חיפוש
חיפוש

רפואה משולבת: הומיאופתיה ורפואה קונבנצינאלית

למען מי מאיתנו אשר האנגלית אינה קלה להם להאזנה, אתרגם את עיקר השיחה ששודרה ב PBS בטלויזיה האמריקאית:

מנחה: רבים משלבים היום רפואה קונבנציונאלית ורפואה אלטרנטיבית כדי להגיע לבריאות מירבית.

רופאה: רפואה משולבת הוא המונח שאני מעדיפה על רפואה אלטרנטיבית או משלימה. סוגי הרפואה יכולים לעבוד ביחד. יש רפלקסולוגיה, מסאג' יוגה, שבהחלט יכולים לעבוד יחד עם רפואה קונבנציונאלית. כולם צריכים לדעת האחד על השני ולעבוד ביחד בשיתוף פעולה.

הומאופת: הם חייבים לעבוד ביחד. זהו העתיד מבחינה בריאותית, כלכלית ופילוסופית.

מנחה: אנו רואים שיש הכרה, גם מבחינת חברות הביטוח, שאלו סוגי רפואה מקובלים.

הומאופת: כמעט בכל בתי הספר לרפואה באמריקה יש קורסים ברפואה אלטרנטיבית. העתיד ברפואה המשולבת.

מפתחת תרופה הומיאופתית: בהומיאופתיה מטפלים בכל האדם, מבחינה גופנית, רגשית ומנטאלית.  הומיאופתיה מאמינה ביכולת של הגוף לרפא את עצמו. אני מאמינה בעדינות ובבטיחות של ההכנות ההומיאופתיות. ה FDA, הראשות האמריקאית לתרופות ומזון, אישרה את התרופות ההומיאופתיות.

הומאופת: היפוקרטס, אבי הרפואה, הדגיש: בראש וראשונה אל תזיק! לכן עלינו לנסות תחילה שיטות בטוחות, לפני שנוציא אקדחים גדולים יותר.

רופאה: לא כל מה שרופא קונבנציונאלי עושה זה "להשתמש באקדח גדול". הם עושים רפואה מונעת שאינה אקדח גדול מדי.

הומאופת: יש המודאגים מכמות התרופות שילדים וכל אדם מקבלים. ישנה סטטיסטיקה שבשנת 1994 כל אדם, איש אישה וילד, קיבל בממוצע 12.6 מרשמי תרופות בארה"ב. אם אתה לא בין אלו שקיבלו כל כך הרבה מרשמים, מישהו אחר קיבל. הרבה פעמים רופאים וחולים רואים תסמינים של מחלה כסימן למשהו לא בסדר. למעשה, מבחינה גופנית, אותו חום, אותה דלקת, הם ההגנה של הגוף, הם הדרך שבה הגוף-נפש שלנו נלחם בזיהום או לעמוד מול מתח או לחץ. אז במקום להשתמש בתרופות כדי להדחיק פנימה את התסמינים, עלינו לחפש דרך לחקות את החוכמה הפנימית של הגוף, וזוהי בסופו של דבר הנחת הייסוד של הומיאופתיה. הסיבה לכך שבכל העולם, לא רק באמריקה אלא באירופה ובעיקר באסיה, הומיאופתיה היא חלק מהזרם המרכזי של הרפואה, היא שבאזורים אלו מכבדים את החכמה הפנימית של הגוף.

מפתחת תרופה הומיאופתית: להדחיק סימפטומים לא היה טוב מספיק בשבילי. זה היה גהינום. בני לא ישן יותר מ 20 דקות ברציפות. הוא התעורר ב כאב. אני הנקתי. ניסינו למצוא האם הוא רגיש למזונות. ניסינו מסאג', ארומטרפיה, קשר עור בעור ושיטות נוספות, קניתי טיפות לגאז של תינוקות. שום דבר לא עזר. בעבר ניסיתי כמה תרופות הומיאופתיות שעבדו בשבילי. החלטתי לנסות אותן. זה עבד כמטה קסם. דיברתי עם הרבה רופאים לפני שהחלטתי לעשות זאת.

הומאופת: הומיאופתיה מבוססת על חוק הדמיון. מחלה שנגרמת על ידי חומר מסוים, ניתנת לריפוי על ידי אותו חומר עצמו כשהוא ניתן במינונים קטנים. חיסונים וטיפולים באלרגיה ברפואה הקונבנציונאלית, עובדים על אותו עיקרון. דומה מרפא דומה. בהומיאופתיה אנו עשויים להשתמש בחומר שנקרא בלדונה. בלדונה גורמת דלקת, חום, כאבי בטן, אבל כשנותנים אותו חומר – בלדונה, במינונים מאד קטנים הוא יכולה לעזור לחום, לדלקת ולכאבי הבטן. מינונים קטנטנים אלו הם ננו-מינון.

רופאה: ברפואה קונבנציונאלית המנטרה שלנו הי: הראו לנו את המדע. הראו לי את המחקר המדעי שמוכיח שזה עובד, ומוכיח שזה בטוח, ואז אתעניין ואנסה על מטופלי.

הומאופת: אני מודאג לגבי המדע. לעיתים קרובות מאד נותנים לילדים או למבוגרים יותר מתרופה אחת. בדרך כלל המחקר לא נעשה על שתי תרופות במקביל או שלוש או ארבע תרופות. בכל זאת הרבה מאד אמריקאים לוקחים תרופות רבות במקביל. אתם זורקים את המדע דרך החלון.

רופאה: אם אתם מדברים עם רופאים ומנסים לגרום לנו לאמץ שיטות אחרות, עליכם לדבר בשפה שלנו.

מנחה: ואם זה לא מזיק, גם זאת בעיה? כמה זה יכול להזיק?

רופאה: אם זה לא מזיק כי זה הומאופתי, אין לי בעיה לנסות את זה, אבל לא אצא החוצה ואמליץ על זה.

הומאופת: אפשר לעבוד ביחד לטובת המטופל.

מפתחת תרופה הומיאופתית: חשוב שההורה יהיה מעורב פעיל. מדובר בבריאות של ילדך. אתה זה שדואג לו.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר