חיפוש
חיפוש

סיוטים, חלומות, טיפול הומאופתי

סיוטים או חלומות רעים

טיפול הומאופתי לעזרתך

חלומות רעים – סיוטים – הם מראה של התודעה. יש מי שמרשה לעצמו לפחד בגלוי ביום, ויש מי שמרשה לעצמו לפחד רק בלילה. בכל אופן, הפחד הפנימי יכול לבוא לידי ביטוי באותם סיוטים, גם אם אנחנו לא מודעים אליו.

סיוטים הם מגוונים, בדיוק כמו שפחדים הם מגוונים. יש מי שבסיוטים שלו יש תאונות, צונאמי, רעידות אדמה או פגעי טבע. מישהו אחר יכול לראות בסיוטי הלילה שלו אונס, ואדם שלישי מרגיש נרדף. יש אינסוף סוגי סיוטים, והם הדהוד של תכונות האופי שלנו.

חלומות רעים או סיוטים עוזרים להומאופת להתאים לך תרופה הומאופתית אשר תתחיל לשחרר אותך לשנת לילה רגועה יותר. בהומאופתיה אנו מוצאים את המפתח לפנימיות ולפחד המסתתר ונותנים לו מענה.

בשיחה עם ההומאופת/תית נדבר על הסיוטים, אך גם על האופי הכללי שלך, הרגישויות החברתיות שלך, או אפילו התשוקות והנטיות שלך באוכל ושתיה. כל המידע הזה יעזור לנו למצוא את ההתאמה שתקל על החלומות והסיוטים.

צור קשר עכשיו לבדיקה האם מתאים לך טיפול הומאופתי

דוגמאות לטיפול הומאופתי בנושא סיוטים או חלומות רעים:

תרופה הומאופתית remedy

Cean

תרופה הומאופתית זאת מתאימה לאדם שיש לו סיוטים איומים. הוא חולם על מטוסים שמתרסקים. החלומות מאד ברורים ונדמה כאילו זה קורה באמת. הוא לא יכול לתכנן אירועים מראש בגלל החרדה. יכולה להיות לו זיעה קרה בלילה ונדודי שינה.

Cham

חוסר מנוחה ואי שביעות רצון. לא יכול להרדם בקלות וכשכבר נרדם השינה עמוסת חלומות וסיוטים. כשמתעורר מרגיש שבור וחלש. סבל גדול במיוחד קרוב לחצות.

Cic

סיוטים אחרי סרטים או סיפורים קשים. חולם על אנשים שנטבחים, נחתכים, מעונים. לגמרי לא מצליח לישון. היסטריה סביב השינה. מתעורר וכולו מכוסה זיעה.

Ign

חלומות שחוזרים שוב ושוב על מישהו אהוב שמת. עצב גדול. שינה לא רגועה. נאנח מתוך שינה.

Mag-m

חלומות קשים שגורמים כובד בחזה. כמו סיוט. רוצה לבכות אך לא יכולה. החלומות מאד מציאותיים אך היא לא זוכרת אותם.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר