חיפוש
חיפוש

התמודדות עם מתח בזמן הפסקת עישון

הפסקת עישון, גמילה, יכולה לעורר מתח

הומאופתיה – שיטה טבעית להרגעת המתח

כפי שכולנו יודעים עישון אכן מזיק לבריאות. בשנים האחרונות הסתבר שאפילו סיגריות בודדות ביום מזיקות ומורידות את תוחלת החיים.

צפו בסרט התחקיר : מה באמת יש בתוך הסיגריות שאנחנו מעשנים:

כל הכבוד, אתה שוקל להפסיק לעשן או שכבר החלטת? זה נפלא! אתה כרגע במסע מרתק להכרת עצמך.

כל גמילה, וגם גמילה מעישון,  היא תהליך לא פשוט, עם קצב משלו, ומצד שני זהו תהליך מרתק! כל חומר שאנחנו מכורים לו, כמו ניקוטין, כמו סוכר, כל מצב שאנחנו מכורים לו, כמו גלישה באינטרנט, גורם לנו הסחת דעת וחוסר התמודדות עם הקשיים הרגשיים שלנו. בכל פעם שעולה בנו מתח, או כאב, או דאגה, אנחנו רגילים לרוץ ישר לאוכל מתוק, לגלוש באינטרנט, לשיחת טלפון עם חברה, לסקס. כל אחד והסחת הדעת שלו. ברגע שנבחר להיגמל מהבריחה לחומר ונבחר במודע להתבונן בקשיים שלנו כאשר הם יעלו, בלי "לסתום להם את הפה", נגלה לפתע מיהו האדם המעניין הזה – אנחנו – ומהן החוויות האמיתיות שלו בעולם.

כאשר מפסיקים לעשן איך יותר מיסוך, אין חומר מרגיע, אנחנו פתאום חשופים מול העולם. מה מפחיד אותך שיקרה ללא ניקוטין? האם תכעס יותר? האם תהיה בחרדה? האם תהיה משועמם? עייף? בשלב ההתחלתי שבו הגוף עוד לא התרגל לחיות בלי ניקוטין, המתח אכן מתגבר.

מחקרים מראים שלאחר תקופת ההסתגלות, ללא סיגריות, ללא ניקוטין, המתח יהיה נמוך יותר ולא גבוה יותר כמו שמקובל לחשוש.

הומאופתיה קלאסית – פתרון למצבי לחץ

אם אתה בתהליך הפסקת עישון, ולא קל לך, או אם אתה במתח, הומאופתיה יכולה לעזור לך מאד. הומאופתיה משרתת את שני הצרכים: הרגעת המתח, והכרות מחודשת עם עצמך. כאשר מוצאים עבורך את התרופה ההומאופתית אשר מתאימה לאופי שלך ולמתח איתו אתה מתמודד, קורה תהליך מופלא בתוכך. מצד אחד אתה מגלה בהדרגה מי אתה. תהליך זה מתחיל בזמן השיחה עם ההומאופת, ונמשך ומתעצם תוך כדי השימוש בהומאופתיה. מצד שני, ובמקביל, המתח הפנימי יורד, ללא צורך בשימוש בשום משכך מתח חיצוני אחר, במקום הניקוטין.

במשך הטיפול ההומאופתי אירועים שנראו לנו דרמטיים נראים פתאום יותר אפשריים. המוח שלנו, תפיסת המציאות, מקבלת פרופורציה. הומאופתיה מתאימה ללוות תהליכי שינוי בחיים.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר