכל כך הרבה אנשים: אני רואה את הדברים כל כך אחרת, התודעה שלי שונה, פרספקטיבה חדשה ממש.

נקודת מבט שלי על כל פרט בחיים שונה לגמרי מנקודת המבט שלך. אפילו אם היו לנו חיים זהים, שנינו, אתה ואני, היינו רואים אותם מנקודת מבט אחרת, הדגש של כל אחד מאיתנו על כל אירוע היה שונה. זוהי פרספקטיבה שונה. הכל עניין של תודעה.

האמת היא שאין אמת. לכל אחד מאיתנו האמת שלו. יש מי שהתודעה שלו מחייבת אותו לחשוב שהצורה בה הוא רואה את הדברים היא האמת לאמיתה, שהוא היחיד שמבין, וכל השאר פשוט לא מבינים, לכן הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים או חושבים בצורה משונה.

תודעה מתפתחת. תודעה צומחת וגדלה כמו ילד. יש כמובן אפשרויות לגרום לה להתפתח מהר יותר, למשל בעזרת הומאופתיה קלאסית, או סוגים מסויימים של עבודה רוחנית. מי שכבר בשלה הנוכחי של התודעה שלו פתוח לשינוי בתודעה, מחפש דרכי טיפול או דרכים רוחניות אשר לא יצמצמו אותו, אשר יאפשרו לו לחשוב רחב יותר, אשר יגרמו לו לראות את ה"מציאות" (זוכרים, אין דבר כזה מציאות, אין אמת אחת Smile Surprised) יותר מלמעלה, בפרספקטיבה רחבה יותר.

כאשר מתפתחת התודעה אנחנו מתחילים לראות את הדעות של כל אחד מאיתנו כדבר לגיטימי, כאמת נוספת. אנחנו גמישים יותר. אנחנו מזהים את חברינו הדומים לנו, אלו בעלי הגמישות סביבנו ויש לנו חמלה והבנה עבור מי שעדיין אינו בגמישות.

אז מה סיפר לי אותו אדם נחמד שביקר אצלי אתמול? הוא אמר לי שלפני 3 חודשים, לפני שנפגשנו, הוא היה בחשש גדול לפני כל מפגש חברתי. הוא היה ביראה, מה יקרה, מה יחשבו עליו. הוא אפילו פחד ללכת לעבודה כי בטח כולם מבקרים אותו. הוא העדיף לעבוד מהבית.

מה קרה תוך חודשיים וחצי? ר' סיפר שכל ההסתכלות שלו על החיים השתנתה. "פתאום הכל יותר קל. אני שם לב שכולם אוהבים אותי. הם רוצים בחברתי. אני רואה את הדברים אחרת. אני מודע לכך שכולם בעדי. אני מחייך בטבעיות ושם לב רק בדיעבד שבכלל לא חשבתי על איך לחייך או מה להגיד. אני מזהה עכשיו שהתודעה שלי השתנתה."

משפטים דומים אני שומעת מאנשים שמטפלים למשל בכעס שלהם: "אני לא יודע אבל אולי לאחרונה היו פחות  דברים מכעיסים .. אבל בעצם בעבר כל דבר היה מכעיס אותי. התודעה שלי כניראה שונה. אני רואה דברים אחרת. הם כבר  לא נגדי."

אמנם כמעט ולא קרה לי שבאו אלי לטיפול הומאופתי במטרה מוצהרת של הרחבת התודעה, פיתוח תודעה, אבל כל מי שנפגש בהצלחה עם הומאופתיה קלאסית זוכה ל"תופעת לוואי" שהיא הבנה טובה יותר של עצמו, של העולם הסובב אותו וראיית הדברים באור שונה, בפרספרטיבה אחרת, בגמישות.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בולמיה – טיפול הומאופתי טבעי –

בולמיה – אני אוכלת המון ואז מקיאה. יש לי קושי לתקשר עם אנשים, אני מרגישה שונה, טיפשה, אני בודדה, נפרדת מהם. הם טובים וחכמים ממני, אני לא יכולה להגיד את דעתי. קיבלה טיפול הומאופתי וחייה השתנו.

לקריאה »

הומאופתיה – מטופלים מספרים

מטופלים כותבים תודה על התאוששות מהירה מטיפולי שיניים, שיפור ביטחון עצמי, אסתמה – קוצר נשימה שהתרפא דלקת גרון, חולשה ועוד. הריפוי הטבעי בעזרת הומאופתיה קלאסית.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר