חיפוש
חיפוש

שוק, טראומה, הלם | עזרה הומאופתית למצב טראומה או אחרי שוק

הומיאופתיה קלאסית לטיפול בטראומה, שוק או הלם

בעזרת הומאופתיה  ניתן לרפא שוק או מצב טראומה שהגענו אליו בעקבות אירוע קשה. במאמר זה אתאר באופן ממצה כמה הכנות הומאופתיות שבהן תוכלו להיעזר. כמובן שבהומאופתיה אנו מתאימים את התרופה ההומאופתית לאדם ולמצב האישי שלו, וגם לאופי שלו, לכן מומלץ להגיע להומאופת שיתאים לך את התרופה ההומאופתית שתשחרר אותך מהטראומה שחווית.

במדינה שלנו יש אירועים רבים שיכולים להשאיר צלקת רגשית שמקורה פחד, חרדה או שוק והלם. בחלק מהערים ילדים חיים תחת חשש קבוע מהפצצות. שרפות שפגעו בנפש או השאירו אנשים ללא רכוש. וכל אחד מאיתנו יכול להיות מושפע מאירוע טראומטי אישי שחווה בעברו, ולא התרפא ממנו.

כל אדם או דבר שהיינו קשורים אליו בעבר ואינו בחיינו כעת יכול להשפיע מאד וליצור רגשות עצב עמוק. זה יכול להיות מוות של אדם קרוב, פרידה, אירוע מפחיד או מתח פתאומי, טראומה כלכלית או שוד. התעללות מילולית, מינית או רגשית משאירה לעתים קרובות טראומה. לאחר חוויה קשה טראומטית יכולים להיות חרדה, קושי לישון, פחדים, וההשפעה יכולה להישאר תקופה ארוכה, שנים או עשרות שנים. טראומה כזאת שלא הצלחנו לעבד עלולה להשפיע עלינו רגשית וגם גופנית. במקרה שמדובר בטראומה מתקופת הילדות או אירוע קשה מהעבר, שממשיך להשפיע עד היום, אני ממליצה ללכת לטיפול הומאופתי.

הומאופתיה קלאסית עובדת לפי העיקרון של "דומה מרפא דומה" ולכן יש להקפיד להתאים את הבחירה ההומאופתית לפי כל התסמינים כפי שכתוב בתיאור, ולא ליטול הכנה הומאופתית אם אינה מתאימה במלואה לתיאור האדם ולתחושותיו. באם יש חשש או שאלה, אשמח לענות ולסייע בטלפון או בדואר אלקטרוני.

אשמח לסייע בטלפון ללא תשלום לנפגעי אסון או טראומה כדוגמת אסון הכרמל או אסון לאומי אחר, ולייעץ לגבי ההכנה ההומאופתית המומלצת, והמרשם הנכון.

עלי להדגיש שהטיפול ההומאופתי אינו בא להחליף טיפול רפואי במקרה הצורך, ושמומלץ להתייעץ עם הומאופת לגבי הבחירה המתאימה של הטיפול ההומאופתי.

כמה הכנות הומאופתיות המתאימות במצב טראומה או פוסט טראומה:

  • Aconit אקוניטום

ההכנה ההומאופתית המרכזית למצבי שוק לאחר פחד עצום, פאניקה, והרגשה של דחיפות. פחד שמציף אותך והרגשה שחייך היו בסכנה ושאולי עדיין הם בסכנה. חרדה לאחר פחד עצום. פחד מוות!

  • Arnica Montana ארניקה

שוק או הלם מאוחר. האדם אינו מודע בדרך כלל שהוא בשוק או שעבר טראומה. הוא מרגיש ש"הכל בסדר" ומדגיש שהוא בסדר גמור. זה כמובן מבלבל ואנחנו יכולים לחשוב שאין בעיה. הוא או היא רוצים להיות לבד. יכולה להיות פגיעה גופנית וחבורות.

  • Carbo Vegitalis קרבו ווג'

האדם מרגיש חולשה עצומה. מותש לאחר השוק. קר לו והוא מרגיש שהוא עומד להתעלף. הוא משתוקק לאויר צח. מבחינה רגשית הוא יהיה אדיש ומבולבל.

  • Gelsemium ג'לסמיום

שיתוק מרוב פחד וצער, אחרי ששמע חדשות רעות. יכול להיות רעד בגוף, חולשה ותשישות. לא רוצה לדבר, לא רוצה אנשים סביבו, ומאד חושש ממה שהולך לקרות. מה יקרה? מה לעשות? מבולבל.

  • Ignatia איגנציה

רגישות רבה מאד אחרי ששמע את החדשות הרעות, וניסיון להיות בשליטה. מצבי רוח משתנים. רוצה להיות לבד ואינו מעוניין שינחמו אותו. לעיתים אנחות או התנשמות בכבדות. יכולה להיות הרגשה של כדור או בליטה בגרון שמקשה על הבכי.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר