חיפוש
חיפוש

מילה טובה היא העצמה, ריפוי. כוחה של תודה.

בכוחך לרפא ולשפר את סביבתך

עליך רק להקפיד על שפה חיובית, מעצימה

לפנינו 2 ניסויים דומים שבהם לקחו 3 צנצנות של אורז.

בכל צנצנצת מילאו מים.

לאורז שבצנצנת הראשונה אמרו כל יום "תודה". לאורז שבצנצנת השמיה אמרו כל יום "אתה אידיוט" ומהאורז שבצנצנת השלישית התעלמו לחלוטין. מה קרה?

האורז שאמרו לו תודה, נשאר לבן במשך חודש, האורז בצנצנת השניה, שאמרו לו שהוא אדיוט, השחיר, והאורז בצנצנת השלישית שהתעלמו ממנו, הרקיב.

מסקנתו של דוקטור אימוטו, בעיקר בכל מה שקשור לגידול ילדים, היא שעלינו לתת להם תשומת לב, לא להתעלם מהם. התעלמות גורמת את הנזק הגדול ביותר.

סרטון נוסף עם אותו הניסוי:

 

בספרו "מסרים מהמים", מראה ד"ר אמוטו צילומים של גבישי מים (שהוקפאו). לפני ההקפאה אמרו למים מילים שונות, או השמיעו למים מוסיקה מסוגים שונים. המים מתגבשים בצורות יפיפיות לאחר ש"שמעו" מילים נעימות כמו : אהבה, תודה, או שמעו מוסיקה נעימה, ומתגבשים בצורות שבורות ולא סימטריות כששמעו מילים לא נעימות כמו "טיפש" או שמעו מוסיקה צורמת. כמה תמונות מתוך הספר תוכלו לראות בקישור זה.

כ 60% מגופנו הם מים. כ 60% מגוף ילדינו הם מים. בכל פעם שאנחנו אומרים להם  מילים מעצימות או מילים נעימות, או כשאנחנו משמיעים להם מוסיקה נעימה, המים בגופם "סופגים" את הטוב, ומשפיעים על כל הרקמות. זכרו, היחס, אי ההתעלמות הוא החשוב ביותר. גם יחס שלילי עדיף מחוסר יחס. לכן ילדים שגדלים בבתים קשים בהם היו צעקות או קללות, בכל זאת בריאים יותר נפשית מילדים שהתעלמו מהם. חרם, מצב שבו מתעלמים ממישהו, משפיע מאד לרעה – כפי שידוע לנו.

זכור גם את עצמך:

לפעמים, כמעט בלי לשים לב, אנחנו מלקים את עצמנו, אומרים לעצמנו "אדיוט". זה כמובן משפיע, דרך המים בגופנו, על כל תא ותא. דברו אל עצמכם בשפה נעימה, מעצימה, מחזקת !

 

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר