חיפוש
חיפוש

הומאופתיה עזרה ב כאבי בטן, שלשולים ובעיות רגשיות

כאב בטן, שלשול, ובעיות רגשיות – פתרון בעזרת הומאופתיה קלאסית

מכתב תודה של מ' (כתב היד של מ' בהמשך העמוד)

המזל שהיה לי לפגוש הומאופתיה ולפגוש את איילת גושן

לפני כשנה הייתי בעצומו של המשבר הגדול בחיי. כתוצאה מכך רשימה ארוכה של בעיות רפואיות החלה לצוץ. פניתי לטיפולים רבים אלטרנטיביים וגם קונבנציונאליים. כל טיפול נתן לי תחושה של שיפור נקודתי כזה או אחר, אך השיפור היה תמיד נקודתי וזמני.

אני לא מכירה כיצד הומאופתיות אחרות עובדות בדרך כלל במקצוע שלהן אבל אני יכולה להגיד שאיילת היא מטפלת אמיתית שמהרגע הראשון  שדיברתי איתה נתנה לי תקווה (שכבר מזמן איבדתי) שמצבי יכול להשתפר.אך התקווה הזאת היתה מהוססת. הגעתי לטיפול ופגשתי שיטה שונה שלא הזכירה לי שום טיפול רפואי אחר. לא הייתי בטוחה שהומאופתיה תפתור את כל הבעיות הרפואיות שלי אך הייתי אמורה לעזוב את הארץ לתקופה ארוכה בתוך זמן קצר וכבר הייתי נואשת. שוב הביטחון והאכפתיות של איילת והתחושה שהיא נתנה לי מהרגע הראשון, שהיא תטפל בי, נתנה לי תקווה.

אני טסה בעוד פחות משבוע. בקושי עבר חודש מאז הפגישה הראשונה שלנו והשפור שאני מרגישה הוא לא יאמן! לא רק שמבחינה פיזית בעיות נפתרו, השתפרו ובאופן כללי אני במגמת עליה, גם מבחינה נפשית אני מרגישה בריאה יותר, חזקה יותר, ושקיבלתי חיזוק נפשי שהייתי צריכה תמיד ושפשוט לא ידעתי שקיים. עכשיו אני טסה בראש שקט ובלי חרדה מאותן בעיות שיפקדו אותי.

בנוסף לכך אני חברה תודה ענקית לטיפול המסור, המקצועי והמרפא כשלעצמו שקיבלתי.

תודה מכל הלב.

 

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר