חיפוש
חיפוש

האם הדור שלנו בריא יותר או חולה יותר?

האם אנו רואים מולנו בריאות טובה יותר או מחלה?

מה קרה בדור האחרון?

האם אנחנו בריאים יותר או חולים יותר?

בואו נסתכל על ילדינו. לחלק מהם בעיות נשימה שמגיעות עד אסטמה, הרבה מהם אלרגיים למאכלים שונים, ובעונות המעבר, הרבה מהם סובלים מהפרעות קשב ולוקחים תרופות שונות.

העולם "מתקדם" "מתפתח" –  זה מה שמנסים למכור לנו. העולם בריא יותר. אבל האם זהו המצב? בשנים האחרונות אנו שומעים שבארצות הברית, המדינה המפותחת, ילדים מקבלים תרופות הרגעה ותרופות פסיכיאטריות. ילדים מוציאים משאף לאסטמה באמצע השיעור. בוטנים נהיו מזון מסוכן ואלרגני.

האם המצב היה כך לפני 40 שנה? לפני דור אחד או שניים בלבד?

תרופות קונבנציונאליות חדשות רבות מאפשרות המשך החיים עם מחלות שונות. האם זהו ריפוי? ברוב המקרים האדם החולה אשר מתחיל לקחת תרופות שונות, צריך להמשיך לקחת אותן עד סוף ימיו. מצבו לא משתפר. הוא לא "משתחרר" מאותן תרופות. חישבו על אותם ילדים שנותנים להם תרופות פסיכיאטריות מגיל עשר, או לפעמים מגיל צעיר יותר, שלש או ארבע. מי שמע על ילד בדיכאון לפני 40 שנה? לפחות לא באותה כמות כמו היום. האוכלוסיה ברובה מקבלת חיסונים שבעזרתם מנסים למנוע מאיתנו כל צרה שעדיין לא הגיעה. אבל בפועל אנחנו חברה חולה יותר.

האם הרפואה המוכרת לנו, הקונבנציונאלית, מרפאה אותנו?

היא מקלה על הסבל לרגע, לכמה שעות, אבל המציאות היא שבמקרים רבים, כדי להישאר ללא סבל עלינו להמשיך לצרוך תרופות כל הזמן.

פעם ידענו שריפוי הוא שינוי מוחלט ושלם של המצב הכואב למצב בריא. לצערנו התרגלנו להגדרה חדשה, לנורמה חדשה. אנו מסתפקים במועט, רק שלא יכאב כרגע ואם הכאב חוזר, ניקח מהר משהו, איזה משכך כאבים, כדי לא להרגיש אותו. שכחנו שאולי אפשר אחרת, שאפשר לבקש יותר.

האם אנו מוכנים להסתפק בהקלה זמנית, אם בכלל?

האם לא נותרה בנו השאיפה להיות בריאים באמת?

ב הומיאופתיה זה בדיוק מה שאנו שואפים לקבל ולשם אנו מכוונים. ריפוי פנימי אמיתי שלם לאורך זמן. מצב שבו כעבור זמן מסוים לא יהיה צורך לקחת שום תרופה, כולל הומיאופתיה. ההרגשה תהיה טובה, החיוניות תהיה גבוהה, התפקוד יהיה גבוה, התגובות שלנו למצבים סביבנו יהיו מתאימות למציאות. אנו שואפים להיות מסוגלים לתקשר בנינוחות עם הסביבה ולא להיות מסוגרים ומפוחדים. מצבים מאתגרים קיימים בחיי כולנו. אנו שואפים להגיב למצב קשה באופן הולם, להיות יכולים לתפקד, לפתור את הבעיות שלנו ולהמשיך הלאה בחיים. אנו שואפים להיות רוב הזמן בבריאות גופנית מצוינת, ולעיתים רחוקות, כשהגוף צריך להיפטר מאיזה וירוס, לקבל מחלת חום קצרה שאינה מסוכנת ולחזור לבריאות במהרה.

כך מרגיש אדם שהוא בריא. הוא אינו תלוי בתרופות באופן יומיומי. הוא מאושר בדרך כלל וכשיש קושי בחייו הוא כואב אותו, פותר אותו, מתגבר עליו ולא מתפרק טוטאלית.

עם הומיאופתיה חיינו יהיו יותר רגועים, ילדינו יהיו יותר בריאים והחברה כולה תהיה יותר שפויה.

אני בוחרת בדרך הבריאות !

כדי לחזור לדף הבית לחץ כאן

כדי ליצור קשר לחץ כאן

.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר