חיפוש
חיפוש

לצאת מהעייפות | טיפ 2 | פעילות גופנית

פעילות גופנית:

מחקרים מראים שפעילות גופנית מאתחלת את השעון הביולוגי, כלומר כשאנחנו עושים פעילות גופנית הגוף מפריש הורמונים של תחילת היום. לכן רצוי לעשות פעילות גופנית בבוקר, בתחילת היום. אם נעשה פעילות גופנית בערב לפני השינה, יהיה לנו יותר קשה להירדם. זה לא מתאים לאנשים שברופן טבעי קשה להם להירדם.

בחרנו להתעמל בבוקר? אנחנו אחרי צום של לילה שלם. רצוי לשתות משהו קל לפני הפעילות, מים, מים עם לימון, ואולי לאכול איזה פרי כעבור זמן מה, לנוח קצת ואז לצאת לפעילות.

חלק מהאנשים מרגישים מותשים בגלל העייפות ואינם יכולים אפילו לחשוב על פעילות גופנית. אבל בטווח הרחוק פעילות גופנית מחזקת ומרימה את הרמה האנרגטית.

חשוב להתחיל לאט ובקטן, ולהתמיד. תמיד יש לזכור שהכמות במקרה הזה אינה חשובה, אלא ההתמדה. אתה יכול ללכת 100 מטר? 300  מטר? מצויין. לך 100 או 300 מטר, אבל כל יום. צא החוצה לאויר ולך את המרחק שאתה יכול ללכת ואפילו אם בעינייך הוא לא משמעותי . אינך יכול כרגע לצאת מהבית? לך בתוך הבית 5 או 10 דקות.

לאחר שבוע או שבועיים הגדל את הכמות בטיפ טיפה. אל תתכנן עליות דרמטיות.

המלצתי על הליכה כי היא הפעילות הקלה ביותר לביצוע, אך בהחלט בחר בפעילות שמסבה לך הנאה. אנשים אוהבים לרקוד, לנסוע על אופניים. כל דבר שאתה אוהב לעשות הוא הבחירה הנכונה. רק שים לב, אם אתה "אוהב" את הפעילות הזאת, אך כרגע בגלל העייפות אתה מוותר עליה, בחר משהו פשוט יותר בשביל התחלה. אח"כ כשתתחזק תוכל לעבור לפעילות אחרת, או להוסיף פעילות אחרת.

רבים מאיתנו לא מתחילים בכלל כי יש לנו בראש את התמונה של אלוף הארץ בריצה ו… אם אנחנו לא שם זה לא זה… זכור, המטרה היא לצאת מהעייפות. זה הכל. אם בדרך הכושר משתפר קצת, הרווחנו פעמיים. ולמרבית הפלא, הוא יתחזק, אפילו אם לא נגיע להיות אלוף הארץ. אל תהייה שיפוטי כלפי עצמך. קצת חמלה וצא לפעילות פשוטה, קצרה וקלה אבל קבועה. זה יעשה פלאים !!!

טיפ 3 – פחות קופאין
***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

עבור לטיפ 1 בנושא עייפות כדי לקרוא מתחילת הטיפים בנושא זה

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר