חיפוש
חיפוש

הומאופתיה עזרה ל עקשנות, מרדנות, כאבי בטן, שיעול

הילדה כבר אינה מרדנית ואינה עקשנית

כאבי הבטן הקשים פסקו

(המכתב בכתב היד של האמא בהמשך העמוד)

אילת,

רציתי לספר סיפור קטן על השינוי שהטיפול ההומאופטי של אילת עשה לבת שלי.

הבת שלי בת 4, היתה מאוד לא רגועה. היא בכתה הרבה, ולא הצליחה להרגיע את עצמה, היתה מאוד מתוסכלת ומעין "דובי לא לא" קטן שכל דבר לא מסכים ולא מקשיב. היא לא אהבה לקבל מגע, ישנה עם מוצץ ובחדר שלנו – ולא הסכימה לישון בחדר שלה. בעלי ואני התעייפנו מאוד מההתנהגות המרדנית והמתישה של בתנו. ניסינו טיפולים שונים של צמחי מרפא והומאופטיה רגילה ולא ראינו שינוי.

הגעתי במקרה לאילת דרך חברה יקרה שלי, והתוודעתי לראשונה להומאופטיה קלאסית. לבת שלי, בנוסף לעקשנות שלה, היו לה גם סימפטומים פיזיים – היו לה כאבי בטן חזקים מאוד והיא ממש התפתלה פיזית מרוב כאב והרופאים לא מצאו בבדיקות שום דבר. בנוסף היו שיעולים חזקים.

 איילת עזרה  לבת שלי גם עם כאבי הבטן, וגם עם העקשנות והבכי. ראוי לציין את הטיפול המסור של איילת שכאשר ביתי היתה עם התקפות של כאבי בטן, איילת היתה איתי במעקב צמוד איך התרופות משפיעות ואיזה מינון לתת לה, עם המון סבלנות ורצון טוב.

השינוי שעבר ועדיין עובר על הבת שלי בעקבות הטיפול הוא עצום: הטיפול של איילת ממש מזכך את התכונות הטובות של הבת שלי – כלומר מוציא ממנה את הטוב שבה וגיליתי ילדה עם לב רחב, המון אהבה שהיא מעניקה עכשיו (כשטוב לה והיא פחות מתוסכלת ועסוקה במרד ובבכי). כאבי הבטן כמעט ונעלמו, הפחדים והתסכולים של ביתי פחתו מאוד והיא פנויה יותר ללמידה, לחיבוקים, לאכילה, ליחסי אנוש ואני מגלה אצלה רבדים עמוקים והבנה מדהימה שלא ידעתי שהיו קיימים אצלה קודם.

כאילו קודם היו סביבה המון שיחי קוצים שלא נתנו לנו להגיע אליה, ועכשיו הם נעלמו ונשארה המתיקות והפריחה (כמו פרח), והיא ישנה בחדר שלה בלי מוצץ.

אמנם זה תהליך שלוקח מספר חודשים ועדיין מדי פעם חוזרים לה מצבי הרוח, אבל איילת מאזנת אותה וגורמת לה להוציא מעצמה את התכונות החיוביות והמגדלות שבה ואני רואה איך ביתי גדלה ומתפתחת ולומדת עם הרבה יותר זרימה ופחות מאבקים.

תודה רבה,

עזרת, ועדיין את עוזרת לנו מאוד

המלצות נוספות על טיפול הומאופתי:

 המלצות ומכתבי מטופלים שנעזרו בהומאופתיה בנושאים שונים

ועוד מכתבי מטופלים

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר