חיפוש
חיפוש

לצאת מהעייפות | טיפ 5 | מה לא עוזר? מה עוזר?

מנסים למכור לנו כל מני "תרופות" לעייפות

השוק מוצף בכל מני ויטמינים ומינראלים. מדוע? כיון שיש כל כך הרבה אנשים שסובלים מעייפות וזה פשוט שוק טוב מאד. הבעיה היא שבדרך כלל אפשר לקבל את כל מה שהגוף צריך מהמזון ופשוט אין צורך לחפש את זה אי שם בתוך כל מני "משקאות בריאות", או קפסולות. אני לא פוסלת כרגע מוצר כלשהו ולא מדברת על שום דבר ספציפית, ויש כמובן מוצרים מצוינים, אבל אם תאכל נכון, ירקות, ופירות וגם חלבון ושמן איכותיים, ותישן היטב בלילה, שינה רצופה ועמוקה, ותעבוד במשהו שאתה אוהב, ויהיה לך תחביב שאתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי, אין כל סיבה שתהיה עייף !!

האם הטיפים הקודמים הזיזו אותך לכוון הנכון? אם אכן זה קרה, וזה בהחלט יכול לקרות, סימן שבעיית העייפות היא זמנית ו"חיצונית" לך. המשך בכוון הזה בעזרת הטיפים ותוך שבועות ספורים מצבך ישתפר.

מצד שני אם:

  • ניסית לשפר את השינה וזה לא עובד?
  • אתה לא ממש יכול להתרכז בעבודה בגלל עייפות גדולה?
  • תחביב? מי יכול לחשוב על זה כשאני עייף כל הזמן…
  • אכילה נכונה? אני מנסה אבל עדיין עייף…
  • אולי יש איזה וירוס ממושך
  • אולי הטירואיד

גורמים מחזקי ומשמרי עייפות:

אם גופך ונפשך היו חזקים ובריאים, קרוב לוודאי שהיית ישן היטב בלילה, לא היית מושפע מוירוסים, הבלוטות וכל אברי הגוף היו מתפקדים היטב, היית סופג את כל הויטמינים והמינראלים הנחוצים לך, היית שמח ומרוצה מהחיים, היו לך משפחה וחברים והכל היה טוב. אם המצב אינו כולו כזה, אולי יש איזה חולשה פנימית. כניראה שלא שחוסר השינה גורם לעייפות, אלא, שאתה לא מספיק מאוזן ולכן יש חוסר שינה וזה כמובן מתחזק את העייפות. אולי הבעיה אינה שהעבודה שלך לא טובה ולכן יש לך דאגות, אלא שאתה לא מספיק חזק רגשית ונפשית, ולכן אתה נמצא במקום שלא טוב לך, ולכן גם יש לך דאגות, וזה כמובן משמר ומחזק את העייפות.

אם בינתיים אתה לא מבין איך לשפר את המצב, כניראה שיש לשנות משהו בתוך תוכך. בהומאופתיה אנחנו קוראים למקום הפנימי הזה "כוח החיות" או ה Vital Force. זה המוקד שאמור להיות מאוזן כדי שלא נהיה עייפים, וגם שלא נהיה מדוכאים, וגם שנהיה ללא כאב. זה המוקד אשר מחזיר את הגוף לבריאות כל הזמן. יש לאזן אותו. הומאופתיה עושה בדיוק את האיזון הזה. אתה מוזמן לנסות הומאופתיה קלאסית לשיפור הבריאות שלך.

בהצלחה!
***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

עבור לטיפ 1 בנושא עייפות כדי לקרוא מתחילת הטיפים בנושא זה

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר