חיפוש
חיפוש

עצוב? עצובה? להרגיש מחדש שמחה

עצב

האם אתה מסתובב בעולם עם עצב פנימי מאז שאתה זוכר את עצמך? האם את עצובה מאז אירוע קשה שקרה לך? עצב היא הרגשה לא נעימה שמלווה רבים. היא לא הרגשה משתקת בדרך כלל. גם אם אתה עצוב או את עצובה, בדרך כלל אפשר לתפקד עם העצב, אפשר לעבוד, ללמוד, לגדל ילדים, אבל איכות החיים נמוכה. אנשים מסביב שמחים, מחייכים, טוב להם. החיוך של האנשים העצובים הוא נדיר, או שהוא אינו בא מהלב.

שמחה, וגם עצב, הם רגשות שאינם בהכרח קשורים למצב החברתי, או הכספי, או למצב גשמי כלשהו של האדם.  מי שעצוב מבפנים אינו נהיה שמח לאורך זמן אם הוא הולך לסרט או קונה בגד. ישנם אנשים שקשה להם, יש להם אתגרים רבים, לא קל להם בעבודה, אולי הם מטפלים באדם חולה, אבל הם טיפוסים שמחים. יש מי שיש לו הכל, משפחה, עבודה, והוא עצוב.

עצב יכול להיות מורגש גם בגוף, למשל בכאב כלשהו, בקושי בנשימה, בגולה בגרון. כל אחד והביטוי האישי הגופני של העצב שלו.

יש מי שצריך אנשים כשהוא עצוב, שצריך להתחלק ברגשות שלו ומרגיש הטבה אחרי שיחה ותמיכה. אדם אחר דווקא יכול לספר שהוא מאד לא אוהב לדבר על העצב שלו ושהוא מעדיף להיות לבד, ואפילו כשמנסים לעודד אותו זה ממש מרגיז אותו או מקשה עליו עוד יותר.

בהומאופתיה, נבחר עבורך תרופה הומאופתית שתשחרר אותך מהעצב שלך. הבחירה תעשה בהתאם לסוג העצב המיוחד לך, השונה מאדם לאדם,  ובהתאם לאופי שלך הרגישויות והאישיות שלך.

עצב הוא לעיתים תוצאה של חוסר חיבור למהות הפנימית, חוסר חיבור לתפקיד שלי בעולם, חוסר הכרות עם מי שאני באמת. עצב בא לעורר באדם חיפוש. הומאופתיה תזרז את מציאת מי אני בתוך עצמי, את הבנת המהות, ועם זה תתעורר הרגשת שמחה שבחלק מאיתנו לא הורגשה תקופה ארוכה.

שמחה היא מצב טבעי, כמו שבריאות היא מצב טבעי. זהו המצב שהגוף והנפש שואפים אליו. זהו המצב היציב. באופן טבעי המהות שואפת לשמחה, לאהבה, לבריאות. הומאופתיה רק נותנת דחיפה לכוון הזה.

לפניך מספר דוגמאות לתרופות הומאופתיות לטיפול באנשים שסובלים מעצב

שימו לב שלמרות שמדובר בעצב, בהומאופתיה אנו שמים לב לפרטים רבים הקשורים לאדם ולאופיו וכמובן לא רק לעצב עצמו. התיאור של האדם שמתאימה לו התרופה ההומאופתית עצמה הוא ארוך ומורכב ופה מובאים רק מספר נושאים להדגמה.

 

Conium

תרופה הומאופתית זאת מתאימה לטיפול באדם שמרגיש עצב פעם בשבועיים. זהו אדם פרפקציוניסט. הדחקה של רגשות ושל המיניות או חוסר רגש. יכול להיות דיכאון, בעיקר בעקבות אבדן רכוש. התקשות של בלוטות או סרטן. חבלות או מכות שהובילו לסיבוכים. בזמן העצב לא סובל חברה.

phos

עצב שבא בזמן חרדה. יכולה להיות חרדה לבריאות. אדם חברותי מאד. חשוב לו מאד הייחוד שלו, לא ללכת עם העדר. צמא מאד ושותה הרבה מים קרים.

Ars

בזמן העצב מתחיל התקף אסטמה. פוחד שיקרה לו משהו. רוצה שיהיה לידו מישהו. קר לו. חושב על המצב הכלכלי שלו וחושש שהמצב הולך להיות לא טוב.

*

צור קשר כדי לשוחח ולהחליט האם הומאופתיה יכולה לעזור לך

מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר