חיפוש
חיפוש

דאגה? אפשר לצאת מזה!

דאגה גורמת למחשבות שלא נותנות מנוח. אתה דואג?

יש ריפוי לדאגה!

דאגה לילדים, למשפחה, להורים, אינה דבר נדיר. כמובן כאשר ילד יוצא לטיול של כמה ימים אנחנו דואגים ומנסים לוודא שהוא לקח כל שנדרש, שהטיול למקום בטוח, שהמנחה או המדריך מנוסה. כל זה טבעי. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו דואגים כל הזמן, לא רק במקרים יוצאי דופן. כאשר יש לנו דאגה בלתי פוסקת, כאשר כל יום, ומרבית היום, אנחנו חושבים על הילדים, או מתקשרים להורים לוודא שהם בסדר. ישנה בעיה אם אנחנו נוטים להיכנס ללחץ בכל פעם כשאין לנו תקשורת עם אחד מבני המשפחה במשך שעה. זהו מצב שיכול להפריע לתפקוד היומיומי שלנו. סוג אחר של דאגה יכול להיות, ש"הם יגלו". יש לי הרגשה שאני עובד עליהם. הם לא יודעים שאני "כזה" ועוד מעט זה יתגלה וכל ההצגה תסתיים. אני דואג מהמבוכה, מהפיצוץ, מהבושה, וזה מטריד אותי כל הזמן. אולי אני דואג אפילו שיתפסו אותי, או שאלוהים יעניש אותי. לדעתי עשיתי מעשה שלא ייעשה ומישהו יכול לגלות והעניין יצא לאור. ישנם אנשים שדואגים כל הזמן כי נדמה להם שהם לא מספיק מוצלחים והם צריכים כל הזמן להיות עוד ועוד. יש להם דאגה קבועה איך להספיק יותר, או איך לתת יותר. תיתכן דאגה תחרותית, האם אני בראש הסולם, האם אני טוב מהדומים לי בתחום שלי. גם דאגה כזאת יכולה להקשות עלינו. ברור אם כך, מ 3 הדוגמאות הנ"ל שדאגה היא דבר אישי. גם נושאי הדאגה הם אישיים, וגם צורת החוויה של הדאגה היא אישית. בכל אופן, לא משנה איזה דאגה זאת, אם היא מטרידה וממלאה את המחשבה, היא מפריעה. הומאופתיה מתייחסת בדיוק לאופי האישי שלך, ולסוג הדאגה הספציפי. המידע הזה יכוון את ההומאופת למצוא תרופה הומאופתית המתאימה לך בדיוק ואשר בהדרגה תפחית את הדאגה ותגרום לך להיות רגוע. בהצלחה!    

אנחנו מצביעים: מה הייתי רוצה לשפר בעצמי או בחיי?

(אפשר לבחור כמה אפשרויות, ואפשר לראות אח"כ מה אחרים הצביעו)

מה הענין שמפריע?

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים

בעיות עיכול

בעיות עיכולפחד משינויחרדה, אלרגיה אלרגיה לירקות מיכל הגיעה אלי אחרי שנואשה מהבעיה שהופיעה אצלה בשנים

לקריאה »

סרטן – ריפוי!

סרטן ניתן לריפוי היום, באחוזים גדולים של הצלחה, בעזרת תרופות הומאופתיות והפרוטוקולים של בנרג'י – שיטת טיפול ספציפית למחלת הסרטן, עם 150 שנות ניסיון. לכל סרטן הטיפול המסויים שלו.

לקריאה »

עבודה רגשית ממוקדת מהירה ליצירת מציאות רצויה (בזום).

איילת גושן טיפול הומאופתי וגמילה מהתמכרויות

פגישות בזום או פנים אל פנים בירושלים.

טיפול בלי לצאת מהבית לריפוי שלם של בעייתך בשיחה באון-ליין

Classical homeopathy for English speakers

If you live in the Jerusalem area, we will meet face to face. For those who cannot get to Jerusalem, we can meet via internet.

נושאים נוספים באתר