שיפור דימוי עצמי וביטחון עצמי – טיפ 5

לחץ כדי לקרוא מתחילת הטיפים לשיפור ביטחון עצמי

טיפ 5

3 תרגילים לשיפור הערכה עצמית וביטחון עצמי

והיום תרגיל מספר 3

כמה זמן לדעתך לוקח לשנות הרגל, או "לטעון" אל תוכנו הרגל חדש?

90 ימים  !

לא שבוע, לא שבועיים. 90 ימים !

אם נחזור על משהו, טוב או רע, במשך 90 ימים יום יום, הטבענו בתוכנו הרגל חדש – הוא "שלנו". רוצה לעשות ספורט באופן קבוע? כדי להטמיע את ההרגל, יש להקפד מאד ב 90 הימים הראשונים וההרגל הוטבע בך. למה אני מספרת לך על הרגלים? אנחנו מנסים פה לתרגל כל מני תרגילים "משונים", ואולי עוברת בראשך המחשבה…. מחר….

אז לא !  לא מחר! היום זה היום. אם לא תתחיל היום, ותקפיד במשך תקופה, השינוי לא ייקרה. השינוי לא יקרה, ולא בגלל שהתרגילים לא מוצלחים או "לא עושים כלום" אלא בגלל שניסית אותם רק פעם או פעמיים, ואז הפסקת לנסות. 90 יום – זה הזמן.  90 יום זה המון זמן? כן, אתה צודק. אבל לא שווה להשקיע זמן זה למען מטרה כמו שינוי בדימוי העצמי?

אפשר כמובן לזרז הכל בעזרת הומאופתיה קלאסית, אך פה אנו עושים תרגול מסוג אחר.

שיפור הערכה עצמית – תרגיל 3 :

בתרגיל 3 נשתמש בדמיון שלך ובטכניקה שנקראת הדמייה יוצרת. זוהי שיטה פשוטה אשר בה תדמיין דברים ואז תעשה משהו עם מה שדמיינת. אם תוכל לקבל תמונה טובה בדמיונך, תוכל לעשות הדמייה יצירתית.

אני רוצה שתמציא, או תדמיין, אדם עם ביטחון עצמי נמוך. אל תחשוב על עצמך. דמיין אדם אחר. דמיין אותו, את הדמות שלו, במחשבתך. דמות של אדם שאין לו ביטחון עצמי. זה לא צריך להיות מישהו שאתה מכיר. פשוט תמציא מישהו. אם אינך מקבל תמונה ברורה של האדם הזה, דמיין בובה או  משהו דומה. העיקר שתקבל תמונה של מישהו בלי ביטחון עצמי.

התבונן בתודעתך על האדם חסר הביטחון. היה מודע לביטחון העצמי הנמוך שיש לאותו אדם, או בובה, שאתה רואה בדמיונך.

עכשיו דמיין את האדם הזה עומד מולך והישאר מאד מודע לביטחון העצמי הנמוך של אותו האדם שהמצאת בדמיונך.

בצעד הבא גרום ליצירה הדמיונית שלך, האדם חסר הביטחון, לנוע לכוון שלך, עד שדמותו משתקפת ומכסה את דמות גופך. השאר את דמותו שם לרגע, ואז הזז אותה ממך והחזר אותה אחורה כך שתהיה מולך.

חזור על כך פעמים רבות: הדמות בחוץ ממולך, משוך אותה לעברך והטל אותה כך שתכסה את דמותך, ואז הזז אותה חזרה לאחור. עשה זאת שוב ושוב פעמים רבות.

בשלב מסויים ייקרה לך משהו. אתה תכיר במשהו בקשר לעצמך.

כאשר זה יקרה, גרום לאותה דמות חסרת ביטחון שיצרת בדמיונך להיעלם, ועשה זאת שוב למחרת.

אם תנסה לנחש או להבין מה עושים תרגילים אלו, או לאן הם מכוונים, אם אם זה מקשה עליך לבצע את התרגילים, נא וותר על כך, זה רק יפריע לך. התרגילים האלו לא נועדו כדי להבין משהו בתוך עצמך. הם נועדו כדי שתתרגל אותם. פשוט לתרגל. עשה זאת ותרגיש יותר טוב.

בטיפים הבאים תקבלו הארות והדרכה נוספת לשיפור הביטחון

טיפ 6 – להנות מהחיים

לחץ כדי לקרוא  עוד על ביטחון עצמי נמוך, איך הוא בא לידי ביטוי בחיים, ואיך לשפר אותו

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

חושש/ת מהקורונה? משהו אחר מטריד? תתקשרו עכשיו או שלחו ווטסאפ ונדבר

פגישות פנים אל פנים בקליניקה בירושלים.

הומיאופתיה און-ליין

טיפול הומיאופתי בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר